[2.0 ABK PB+LPG] Problem z uruchomieniem silnika
[2.0 ABK PB+LPG] Problem z uruchomieniem silnika
Witam mam problem z moją audiczką nie mogę jej odpalić dzisiaj jadąc do pracy podczas jazdy zgasł mi silnik i już nie odpalił... problemy zaczęły się już kilka dni wcześniej wariowały wolne obroty wchodziły nawet do 2tys. i nic nie spadały....gasiłem silnik i czasem wracało do normy a wczoraj jadąc również zgasł mi silnik rozgrzany do normalnej temperatury 90stopni i zgasł zjechałem na pobocze i jakoś go odpaliłem dodając gazu i dojechałem do domu ale dzisiaj rano odpalił za pierwszym razem pojechałem ma orlena zatankować gazu do pełna i wyruszyłem w drogę i masz ci....Ma nowe świece kable kopułkę i palec filtry też.Co to może być gaz mi jeszcze nigdy nie szczelił mam sekwencyjny wtrysk.
[ Dodano: 2010-01-09, 14:18 ]
Dodam że przepływomierz chodzi elegancko nic się nie zacina nie piszczy ani nie blokuje. Rozebrałem to dzisiaj.
[ Dodano: 2010-01-09, 14:18 ]
Dodam że przepływomierz chodzi elegancko nic się nie zacina nie piszczy ani nie blokuje. Rozebrałem to dzisiaj.
Po wciśnięciu sprzęgła ale wcześniej sam zaczął spadać z obrotów i nic nie dało juz nawet dodanie gazu nie mam właśnie od kogo porzyczyc na podmiankę....
[ Dodano: 2010-01-09, 16:10 ]
Jak odkręciłem mam wręcz książkowe. Tylko ta iskra mi sie nie podobała była pomarańczowa a nie niebieska i powinno aż szczelać przy przeskoku.
[ Dodano: 2010-01-09, 16:18 ]
Czy jeśli sie okaże ze to cewka czy podpasuje od 2.3 NG?
[ Dodano: 2010-01-09, 16:10 ]
Jak odkręciłem mam wręcz książkowe. Tylko ta iskra mi sie nie podobała była pomarańczowa a nie niebieska i powinno aż szczelać przy przeskoku.
[ Dodano: 2010-01-09, 16:18 ]
Czy jeśli sie okaże ze to cewka czy podpasuje od 2.3 NG?
W ABK nie ma czujnika położenia wału, czujnik halla na podstawie obrotów aparatu zapłonowego generuje sygnał podobny do czujnika położenia wału, ale mogłem coś pomylić, przewód uziemiający silnika przykręcony jest śrubą do bloku w okolicy pierwszego cylindra, sprawdź czy przewód nie jest przetarty lub urwał się przy śrubie.
Ok ide do auta i za chwile dam odpowiedź.
[ Dodano: 2010-01-09, 17:04 ]
To jest ten kabelek pomiędzy 1 a 2 cylindrem jest ok.
[ Dodano: 2010-01-09, 17:17 ]
Tak logicznie myśląc to musi być coś z zapłonem bo przecież jak mi zgasła nie chciała odpalić ani na benzynie ani na gazie dobrze myślę koledzy?
[ Dodano: 2010-01-09, 17:04 ]
To jest ten kabelek pomiędzy 1 a 2 cylindrem jest ok.
[ Dodano: 2010-01-09, 17:17 ]
Tak logicznie myśląc to musi być coś z zapłonem bo przecież jak mi zgasła nie chciała odpalić ani na benzynie ani na gazie dobrze myślę koledzy?
Dzięki kolego mam nadzieję ze to tylko ta cewka. Jutro będę pisał co dalej bo dzisiaj już nic nie zdziałam.
[ Dodano: 2010-01-09, 19:16 ]
Odpaliłem sprawdziłem wszystkie świece i odpalił ale z alternatora taki pisk szedł że szok a z paska aż się zaczęło dymić czy to może być wina alternatora? Dodam że iskra jest ok po naładowaniu akumulatora...
[ Dodano: 2010-01-09, 19:16 ]
Odpaliłem sprawdziłem wszystkie świece i odpalił ale z alternatora taki pisk szedł że szok a z paska aż się zaczęło dymić czy to może być wina alternatora? Dodam że iskra jest ok po naładowaniu akumulatora...