[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
Zaczalem sprawdzanie jeszcze raz. okazalo sie ze zupelnie nie grzeje mi podgrzewacz tak zwany "jez". Co najlepsze nie dochodzi do niego zasilanie, tzn. kabelek jest ale zero w nim pradu. Prosze o pomoc w lokalizacji problemu bo chyba jest to na jakims przekazniku. Rezystancja na "jezu" jakas kosmiczna na pewno nie 0,25-0,50. Bezpieczniki sprawdzlem, nie wiem co jeszcze jest do sprawdzenia zeby to zadzialalo, mysle ze od tego jeza powinienem zaczac bo to ma istotny wplyw na spalanie jesli robi sie krotkie trasy. Przypomne tylko ze w miescie pali mi 20l. a na trasie 10 l. gazu/100km
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow ale robilem format kompa i wlasnie nie mam polskich znakow, ale temat zaraz ogarne
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow ale robilem format kompa i wlasnie nie mam polskich znakow, ale temat zaraz ogarne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
skoro nie widzisz to trudno a jeż tez u mnie nie działa z tego co sprawdzałem ;p
[ Dodano: 2010-01-01, 18:03 ]
[ Dodano: 2010-01-01, 18:03 ]
skoro u niego w automacie ciśnienie było ważne to pewnie w audi tez to odgrywa ważna role dlatego tamten post a wgl z czego ja sie tlumacze ...Artur_Lbn pisze:Ja proponuję powymieniać wężyki podciśnienia wszystkie na nowe. Miałem to samo w golfie II 1.6 automat i też mi podobnie palił, wymieniłem przewody podciśnień na nowe i w mieście palił do 14l/100km... Tylko radzę wymienić WSZYSTKIE i na końcach pozabezpieczaś je takimi wąziutkimi opaskami zaciskowymi tzw. tretytkami.... w każdym bądź razie mnie to pomogło. Pozdrawiam
z tego ze tez chcialbym wiedziec o co chodzi skoro nas obu dotyczy ten sam problem
[ Dodano: 2010-01-01, 18:27 ]
przewody ciśnieniowe u mnie w porządku u ciebie pewnie też jak będziemy sprawdzali każdą śrubkę po kolei i każdy malutki element to pewnie skończymy naprawę za dwa lata. u mnie na przykład nie znalazłem przewodu podciśnieniowego w aparacie zapłonowym a ty u siebie masz tam jakiś przewód?
[ Dodano: 2010-01-01, 18:27 ]
przewody ciśnieniowe u mnie w porządku u ciebie pewnie też jak będziemy sprawdzali każdą śrubkę po kolei i każdy malutki element to pewnie skończymy naprawę za dwa lata. u mnie na przykład nie znalazłem przewodu podciśnieniowego w aparacie zapłonowym a ty u siebie masz tam jakiś przewód?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
na kroccu ten dolny odpowiada za ssanie(niebieski) wracajac do mojego problemu to wczoraj byl u mnei kolega marko i trohce pokombinowalismy, no wiec uklad podcisnieniowy jednak to przerobienia bo rurki w sklepie nie sprzelali mi takiej jak powinna byc.... i aparat przyspieszenia zaplonu padl zaslepilem rurkwe do niego bo ssal lewe powietrze.Kolega marko ustawil mik zaploln gaz i teraz zobaczymy co i jak bedzie z tym spalaniem, musze powiedziec ze usprawnil mi uklad ze na zimnym silniku leci cieple a na cipelym ciagnie zimne po tym, juz lepiej wogole autkol mik sie rozgrzewa wiec szybciej jest nagrzane i przez to automatycznie powinien mniej palic.. zpobaczymy