Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Alufelgi 15 cali - jakie?

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 06 sty 2010, 20:34

bo jest problem że znalazłem piękne felgi za które oddam wszystko BROCK 16/ 2x 7,5cala i 2x 9cali tyle że 4x100 :cry:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 sty 2010, 23:09

Kamil popatrz za brockami B1. ;-) Tylko że tam ET będzie 15 przy 9J i będzie wystawac, ale karki będzie kręcic. <ok> Edd ma z oponami za dobre pieniądze. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 sty 2010, 23:10

DEDHI pisze:pewnie że można założyć ale tylko przez dystanse ale to Druciarstwo
ojj facet ale zes walnal byka! ahh nie bede dokladal swoich trzech groszy, poprostu popre zdanie ATLAS, 'a

kamilek89, te z pierwszego linku to brock b2 tak jakbys chcial dalej sobie ich szukac bo tez mi sie podobaly (dopoki nie zobaczylem B1 na zywo ;p) i powiem Ci ze znajdziesz je spokojnie w naszym rozstawie, tylko przy felgach trzeba byc cierpliwym, czesto ogladac allegro i co wazne aukcje innych sprzedawanych audic... takie felgi ludzie sprzedaja poza autem ktore wystawiaja... ja tak kupilem moje kapciuchy, co do dystansu zmieniajacego rozstaw z 4x100 na 4x108 to jest to pikus, kosztowo moge Ci zobrazowac ze kumpel do golfa II zalozyl felgi z corvetty o rozstawie 5x115 bodajze i scianka pomiedzy jedna a druga dziura wynosi doslownie 1mm! w Twoim przypadku nie byloby tak ekstremalnie, za takie dystanse o grubosci 4cm przod i 3 cm tyl zaplacil lacznie 400pln, w sumie wielka filozofia to tez nie moze byc - tokarka i wiertarka stojaca troche materialu i perfekcyjna dokladnosc ;]

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 sty 2010, 00:15

Brocki B1 MIAŻDŻĄ Brocki B2. Nawet nie myśl o B2 jeśli nie kosztują poniżej 1000zł w dobrym stanie. B1 na B4 wyglądają oszołamiająco pięknie, ale oczywiście wymagany jest duży rant. Bo te bez rantu (o szerokości nawet do 8,5 cala) są cipowate nawet jak na przednią oś. Przejrzyj foty cabrio kolczata a przestaniesz się zastanawiać :)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 08 sty 2010, 17:06

a propo dystansów ;-) moze niezbyt fartownie dobrałem słowa ale chodziło mi oto że nie uznaję dystansów z wielu powodów bo: wolę felgi w rozstawie orginalnym a jest tego od groma i to z kultowych marek tylko trzeba poczekać na dobrą aukcję a poza tym nie potrzeba nic kombinować z dystansami, a wtedy nic nie przyciera, nie ma żadnych niespodzianek. Co ważne dystanse powodują nam zwiększenie masy resorowanej (stalowe) co jest dużym obciążeniem dla zwieszenia (skrócenie zywotnosci wszystkich elementów) a także powoduje zmianę charakterystyki pracy (przez masę). Jeżeli to jest dystans aluminiowy to jeszcze ujdzie ale zresztą każdy robi jak chce...

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 08 sty 2010, 19:51

DEDHI pisze:a propo dystansów ;-) moze niezbyt fartownie dobrałem słowa ale chodziło mi oto że nie uznaję dystansów z wielu powodów bo: wolę felgi w rozstawie orginalnym a jest tego od groma i to z kultowych marek tylko trzeba poczekać na dobrą aukcję a poza tym nie potrzeba nic kombinować z dystansami, a wtedy nic nie przyciera, nie ma żadnych niespodzianek. Co ważne dystanse powodują nam zwiększenie masy resorowanej (stalowe) co jest dużym obciążeniem dla zwieszenia (skrócenie zywotnosci wszystkich elementów) a także powoduje zmianę charakterystyki pracy (przez masę). Jeżeli to jest dystans aluminiowy to jeszcze ujdzie ale zresztą każdy robi jak chce...
Oczywiście każdy ma swoje widzimisię :) ja wolałbym mieć fele zamontowane bez dystansów, ale zbyt trudno jest kupić felgi z ET, które umiejscowi jej krawędź w idealnym miejscu wedle swojego widzimisię. Maniacy, którzy wyznają zasadę "low offset is life" nie wyobrażają sobie montażu felg bez dystansów. Wielu z nich używa dystansów o grubości nawet dwóch milimetrów, bo tyle akurat im brakowało do zrównania rantu felgi z błotnikiem.

Większość ludzi (nazwijmy ich normalnymi) szuka felg o ET mieszczącym się w przedziale dopuszczalnym dla danego samochodu. Natomiast fani niskiego offsetu szukają osadzenia felgi, które zapewni idealną pozycję krawędzi felgi w stosunku do błotnika :) a ten złoty środek znaleźć mogą praktycznie tylko dzięki dystansom.

A jeżdżenie na dystansach o ile Ci skróciło żywotność zawieszenia? Masz jakieś tabelki do wyliczenia tego? Bo myślę, że nie i jest to gadanie w stylu, że podkręcony procesor ma dużo mniejszą żywotność (a w praktyce zanim jego żywotność się skończy to my wymieniamy całego kompa), albo to że kreatyna niszczy i męczy organizm, a w praktyce nikt tego nie dowiódł, a ludzie jej używający po prostu lepiej wyglądają i są zdrowsi (choć według teoretyków niedługo będą żałowali suplementacji).

Więcej już mi się nie chce mądralować :-) dodam tylko na koniec kilka fotek, na których bryczki gdyby nie dystanse, nie wyglądałyby tak dobrze.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Polecam strony:
http://fatlace.com/hellaflush/
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1810618
http://wfcrew.forumotion.com/random-pho ... os-t15.htm

PS te samochody jeżdżą jak każde inne z twardym i niskim zawieszeniem. Koła im nie obcierają, choć by się tak wydawało ;)

Obrazek
Obrazek

HELLAFLUSH GUYS!! <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 sty 2010, 22:38

ATLAS pisze:Więcej już mi się nie chce mądralować
i wcale nie madralujesz tylko mowisz cala prawde o dystansach... swoja droga super zdjecia, oczywiscie najlepsze to ostatnie przed linkami : D

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 09 sty 2010, 07:09

ATLAS dobra robota fajne fotki <ok> tak niska gleba super wygląda ale nie nadaje się do jazdy w PL ;-) Gdybysmy mieli proste drogi to sam bym sobie zrobił extremalną glebe...

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 09 sty 2010, 09:28

Cieszę się, że mnie zrozumieliście :)
DEDHI pisze:tak niska gleba super wygląda ale nie nadaje się do jazdy w PL ;-) Gdybysmy mieli proste drogi to sam bym sobie zrobił extremalną glebe...
Więc albo montujesz air ride i regulujesz sobie wysokość zawiechy w locie :) albo jak przystało na typowe auta german style - zakładasz gwint i ekstremalnie niski setup ustawiasz tylko np na zlocie. I nagle robi się kolejka ludzi jak za komuny, która zadaje mnóstwo pytań czy na tym się da jeździć, że super wygląda, czy mogę sobie zrobić zdjęcie itd. ;)
Dla mnie akurat samochód weekendowy jakim jest moje cabrio, przede wszystkim ma mi przynosić radość swoim wyglądem i byciem osobistą skarbonką, która zainwestowaną w nią gotówką odpłaca się czymś nie materialnym. Szukam używanego gwintu za rozsądną cenę, ale chyba muszę wyłonić się poza allegro, bo na nim niewiele można znaleźć...

A kolczat w swoim cabrio ma bardzo agresywne osadzenie felg i niskie zawieszenie, a zobacz, że też nie narzeka :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 sty 2010, 12:42

oczywiscie sa i minuy takiego zawieszenia... otoz przez to ze zawieszenie jest sztywne, a nasze auta maja swoj wiek to moga sie dziac rozne rzeczy - u mnie na przyklad popekal potencjometr od licznka oraz mocowanie przedniego reflektora i wszystko przez zwiekszone wstrzasy, ale jezeli taka jest cena takiego wygladu to naprwde warto...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 14:58

Pany jakie oponki na Schmidt ML 8J 16''?? Chodzi o to żeby ładnie wyglądało... :mrgreen: Myślałem nad rozmiarem 205X50... Ale pewnie trochu baloniasto będzie... :roll:

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 09 sty 2010, 16:25

oblookaj tę stronkę:

http://www.tyrestretch.com/index.php

tam są różne 'naciągi', mniej i bardziej extremalne :-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 09 sty 2010, 16:46

Niki20 pisze:Pany jakie oponki na Schmidt ML 8J 16''?? Chodzi o to żeby ładnie wyglądało... :mrgreen: Myślałem nad rozmiarem 205X50... Ale pewnie trochu baloniasto będzie... :roll:
Ja bym bez zastanowienia zakładał 205/40R16.

Obrazek
Ja z przodu też mam felgę szerokości 8", z tym że średnicy 17" i oponka właśnie 205/40 jest piękna :)

Piękniej by wyglądała 195/40R16, ale u nas to praktycznie nie do zdobycia w używanych.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 sty 2010, 17:10

tak /40 to max nie ma sensu zakladac wyzszego profilu bo zepsujesz wyglad kola

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 sty 2010, 17:46

Zapomniałem dodać że springi 60/40 do tego... Kurde trochę za niski profil 40 bo kiepskie mam drogi. :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl