Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 tdi 1Z] Problem z rannym odpalaniem po wymianie wtrysków

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

[B4 tdi 1Z] Problem z rannym odpalaniem po wymianie wtrysków

Post autor: sylwek28 » 10 sty 2010, 12:29

Mam problem z moim Audi 80 tdi 1Z 94r na Pierburgu,przedwczoraj wymieniłem wtryski na te z AFN-a, wtryski przed włożeniem były regenerowane u p. Bogdana w Nadarzynie, korekcja wynosi 0.00 +0.05 -0,30 rano po pogdrzaniu,świeczki nowe Beru, dłużej trzeba zakręcić, telepnie silnikiem przez jakieś 4,5sek i dalej jest ok. kąt wtrysku na Vagu w BS wynosił 68 i była lipa, zmieniłem na 57 a temp. paliwa 111 i też lipa.. dawkę rozruchowa podniosłem na 178 czyli na max, dawka paliwa była 5,2 zmieniłem Vagiem ile się dało czyli na 3,2 , dodam ,że obroty mam podniesione na biegu jałowym do 903 czyli tez na max, na starych wtryskach była igła, pół obrotu na mrozie po całej nocy , jak zadne tdi w rodzinie,..bardzo proszę o jakieś spostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 13:44 przez sylwek28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 10 sty 2010, 12:55

jeśli problem tylko z "zaskoczeniem" silnika i na początku po tym jak zakręci, to może byc rozszczelnienie układu paliwowego...
jak ruszane były wtryski to na pewno zdejmowane były węże zwrotne od paliwa... mi ostatnio popękały (mróz zrobił swoje) jak je lekko ponaginałem chcąc dojść do pompy... paliwo lekko się sączyło, a po dłuższym postoju w przewodzie od filtra miałem powietrze... i tez był kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 sty 2010, 13:07

dobry gość ten z nadarzyna jak pracowałem w w-wie to naprawialiśmy u niego ciężarówki może coś być z układem paliwowym

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 10 sty 2010, 13:14

a jak wygląda kąt wtrysku w TDI Timing ?

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 10 sty 2010, 13:39

z tym tditiming to nie bardzo wiem w co wejść czy w Audi 80 ,chyba są ze 3 rodzaje czy w all 1z.. a rożnice wówczas są znaczne, wpływ na odpalanie ma tylko temp. otoczenia nie czas postoju, po 5godz pod chmurą pali tak jak po 24,czyli lipnie, przewody paliwowe nowe, podkładki miedziane nowe, filtr paliwa nowy, wszystko sucho i szczelnie.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 11 sty 2010, 07:29

wtryski nowe od AFN, a pompa stara od 1Z.....?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 11 sty 2010, 10:39

Moze byc (nie musi) problem z wydatkiem pompy dla wiekszych wtrysków... ale to tylko taka moja teoria.
Na obrotach daje rade ale przy rozruchu klopot.

Pozdrawiam

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 12:04

pompa nie ma tu nic do gadanaia ona daje cisnienie ok 350 bar i to nie wazne jakie wtryski czy od 1z afn czy asv

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 11 sty 2010, 12:41

lukwoj21 pisze:pompa nie ma tu nic do gadanaia ona daje cisnienie ok 350 bar i to nie wazne jakie wtryski czy od 1z afn czy asv
to ciśnienie jakie podałeś jest od początku istnienia pompy aż do jej końca?

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 11 sty 2010, 12:41

.. dziwna sprawa koledzy a ten kąt wtrysku jest dobry czy prawie dobry, może drgnąć pompą z 10 jednostek w górę?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 11 sty 2010, 12:44

Kąt wtrysku masz od 50 do 65.......

[ Dodano: 2010-01-11, 12:47 ]
Ustaw pompę na znaki, sprawdź na Vagu ile masz .....a potem koryguj w lewo czy w prawo.....nie idź na oślep!

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 14:18

tak to cisnienie pompa daje od razu.Pompy róznia sie tylko wydajnoscia na pompa 11 moze wiecej paliwa podac przy wyzych obrotach niz pompa 10

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 11 sty 2010, 16:09

lukwoj21 pisze:tak to cisnienie pompa daje od razu
i nie wazne czy auto z tą pompą przejechalo 150 tys czy 850 tys ?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 16:53

jezeli pompa jest sprawna i uszczelniacze na tłoczku sa sprawne to daje własnie takie cisnienie a jezeli pompa juz swoje przezyła i puszcza cisnienie tz daje mniejsze niz potrzeba zeby wtrysk sie otworzył to czeka regeneracja.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 12 sty 2010, 10:47

lukwoj21 pisze:jezeli pompa jest sprawna i uszczelniacze na tłoczku sa sprawne to daje własnie takie cisnienie a jezeli pompa juz swoje przezyła i puszcza cisnienie tz daje mniejsze niz potrzeba zeby wtrysk sie otworzył to czeka regeneracja.
no i wlasnie takie dywagacje tu snujemy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl