Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe 8B 2.0 3A]zamulanie silnika dalszy ciag

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

[coupe 8B 2.0 3A]zamulanie silnika dalszy ciag

Post autor: wolf » 28 maja 2007, 13:18

witam pisze bo juz nie wiem co robic mam problem takiej natury po odpaleniu silnika jest wszystko ok ale po kilku sekundach jazdy tak zaczyna zamulac silnik ze jest problem z ruszeniem ze skrzyzowania sprawdzilem caly uklad wtryskowy wszystko pozmienialem swiece kable kopulke wymienilem czujniki od temp ,stukowy zapodalem nowa sonde lambda no i niestety auto dalej muli szczerze to juz nie wiem za co sie chwycic moze ma ktos jakis pomysl
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 20:03 przez wolf, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 maja 2007, 15:15

A powiedz czy masz gaz włożony. Sprawdź czy klapa w module wtryskowym lekko chodzi

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 28 maja 2007, 19:11

mierzyłeś sprężanie ?

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 29 maja 2007, 11:49

gazu nie mam a sprezanie jest ok tez sprawdzalem a moze problem tkwi w dostarczaniu paliwa nie wiem pompa albo filtr jest zapchany?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 maja 2007, 13:44

może być w tym problem wym filtr paliwa i sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Jeżeli jest w normie sprawdź wtryski

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 29 maja 2007, 15:23

kiedy ostatni raz filtr paliwa wymieniales??? a powietrza?? a pompa ci glosno chodzi??

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 30 sie 2007, 20:10

filtr wymienilem pompa jest ok juz nie wiem co jeszcze zobaczyc muli auto strasznie nie idzie jezdzic

[ Dodano: 2007-08-31, 11:40 ]
nie wiem podaje sie juz nie wiem co ruszyc

[ Dodano: 2007-09-02, 19:04 ]
hura hura no i znalazlem ustawilem zaplon zczytalem bledy ze sterownika i okazalo sie ze ten nowy czujnik stukowy ma feler jest nie sprawny jutro zakupie nowy bo sprawdzalem od kolegi i auto chodzilo git wiec w koncu po problemie dzieki wszystkim za rady

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 03 wrz 2007, 20:46

kurde i mi sie zaczol ten sam problem jak bledy zczytales ?? na kompoie jakims czy jak??

[ Dodano: 2007-09-03, 20:47 ]
chodzi mi o to czy do kompa podlanczales czy tymi kodami blyskowymi??
ile ten czujnik kosztuje??

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 04 wrz 2007, 13:52

powiem tak z kompem sie nie komunikowal wiec zczytalem bledy i nablyskal mi stukowy jest walniety na 100%bo sprawdzilem go na oscyloskopie wez sobie sprawdz jescze czy masz dobrze ustawiony zaplon i szczytaj bledy cene stukowca podam ci po jutrze bo jade kupic

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 04 wrz 2007, 13:54

wolf, wypnij wtyczke z potencjometru w module rozdzielacza paliwa. Ta z lewej strony jak patrzysz. Jesli bedzie lepiej (bedziesz mial niestabilne wolne obroty) to uszkodzony jest potencjometr. Czesta usterka. Czasem komputer nie pokazuje bledow poniewaz sciezki sa tylko wytarte a nie przerwane.
JEsli to nie zmieni sytuacji wyjmij wtyczke z prawej strony od elektrozaworu. Daj znac.
Sprawdz rowniez napiecie na sondzie lambda i prad elektrozaworu na cieplym silniku.
Prad elektrozaworu ponienie wahac sie w takt pracy sondy lambda od 0-5mA.

Jak sobie nie poradzisz - zapraszam do Wroclawia.

Awatar użytkownika
wolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 29 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: kkozle

Post autor: wolf » 06 wrz 2007, 13:23

tak jak pisalem wyzej problem zalatwiony po dokladnym ustawieniu zaplonu auto zaczelo chulac ok zostal tylko stukowiec do zmiany bo takie wyswietla mi bledy poz tym sprawdzilem go na oscyloskopie i potwierdzilo sie ze nowy stukowiec jest zepsuty ale dzieki za pomoc a do wrocka to wpadne kiedys na bajere

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl