[B4 tdi 1Z] Problem z rannym odpalaniem po wymianie wtrysków
..tylko na zimnym, dalej igiełka tzw pół obrotu, jedzie ładnie całkowite zero dymku, tylko ciut więcej pali niz na ori szprycach ale to juz kosmetyka.. <ok> znajdę chwilkę i dam znać co się dzieje dalej.
p.s. jesteście naprawdę fajną społecznością, widać ,że chcecie pomóc a to się bardzo chwali nie tak jak na innych forach,że user userowi wilkiemm :evil:
pozdrawiam Was wszystkich i jak najmniej problemów w Nowym Roku <ok>
p.s. jesteście naprawdę fajną społecznością, widać ,że chcecie pomóc a to się bardzo chwali nie tak jak na innych forach,że user userowi wilkiemm :evil:
pozdrawiam Was wszystkich i jak najmniej problemów w Nowym Roku <ok>
No właśnie o to mi chodzi W TDI Timing trzeba wybrać odpowiednie dane dla naszego silnika Na forum większość pisze o ustawieniu ~56 ale ja uważam,że to nie jest dla każdego silnika Bynajmniej w TDI Timing jest spora różnica po wybraniu odpowiedniej wersji i tak ja miałem w grupie 000 pokazało 38 ALL-1Z nie duży odchył ale w 80-1Z>2.94(ver.D09) ledwo widziałem się na wykresie Jeśli jest kilka wersji to znaczy chyba ,że są jakieś rużnice. A jak wiemy jest program do ustawiania właśnie kąta wtryskusylwek28 pisze:z tym tditiming to nie bardzo wiem w co wejść czy w Audi 80 ,chyba są ze 3 rodzaje czy w all 1z.. a rożnice wówczas są znaczne, wpływ na odpalanie ma tylko temp. otoczenia nie czas postoju,
dokładnie tak samo miałem u siebie i po ustawieniu jest cacy to znaczy po 5godz jak i po 24 na dworze pali od strzała a wcześniej też musiałem sporo kręcićsylwek28 pisze: po 5godz pod chmurą pali tak jak po 24,czyli lipnie