Wiem, że nie ma co sie bawić w takie rzeczy z allegro. Pytałem się poprostu tak z ciekawości. A nad turgo to jeszcze cały czas myslę, jak to zrobic jakie turbo i tak dalej ale to jeszcze długa droga i narazie nie mam na to czasu rzeby się za to zabierać.PawelG pisze:ja niestety nie mogę zaoferować żadnych upustów, bo jestem tylko przedstawicielem, więc ceny jak na stronce, którą podałem. i szczerze to za takie pieniądze nie bawiłbym się w to, bo efekt nie jest porażający (turo, turbo i jeszcze raz turbo...)KorNoLio pisze:Hmmmm. A ile u ciebie taki chip kosztuje np. do mojego NG? Tak po prostu chciałbym to włożyć do siebie i zobaczyć jaka będzie różnica, tak z ciekawości?
i nie daj się nabrać na jakieś allegrowe wspaniałości +30hp, za 300zl, bo to bzdura, jeśli poczytałeś na tej stronce, to to jest naprawde przodująca firma w tej branży i jeśli im się nie udało nic więcej bezpiecznie wyciągnąć z tego silnika, to znaczy, ze się nie da.niestety nie ma w ofercie żadnych rozwiązań do silnika ABK, bo poprostu ten silnik nie ma potencjału do takich zmian.Misiek_Stce pisze:Mozliwe jest tez takiego zchipowania mojego silnika? jaki był by tego koszt i ewentualne korzysci ?? podobne jak w NG czy wieksze ?
[b4 2.3 NG] Jak zwiekszyc moc
[2,3 NG] jakie mozliwosci tuningu
Witam
Jak w temacie czy macie moze jakies doswiadczenia ewentualnie moze ktos wie jak mozna i co mazna
następnie czy ma ktos z was moze wyliczona średnice rury wydechu zakładając ze bedzie tylko tłumik końcowy ( moze ktos ma dedykowany tlumik np. supersprint-u i moze mi podac srednice rur ? )
i po 3 czy ktoś z was montował stożek do tego silnika jezeli tak to w jaki sposob ( nie chce tu debaty na temat czy dawac storzek czy nie )
Pozdr Macia
Jak w temacie czy macie moze jakies doswiadczenia ewentualnie moze ktos wie jak mozna i co mazna
następnie czy ma ktos z was moze wyliczona średnice rury wydechu zakładając ze bedzie tylko tłumik końcowy ( moze ktos ma dedykowany tlumik np. supersprint-u i moze mi podac srednice rur ? )
i po 3 czy ktoś z was montował stożek do tego silnika jezeli tak to w jaki sposob ( nie chce tu debaty na temat czy dawac storzek czy nie )
Pozdr Macia
każdy 1KM uzyskany ponad to co fabryka dała w tym silniku kosztuje 100zł. to tak z grubsza. Możesz spróbować zwiększyć przepustowość dolotu - polerka kanałów, wyostrzenie przepustnicy, zrobienie zaworów i gniazd zaworowych... jak wyciśniesz dzięki temu +15KM to będzie ekstra. Na Audi80.PL był kiedyś opisywany proces uturbiania NG. Skończyło sięna przepaleniu tłoka i projekt zarzucono na rzecz swapa na 2.2T
b4 2,3E ile koników moge mu dodać
mam pytanko b4 2,3E ile koników moge mu dodać pozdrawiam