[all] Cabrio - ocencie to wnętrze - ankieta
Kod: Zaznacz cały
A wszystko po to żeby DYZIOwi nie było smutno :)
Mariusz moje zdanie znasz ja nie lubię ringów na panelach od pokręteł ale wiem że ty kochasz je więc mogą być.
Tak jak rozmawialiśmy trzeba spróbować navi dać wyżej czyli zaczynająć od dołu pokrętła nawiewów przyciski i navi i właśnie jakaś zaślepka lub cup holder
A najbardziej podoba mi się ta wersja z drewnem
Lub jeszcze mozna by było zrobić tak żeby ten pasek u góry z drewna podzielić na 2 części cieńsze i dać pod navi i nad navi tylko czy pozwoli na to ta blaszka co się przykręca panel od kratek zaraz postaram się zrobić VT <ok>
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
zamiast kupowac na ebayu mozna by zalozyc starsza wersje zegarow gdzie kazdy osobno byl i samemu wkomponowac w kratki tak jak robia to z egt w turbo eskach wtedy mozna by je obracac w dowolna strone jak kratkiszuan pisze:tak jak miał ufo byłoby dobrze, lecz ja bym założył kratki wentylacyjne z miejscami na dodatkowe vdo na ibeju chyba po 15e takie coś stoi
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
myślałem o tym ale zapomniałem dopisaćUFOtm pisze:wtedy mozna by je obracac w dowolna strone jak kratki
znalazłem coś takiego ale to jeszczce nie to, bo tam zegary były głebiej osadzone i na normalnej kratce wentylacyjnej no i bez tych nieładnych plastykowych ringów i wygladało jakby tam od początku było, a nie jakiś szczepan.
aa i jeszcze z vw mam:
UFOtm, jak masz zdjęcie a eSy, to podeślij jeśli nie kłopot, bo przyda mi się na przyszłość
aha i jeszcze co do wykoniania takiej kratki, to pikuś jeśli ktoś dobrze to przemyśli i ma narzędzia, bo wiadomo z czego bata ukręcić nie można <lol>
U atlasa drewienko wygląda super <ok> a opcja raczej 1 i ringi na pokrętłach wyglądają fajnie A u Ufotm to te srebne na górze to lipa i nawiewów brak więc odpada bo tam powinny być chociaż małe nawiewy bo w zime to nagrzać szybko to masakra jeszcze z tym dachem materiałowym to nie blacha z podsufitką .
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Nigdy nie uzywam srodkowych nawiewow, teraz tez mam je wylaczone z uzytku w coupe... Nastawiasz na szybe i na dol i nie ma potrzeby uzywac kratek w ogole. Proponuje najpierw cos przerobic na wlasnym doswiadczeniu a nie teoteryzowac. <ok>Duch pisze:U atlasa drewienko wygląda super <ok> a opcja raczej 1 i ringi na pokrętłach wyglądają fajnie A u Ufotm to te srebne na górze to lipa i nawiewów brak więc odpada bo tam powinny być chociaż małe nawiewy bo w zime to nagrzać szybko to masakra jeszcze z tym dachem materiałowym to nie blacha z podsufitką .
Ja np używam cały czas bo szybciej samochód się nagrzeje i to o wiele ale każdy ma swoje upodobania prawda ? Więc życzę udanych modówUFOtm pisze:Nigdy nie uzywam srodkowych nawiewow, teraz tez mam je wylaczone z uzytku w coupe... Nastawiasz na szybe i na dol i nie ma potrzeby uzywac kratek w ogole. Proponuje najpierw cos przerobic na wlasnym doswiadczeniu a nie teoteryzowac. <ok>Duch pisze:U atlasa drewienko wygląda super <ok> a opcja raczej 1 i ringi na pokrętłach wyglądają fajnie A u Ufotm to te srebne na górze to lipa i nawiewów brak więc odpada bo tam powinny być chociaż małe nawiewy bo w zime to nagrzać szybko to masakra jeszcze z tym dachem materiałowym to nie blacha z podsufitką .