Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0E ABK] problem z LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
van aku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2007, 07:49
Lokalizacja: warszawa

[80 b4 2.0E ABK] problem z LPG

Post autor: van aku » 21 maja 2007, 23:03

witam, jestem szczesliwym posiadaczem audi 80 B4 2.0 E kombi rocznik 95, otoz po zalozeniu instalacji spalanie bylo do 13l. , po pierwszym przegladzie cos pokrecili, poregulowali i zaczelo sie, najpierw stwierdzilem ze pali okolo 18l , pozniej bul strzal z rury ktory rozwalil mi gume laczaca przepustnice z przeplywomierzem powietrza ( cena w serwisie okolo 500PLN !!!), wymienilem idalej slabo, silnik traci moc, gdzies lapie lewe powietrze bo nieraz obroty ida na 2000 i spadaja na 1000, jedyne co mi poradzili w warsztacie to zalac go benzyna pod korek i sprawdzic ile palibenz bo na ich przyzadach mieszanka jest dobrze ustawiona i przyczyna spalania nie jest po ich stronie, co robic? HELP!!! jeszcze jedno, jakie amorki najlepiej sie sprawdzaja w tym modelu? pozdrawiam :-(
Ostatnio zmieniony 23 maja 2007, 14:19 przez van aku, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 21 maja 2007, 23:16

Witaj po pierwsze świece, przewody , kopułka ,palec
po drugie zmień warsztat ew. sprawdz punkt zerowy zaplonu, i dla pewnosci podlacz VAGA jak trafisz na solidny warsztat to powinni ci to zrobić wszystko razem za jednym zamachem , sądze że w WAWIE napewno takich warsztatów nie brakuje :-)

van aku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2007, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: van aku » 21 maja 2007, 23:21

dzieki, sprawdze :-)

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 21 maja 2007, 23:28

sprawdz dobrze szczelnosc wszystkich przewodów gumowych wokoło silnika , regulatora wolnych obrotów (krokowca) ,przeczysc go przy okazji , a na bezynie oczywiscie chodzi? bo czy jesteś pewien że przepływka przy okazji strzału nie powykrzywiała sie ,i co sie stało z klapą przeciw wybuchową że nie zapobiegła uszkodzeniu :-)

van aku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2007, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: van aku » 23 maja 2007, 12:24

witam, krolowy wymienilem, na benzynie mialem ostatnio problem bo zachowywal sie tak jakby nie mial mocy tzn mial bardzo niskie obroty a przy dodawaniu gazu ( bardzo powoli ) gasl, klapy nie zalozono :-( jestem umowiony z mechanikiem na badania ktore zasugerowales, jak wroce to napisze co wykryl, pozdro.

Adek

Post autor: Adek » 28 maja 2007, 10:43

Pozdrawiam . Mam ten sam problem który opisujesz .Sprawdziłem czujnik temperatury i szczelność układu powietrza .Puściłem temat na forum i dzięki kolegom - użytkownikom Audi znalazłem przyczynę .Po strzałach na gazie został uszkodzony przepływomierz, Auto sie muli i wali czarnym dymem na benzynie , gazu tez pali mi dużo więcej. Podmień przepływkę z takiego samego modelu i sie upewnisz. Ale podstawa to nowe kable i świece po wymianie na nowe ani razu mi nie strzelił . U mnie to jest to a u ciebie może być coś innego , poszukaj na forum moich postów tam koledzy wytłumaczyli mi bardzo konkretnie możliwe przyczyny. Pozdrawiam

van aku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2007, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: van aku » 29 maja 2007, 10:53

dzieki bardzo.

rafales83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 29 maja 2007, 12:28
Lokalizacja: łódzkie

problem z gazem

Post autor: rafales83 » 29 maja 2007, 12:38

witam mam audi 80 b4 2.0 90 km od 3 lat mam zainstalowana instalacje gazowa lovato ze sterowanie elektronicznym przejechane jest okło 40 tys pojawil sie ostatnio problem tego typu ze po zapaleniu auta na benzynie i zwiekszeniu obrotow do 2000 auto przelancza sie na gaz sygnalizuje to dioda i slychac rowniez to przelaczenie ale zdarza sie tez ze po tym przelaczeniu kiedy wcisne gaz glebiej niz na jedna druga glebokosci auto nie chce wejsc na obroty tylko sie dusi i podobnie wyglada sprawa przy ruszanie po wrzuceniu dwojki kiedy wcisne glebiej gaz auto sie muli nie chce sie zebrac trzeba delikatnie operowac gazem zdarzalo sie rowniez ze przy rozpedzaniu po wcisieci gazu na dwojce auto szarpalo. PROSZE O PORADE

[ Dodano: 2007-05-29, 12:42 ]
WITAM moje audi ciezko zapala na na benzynie tzn trzeba dlugo krecic rozrusznikiem oklo 8 sekun zdarza sie ze czuc wtedy benzyne w srodku swiece sa w porzadku wyminialem CO MOZE BYC PRZYCZYNA TEGO PROBLEMU? PROSZE O PORADE

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 29 maja 2007, 20:03

Hmmm na moje oko ze nie chce zapalic na beznynie a mówisz że paliwem czuc to tylko sprawa eklektryczna. Sprawdź czy przy kręceniu jest dobra iskra na wszystkich swiecach, moze kopułka jest zaśniedziała( to tez sprawdź), albo może gdzies iskra ucieka tez mozesz wjechac do ciemnego garazu otwórz maske i niech jeden kreci a drugi patrzy czy gdzies nie przeskakuje. Tez kiedyś miałem niezłe jaja w innym samochodzie z uciekająca iskrą wędrowniczką ;-).

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 maja 2007, 10:05

van aku jak chcesz i masz czas to podjedź do mnie na Tarchomin, zobaczymy co da się zrobić

rapidman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 01 maja 2007, 14:27
Lokalizacja: Kolobrzeg

[80 B4 2,0 ABK] Problem z instalacja LPG

Post autor: rapidman » 13 cze 2007, 13:52

Witam .
Przy duzej predkosci powyzej 120 :-P ,w chwili przerzucania biegu gasnie silnik ,jak jest luz wylancza sie cala instalacja ,gas ,elektryka ,wspomaganie .
Dzwonilem do serwisu ktory wstawial gas i powiedzieli zebym odlaczyl,badz przestawil rure od filtra powietrza .
nie do konca wiem o co chodzi ,i czy tak mozna :roll:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 cze 2007, 09:21

Przy instalacji gazowej nie powinno wpadać powietrze z dużą prędkością zakłuca to prace instalacji. Silnik powinien samoczynnie zasysać powietrze. Przestaw rure lub zasłoń kawałkiem np. pończochy i bedzie dobrze

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 15 cze 2007, 09:14

Widziałem takie patenty z zamontowanym kawałkiem rury od odkurzacza. Tak robią gazownicy, gdy wstawią za szeroki mikser a nie maja innego i nie chce im sie dobrze wyregulować gazu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga