[80 b4 2.0E ABK] problem z LPG
[80 b4 2.0E ABK] problem z LPG
witam, jestem szczesliwym posiadaczem audi 80 B4 2.0 E kombi rocznik 95, otoz po zalozeniu instalacji spalanie bylo do 13l. , po pierwszym przegladzie cos pokrecili, poregulowali i zaczelo sie, najpierw stwierdzilem ze pali okolo 18l , pozniej bul strzal z rury ktory rozwalil mi gume laczaca przepustnice z przeplywomierzem powietrza ( cena w serwisie okolo 500PLN !!!), wymienilem idalej slabo, silnik traci moc, gdzies lapie lewe powietrze bo nieraz obroty ida na 2000 i spadaja na 1000, jedyne co mi poradzili w warsztacie to zalac go benzyna pod korek i sprawdzic ile palibenz bo na ich przyzadach mieszanka jest dobrze ustawiona i przyczyna spalania nie jest po ich stronie, co robic? HELP!!! jeszcze jedno, jakie amorki najlepiej sie sprawdzaja w tym modelu? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 maja 2007, 14:19 przez van aku, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdz dobrze szczelnosc wszystkich przewodów gumowych wokoło silnika , regulatora wolnych obrotów (krokowca) ,przeczysc go przy okazji , a na bezynie oczywiscie chodzi? bo czy jesteś pewien że przepływka przy okazji strzału nie powykrzywiała sie ,i co sie stało z klapą przeciw wybuchową że nie zapobiegła uszkodzeniu
witam, krolowy wymienilem, na benzynie mialem ostatnio problem bo zachowywal sie tak jakby nie mial mocy tzn mial bardzo niskie obroty a przy dodawaniu gazu ( bardzo powoli ) gasl, klapy nie zalozono jestem umowiony z mechanikiem na badania ktore zasugerowales, jak wroce to napisze co wykryl, pozdro.
Pozdrawiam . Mam ten sam problem który opisujesz .Sprawdziłem czujnik temperatury i szczelność układu powietrza .Puściłem temat na forum i dzięki kolegom - użytkownikom Audi znalazłem przyczynę .Po strzałach na gazie został uszkodzony przepływomierz, Auto sie muli i wali czarnym dymem na benzynie , gazu tez pali mi dużo więcej. Podmień przepływkę z takiego samego modelu i sie upewnisz. Ale podstawa to nowe kable i świece po wymianie na nowe ani razu mi nie strzelił . U mnie to jest to a u ciebie może być coś innego , poszukaj na forum moich postów tam koledzy wytłumaczyli mi bardzo konkretnie możliwe przyczyny. Pozdrawiam
problem z gazem
witam mam audi 80 b4 2.0 90 km od 3 lat mam zainstalowana instalacje gazowa lovato ze sterowanie elektronicznym przejechane jest okło 40 tys pojawil sie ostatnio problem tego typu ze po zapaleniu auta na benzynie i zwiekszeniu obrotow do 2000 auto przelancza sie na gaz sygnalizuje to dioda i slychac rowniez to przelaczenie ale zdarza sie tez ze po tym przelaczeniu kiedy wcisne gaz glebiej niz na jedna druga glebokosci auto nie chce wejsc na obroty tylko sie dusi i podobnie wyglada sprawa przy ruszanie po wrzuceniu dwojki kiedy wcisne glebiej gaz auto sie muli nie chce sie zebrac trzeba delikatnie operowac gazem zdarzalo sie rowniez ze przy rozpedzaniu po wcisieci gazu na dwojce auto szarpalo. PROSZE O PORADE
[ Dodano: 2007-05-29, 12:42 ]
WITAM moje audi ciezko zapala na na benzynie tzn trzeba dlugo krecic rozrusznikiem oklo 8 sekun zdarza sie ze czuc wtedy benzyne w srodku swiece sa w porzadku wyminialem CO MOZE BYC PRZYCZYNA TEGO PROBLEMU? PROSZE O PORADE
[ Dodano: 2007-05-29, 12:42 ]
WITAM moje audi ciezko zapala na na benzynie tzn trzeba dlugo krecic rozrusznikiem oklo 8 sekun zdarza sie ze czuc wtedy benzyne w srodku swiece sa w porzadku wyminialem CO MOZE BYC PRZYCZYNA TEGO PROBLEMU? PROSZE O PORADE
Hmmm na moje oko ze nie chce zapalic na beznynie a mówisz że paliwem czuc to tylko sprawa eklektryczna. Sprawdź czy przy kręceniu jest dobra iskra na wszystkich swiecach, moze kopułka jest zaśniedziała( to tez sprawdź), albo może gdzies iskra ucieka tez mozesz wjechac do ciemnego garazu otwórz maske i niech jeden kreci a drugi patrzy czy gdzies nie przeskakuje. Tez kiedyś miałem niezłe jaja w innym samochodzie z uciekająca iskrą wędrowniczką .
[80 B4 2,0 ABK] Problem z instalacja LPG
Witam .
Przy duzej predkosci powyzej 120 ,w chwili przerzucania biegu gasnie silnik ,jak jest luz wylancza sie cala instalacja ,gas ,elektryka ,wspomaganie .
Dzwonilem do serwisu ktory wstawial gas i powiedzieli zebym odlaczyl,badz przestawil rure od filtra powietrza .
nie do konca wiem o co chodzi ,i czy tak mozna :roll:
Przy duzej predkosci powyzej 120 ,w chwili przerzucania biegu gasnie silnik ,jak jest luz wylancza sie cala instalacja ,gas ,elektryka ,wspomaganie .
Dzwonilem do serwisu ktory wstawial gas i powiedzieli zebym odlaczyl,badz przestawil rure od filtra powietrza .
nie do konca wiem o co chodzi ,i czy tak mozna :roll: