[coupe 8B 2.0 3A]zamulanie silnika dalszy ciag
[coupe 8B 2.0 3A]zamulanie silnika dalszy ciag
witam pisze bo juz nie wiem co robic mam problem takiej natury po odpaleniu silnika jest wszystko ok ale po kilku sekundach jazdy tak zaczyna zamulac silnik ze jest problem z ruszeniem ze skrzyzowania sprawdzilem caly uklad wtryskowy wszystko pozmienialem swiece kable kopulke wymienilem czujniki od temp ,stukowy zapodalem nowa sonde lambda no i niestety auto dalej muli szczerze to juz nie wiem za co sie chwycic moze ma ktos jakis pomysl
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 20:03 przez wolf, łącznie zmieniany 1 raz.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
filtr wymienilem pompa jest ok juz nie wiem co jeszcze zobaczyc muli auto strasznie nie idzie jezdzic
[ Dodano: 2007-08-31, 11:40 ]
nie wiem podaje sie juz nie wiem co ruszyc
[ Dodano: 2007-09-02, 19:04 ]
hura hura no i znalazlem ustawilem zaplon zczytalem bledy ze sterownika i okazalo sie ze ten nowy czujnik stukowy ma feler jest nie sprawny jutro zakupie nowy bo sprawdzalem od kolegi i auto chodzilo git wiec w koncu po problemie dzieki wszystkim za rady
[ Dodano: 2007-08-31, 11:40 ]
nie wiem podaje sie juz nie wiem co ruszyc
[ Dodano: 2007-09-02, 19:04 ]
hura hura no i znalazlem ustawilem zaplon zczytalem bledy ze sterownika i okazalo sie ze ten nowy czujnik stukowy ma feler jest nie sprawny jutro zakupie nowy bo sprawdzalem od kolegi i auto chodzilo git wiec w koncu po problemie dzieki wszystkim za rady
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
wolf, wypnij wtyczke z potencjometru w module rozdzielacza paliwa. Ta z lewej strony jak patrzysz. Jesli bedzie lepiej (bedziesz mial niestabilne wolne obroty) to uszkodzony jest potencjometr. Czesta usterka. Czasem komputer nie pokazuje bledow poniewaz sciezki sa tylko wytarte a nie przerwane.
JEsli to nie zmieni sytuacji wyjmij wtyczke z prawej strony od elektrozaworu. Daj znac.
Sprawdz rowniez napiecie na sondzie lambda i prad elektrozaworu na cieplym silniku.
Prad elektrozaworu ponienie wahac sie w takt pracy sondy lambda od 0-5mA.
Jak sobie nie poradzisz - zapraszam do Wroclawia.
JEsli to nie zmieni sytuacji wyjmij wtyczke z prawej strony od elektrozaworu. Daj znac.
Sprawdz rowniez napiecie na sondzie lambda i prad elektrozaworu na cieplym silniku.
Prad elektrozaworu ponienie wahac sie w takt pracy sondy lambda od 0-5mA.
Jak sobie nie poradzisz - zapraszam do Wroclawia.
tak jak pisalem wyzej problem zalatwiony po dokladnym ustawieniu zaplonu auto zaczelo chulac ok zostal tylko stukowiec do zmiany bo takie wyswietla mi bledy poz tym sprawdzilem go na oscyloskopie i potwierdzilo sie ze nowy stukowiec jest zepsuty ale dzieki za pomoc a do wrocka to wpadne kiedys na bajere