Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/2,0/LPG] brak ogrzewania--- rece opadają

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 31 gru 2009, 16:53

jastrzabb4 pisze:gdy auto odpale zaczyna nagrzewać się płyn parownik/ reduktor staje sie normalny
czyli jest ok. Pojedź na regulacje LPG, to unormuje spalanie, ewentualnie sprawdzi usterki. Ja za regulacja płaciłem 30,- zł

co do grzania, skoro wszystkie przewody są ciepłe, to może być zamulona nagrzewnica. Nowa (rzemiosło) może kosztować koło 40- 50 zł. Markowa pewnie koło 100

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 gru 2009, 17:25

ltrs pisze:skoro wszystkie przewody są ciepłe, to może być zamulona nagrzewnica
Jedno przeczy drugiemu. Przy niedrożnej nagrzewnicy, wąż powrotny byłby dużo zimniejszy, czy się mylę?

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 31 gru 2009, 17:34

IC69 pisze:wąż powrotny byłby dużo zimniejszy, czy się mylę?
wczesniej bylo pisane... nagrzewnica moze puszczac tylko jednym kanalem, a sama sie nie nagrzewać. Mieliśmy taki przypadek u kolegi z lubelskiego forum VAG. Poza tym tu jest LPG i parownik Może nagrzewać wąż powrotny, a nagrzewnica może byćzakorkowana na amen

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 01 sty 2010, 17:15

to co robic? bo ja juz nie wiem nic ;/

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 01 sty 2010, 19:46

Jeśli chcesz to zdejmij węże z nagrzewnicy i podłącz tam wąż ogrodowy i płucz raz w jedną a póżniej w drugą stronę często to pomaga.

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 01 sty 2010, 21:35

albo zalej płynem do płukania chłodnic, potem płucz wodą

kędzior

Post autor: kędzior » 01 sty 2010, 23:05

Można też założyć na przewód zasilający reduktor zwężkę na wąż wodny( zakładając że gazownik podpiął się pod przewody od nagrzewnicy).Na próbę możesz zacisnąć czymś zewnątrz ten wąż( klucz francuski bądź jakiś inny ścisk) Parownik nie potrzebuje dużo ciepła by się ogrzać a tym samym większa część ciepłego płynu popłynie przez nagrzewnicę. Ja w ten sposób poprawiłem ogrzewanie już w trzech autach.

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 01 sty 2010, 23:57

powinno być dobrze bez kombinacji... jak zatkało nagrzewnice to żadna zwężka nie nada

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 02 sty 2010, 08:35

ale jeśli była by zatkana to na wyjsciu nagrzewnicy waż by był np zimny badz lekko ciepły .... tylko zauwazcie ze gdies układ sie zapowietrza

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 02 sty 2010, 09:45

jastrzabb4 pisze:tylko zauwazcie ze gdies układ sie zapowietrza
wiec tak jak już pisaliśmy musi gdzieś zaciągać powietrze! Szukaj dobrze. :->

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 02 sty 2010, 10:52

patrze dziś ubyło plynu chlodzacego sprawdzalem korek przewody nigdzie nie ma masła

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 02 sty 2010, 11:33

jastrzabb4 pisze:sprawdzalem korek przewody nigdzie nie ma masła
może za krótko i za słabo leci żeby były widoczne ślady. Zobacz z tyłu silnika mi tam poszedł oring i długo tego nie mogłem dopatrzeć :-P jeszcze sprawdż czy dywaniki nie są wilgotne bo pisałeś ,
jastrzabb4 pisze: owszem miala zewnatrz lekką tak jakby rdze /
:roll:

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 02 sty 2010, 11:52

Może korek od zbiorniczka wyrównawczego jest uszkodzony i nie trzyma ciśnienia dlatego ci się układ zapowietrza

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 02 sty 2010, 15:43

goldi j51, klolego wlasnie trzyma cisnienie bo gdy odkrecam korek po woli to slychac wydostajace sie powietrze a pozatym jest bardzo mocno dokrecone (sciaga)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 sty 2010, 16:44

jastrzabb4, jak mocno to ciśnienie ucieka? Węże nie robią się czasem mocno twarde?
jastrzabb4 pisze:klolego wlasnie trzyma cisnienie bo gdy odkrecam korek po woli to slychac wydostajace sie powietrze
To jeszcze nie przesądza sprawy że korek działa prawidłowo. W korku są dwa zawory. Ciśnieniowy i podciśnieniowy. Ciężko jest w domowych warunkach sprawdzić działanie korka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl