[B4 1Z] Problem z nawiewem na nogi
[B4 1Z] Problem z nawiewem na nogi
Witam
Mam problem z nawiewem. Mianowicie po przekreceniu pokrętła regulacji kierunku nawiewu na nogi nic na dole nie wieje. Wszystko idzie na szybe. Moc nawiewu na szybe jest taka sama pomino przekrecenia na nogi. Nie wiem czy mogło sie coś zaciąć i za co się wziać, żeby przywrócić nawiew na nogi??
Bardzo prosze o pomoc!
Mam problem z nawiewem. Mianowicie po przekreceniu pokrętła regulacji kierunku nawiewu na nogi nic na dole nie wieje. Wszystko idzie na szybe. Moc nawiewu na szybe jest taka sama pomino przekrecenia na nogi. Nie wiem czy mogło sie coś zaciąć i za co się wziać, żeby przywrócić nawiew na nogi??
Bardzo prosze o pomoc!
Puca999, to chyba musisz wyciągnąć cały panel sterujący żeby dostać się z tyłu gdzie są wszystkie styki. Żeby wyjąć samo pokrętło musisz po prostu je pociągnąć do siebie, nie raz są one mocno zapieczone więc trzeba użyć kombinerek(tylko zdejmuj je przez jakąś szmatkę żeby nie porysować pokrętła). Aby dostać się jeszcze dalej zdejmujesz kolejne dwa pokrętła odkręcasz śrubki które zobaczysz, potem zdejmujesz osłonę panela i w narożnikach masz kolejne 4 śrubki na śrubokręt * po ich odkręceniu możesz wyjąć panel na tyle żeby zobaczyć styki z tyłu <ok>. Jeśli zechcesz wyjąć całkiem ten panel zdejmując linki zrób sobie zdjęcie jak były założone żebyś potem nie pomieszał czegoś :mrgreen:
Dobra już pamiętam jak to wyciągałem u siebie musisz odkręcić wcześniej wspomniane 4 śrubki potem wyjmujesz radio co sprawi że będziesz miał większy dostęp do linek potem ponumeruj linki i miejsca w które one wchodzą możesz to zrobić za pomocą markera i takiej taśmy maskującej po której można pisać. Przy wyjmowaniu linek oprócz tego że musisz je zdjąć z zaczepów tych okrągłych to masz jeszcze takie zatrzaski które trzeba podważyć płaskim śrubokrętem. po tym jak już wszystko wymontujesz masz jeszcze do wypięcia wiązkę kabli (z nią już nie powinno być kłopotów <ok>) jak już to wszystko rozmontujesz ukaże Ci się tył panelu sterującego i tam masz styki może wystarczy je troszkę przeczyścić albo dogiąć niektóre, w każdym razie jak będziesz kręcił pokrętłem to dojdziesz drogą dedukcji który styk odpowiada któremu biegowi. Aha jeszcze jeśli chodzi o panel sterujący jak już go odkręcisz i wepchniesz do środka to możesz go przekręcać znacznie bez obawy że połamię się coś, oczywiście nic na siłę