[1.9TDI 1Z] Padlo ladowanie?.
[1.9TDI 1Z] Padlo ladowanie?.
Witam.
Panowie mam problem, padlo cosik zwiazanego z napieciem pradu. Wskaznik w aucie wskazuje 16v, jak zrobie przegazowke spada na 14. Nieda sie nim jezdzic, po przejecganiu 5 m. Gasnie.
Co jest nie tak?
Panowie mam problem, padlo cosik zwiazanego z napieciem pradu. Wskaznik w aucie wskazuje 16v, jak zrobie przegazowke spada na 14. Nieda sie nim jezdzic, po przejecganiu 5 m. Gasnie.
Co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 15:21 przez pilocik69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Nie wiem czy dobrze mysle ale jak podłaczysz VAGA to bedzie dobrze odczytywał jak silnik bedzie pracował. stawiam na regulator napiecia albo diody w alternatorze. A jak silnik pracuje to swieca jakies kontrolki? moze kontrolka akumulatora?? sprawdz napiecie gdy silnik nie pracuje i jak go odpalisz. powinna byc roznica jakies 2V.
jak akumulator jest naładowany to samochód nie powinien gasnąc. jak nie ma w sobie na tyle prądu to by nawet nie odpalił. jak piszesz na wskaźniku masz 14 a jak obroty wzrosną to wzrasta. tylko ze powinno wzrosnąć do maksymalnie 14,5 wtedy akumulator się ładuje. jak tobie podskakuje do 16V to uszkodzony jest regulator napięcia. ja bym nie patrzył na dodatkowe zegary tylko miernikiem sprawdzał napięcie na zaciskach akumulatora.
ja wymontowałem regulator i kupić nowy to sztuka bo sa takie same z wyglądu ale
mój bosh ma bolec na przewód na wzbudzenie chyba,a w sklepach maja bez bolca
może być bez bolca ?ale co z wtyczką?
http://www.allegro.pl/item725481379_reg ... ml#gallery -bez
http://www.allegro.pl/item733628871_reg ... ml#gallery z bolcem
który
mój bosh ma bolec na przewód na wzbudzenie chyba,a w sklepach maja bez bolca
może być bez bolca ?ale co z wtyczką?
http://www.allegro.pl/item725481379_reg ... ml#gallery -bez
http://www.allegro.pl/item733628871_reg ... ml#gallery z bolcem
który
Co do napięcia napostoju to jest ok, ale po odpaleniu powinno być co najmniej 13,9V a najlepiej jak bedzie kolo 14,4v bez wlączonych odbiornikówcolorumia pisze:Witam podłącze się pod istniejący temat, coś zaczął mi z rana nie odpalać samochód co pierwsze mi weszło na myśl to ze akumulator ma juz kilka lat, ale sprawdzałem dzisiaj napięcie na akumulatorze przed odpaleniem 12,7[V] a na uruchomionym silniku 13.2[V] czy to nie za mało?
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
Zgadzam się. Zwłaszcza w dieslu regulator musi być naprawdę odpowiedni. Żadna chińszczyzna za 30 złociszy nie wystarczy. Hella to wydatek prawie 100 PLN-ów a Bosch sporo więcej. Jednak się opłaca. Polecam.damian19772 pisze:najlepiej kupic firmy hella olb o bosch nie załujcie na to kasy abyscie nie staneli kiedys na trasie z powodu taniego regulatora jak ja