Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 tdi 1Z] Problem z rannym odpalaniem po wymianie wtrysków

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 13 sty 2010, 11:12

a jak odepniesz czujnik temperatury cieczy to lepiej odpala :?: czy tylko na zimnym ma ciezki rozruch :?: ustaw vagiem zakres dawki np 4.5 mg/skok a zwieksz przesuwajac nastawnik np do 2,2mg/skok i sprawdz czy bedzie roznica

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 13 sty 2010, 12:59

..tylko na zimnym, dalej igiełka tzw pół obrotu, jedzie ładnie całkowite zero dymku, tylko ciut więcej pali niz na ori szprycach :-D ale to juz kosmetyka.. <ok> znajdę chwilkę i dam znać co się dzieje dalej.
p.s. jesteście naprawdę fajną społecznością, widać ,że chcecie pomóc a to się bardzo chwali nie tak jak na innych forach,że user userowi wilkiemm :evil:
pozdrawiam Was wszystkich i jak najmniej problemów w Nowym Roku <ok>

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 13 sty 2010, 13:50

sylwek28 pisze:z tym tditiming to nie bardzo wiem w co wejść czy w Audi 80 ,chyba są ze 3 rodzaje czy w all 1z.. a rożnice wówczas są znaczne, wpływ na odpalanie ma tylko temp. otoczenia nie czas postoju,
No właśnie o to mi chodzi W TDI Timing trzeba wybrać odpowiednie dane dla naszego silnika ;-) Na forum większość pisze o ustawieniu ~56 ale ja uważam,że to nie jest dla każdego silnika :-/ Bynajmniej w TDI Timing jest spora różnica po wybraniu odpowiedniej wersji i tak ja miałem w grupie 000 pokazało 38 ALL-1Z nie duży odchył ale w 80-1Z>2.94(ver.D09) ledwo widziałem się na wykresie :-P Jeśli jest kilka wersji to znaczy chyba ,że są jakieś rużnice. :-P A jak wiemy jest program do ustawiania właśnie kąta wtrysku :-)
sylwek28 pisze: po 5godz pod chmurą pali tak jak po 24,czyli lipnie
dokładnie tak samo miałem u siebie i po ustawieniu jest cacy to znaczy po 5godz jak i po 24 na dworze pali od strzała a wcześniej też musiałem sporo kręcić ;-)

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 13 sty 2010, 15:58

czyli jak , ktory timing wybrałeś i na ile ustawiłeś???

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 13 sty 2010, 18:38

wybrałem ten o który napisałem i ustawiłem zgodnie z wykresem
tak
nazwę softu masz na VAG po połączeniu i wyborze <engine>
Wyszło więcej niż piszą na forum bo 71 ale jest <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 sty 2010, 09:37

to jest wykres dla audi na boschu i to co ustawiasz to jest statyczny kąt wtrysku ważny tylko przy odpalaniu i jak pali na takim dobrze to zostaw <ok>

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 14 sty 2010, 09:56

to jest wykres dla audi na boschu
Jesteś pewien :roll: to który jest dla Pierburga :roll:
karol121 pisze:jak pali na takim dobrze to zostaw
Tak właśnie zostawiłem i pali świetnie na takim <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl