Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 30 gru 2009, 19:39

koledzy o jakiej wymianie skrzyni wy mowicie. Przeciez ja pisalem ze mam manuala a spalanie identyczne

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 31 gru 2009, 20:04

wiec nie jest to wina skrzyni automata....

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 sty 2010, 09:25

Zaczalem sprawdzanie jeszcze raz. okazalo sie ze zupelnie nie grzeje mi podgrzewacz tak zwany "jez". Co najlepsze nie dochodzi do niego zasilanie, tzn. kabelek jest ale zero w nim pradu. Prosze o pomoc w lokalizacji problemu bo chyba jest to na jakims przekazniku. Rezystancja na "jezu" jakas kosmiczna na pewno nie 0,25-0,50. Bezpieczniki sprawdzlem, nie wiem co jeszcze jest do sprawdzenia zeby to zadzialalo, mysle ze od tego jeza powinienem zaczac bo to ma istotny wplyw na spalanie jesli robi sie krotkie trasy. Przypomne tylko ze w miescie pali mi 20l. a na trasie 10 l. gazu/100km

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow ale robilem format kompa i wlasnie nie mam polskich znakow, ale temat zaraz ogarne

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 sty 2010, 13:55

czy brak podgrzewania "jeza" może powodowac zwiększenie spalania az o tak dużo??

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 sty 2010, 14:08

Dla benzyny może z litr a dla gazu no może też ale napewno nie 5 litrów . Ja mam odciętego jeża od dawna i spalnie na krótkich odcinkach ( 3 - 4km ) jest w granicy 15l

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 sty 2010, 14:20

to może masz jakiś pomysł na moje spalanie. Może jednak zająć się tym wydechem?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 sty 2010, 17:46

witam na zdjeciu zaznaczylem miejsce gdzie jest odpowietrznik układu ciśnieniowego u mnie w audi ,tylko z tym ze u mnie to miejsce nie ma tej bialej koncowki tylko poprostu jest puste i pytanie czy tak ma byc..... trudno pewnie na to odpowiedzieć ale może ktoś ma silnik pm i jak to wygląda u niego


Obrazek

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 sty 2010, 17:53

a jaki ma to zwiazek z tematem? :mrgreen:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 sty 2010, 17:57

skoro nie widzisz to trudno ;) a jeż tez u mnie nie działa z tego co sprawdzałem ;p

[ Dodano: 2010-01-01, 18:03 ]
Artur_Lbn pisze:Ja proponuję powymieniać wężyki podciśnienia wszystkie na nowe. Miałem to samo w golfie II 1.6 automat i też mi podobnie palił, wymieniłem przewody podciśnień na nowe i w mieście palił do 14l/100km... Tylko radzę wymienić WSZYSTKIE i na końcach pozabezpieczaś je takimi wąziutkimi opaskami zaciskowymi tzw. tretytkami.... w każdym bądź razie mnie to pomogło. Pozdrawiam
skoro u niego w automacie ciśnienie było ważne to pewnie w audi tez to odgrywa ważna role dlatego tamten post a wgl z czego ja sie tlumacze ...

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 sty 2010, 18:19

z tego ze tez chcialbym wiedziec o co chodzi skoro nas obu dotyczy ten sam problem

[ Dodano: 2010-01-01, 18:27 ]
przewody ciśnieniowe u mnie w porządku u ciebie pewnie też jak będziemy sprawdzali każdą śrubkę po kolei i każdy malutki element to pewnie skończymy naprawę za dwa lata. u mnie na przykład nie znalazłem przewodu podciśnieniowego w aparacie zapłonowym a ty u siebie masz tam jakiś przewód?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 sty 2010, 18:41

mam w aparacie normalnie idzie on do tego miejsca co zaznaczyłem na rysunku tylko nie z boku a od spodu .chyba lepiej nie dam rady wytłumaczyć, a jeża pójdę sprawdzić zaraz do garażu... ;)

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 01 sty 2010, 18:50

a widzisz to musze u siebie dokładnie poszukać

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 sty 2010, 21:36

no wiec czujnik od jeza jest padniety... teraz sie zastanawiam czy mozna go na krotko podłączyć żeby cally czas grzał czy to zaszkodzi? i zauważyłem ze po wymianie wszystkich przewodów ciśnieniowych caly czas zasysa cieple powietrze czy to źle?

Awatar użytkownika
kamilo7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:49
Lokalizacja: Zabrze

spalanie

Post autor: kamilo7 » 02 sty 2010, 16:39

Panowie,a który czujnik jest odpowiedzialny za ssanie automatyczne przy zimnym silniku??

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 03 sty 2010, 12:36

na kroccu ten dolny odpowiada za ssanie(niebieski) ;) wracajac do mojego problemu to wczoraj byl u mnei kolega marko i trohce pokombinowalismy, no wiec uklad podcisnieniowy jednak to przerobienia bo rurki w sklepie nie sprzelali mi takiej jak powinna byc.... i aparat przyspieszenia zaplonu padl zaslepilem rurkwe do niego bo ssal lewe powietrze.Kolega marko ustawil mik zaploln gaz i teraz zobaczymy co i jak bedzie z tym spalaniem, musze powiedziec ze usprawnil mi uklad ze na zimnym silniku leci cieple a na cipelym ciagnie zimne po tym, juz lepiej wogole autkol mik sie rozgrzewa wiec szybciej jest nagrzane i przez to automatycznie powinien mniej palic.. zpobaczymy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl