CB Radio - wybor
Do kolegów znający temat CB:
Co kupić na Warszawę? Nie obchodzi mnie koszt. Ma dobrze mi pomagać w unikaniu policji. Antyradar też chcę kupić. Ale zacznę od CB. Myślę, że 1000zł wystarczy, co? W trasę prawie nigdy nie wyskakuję. Wolałbym krótką antenę, ale jeśli nawet w gąszczu stolicy dużo lepsza jest długa to niech będzie. Nie znam się w ogóle jeździłem na presidencie pożyczonym.
Co kupić na Warszawę? Nie obchodzi mnie koszt. Ma dobrze mi pomagać w unikaniu policji. Antyradar też chcę kupić. Ale zacznę od CB. Myślę, że 1000zł wystarczy, co? W trasę prawie nigdy nie wyskakuję. Wolałbym krótką antenę, ale jeśli nawet w gąszczu stolicy dużo lepsza jest długa to niech będzie. Nie znam się w ogóle jeździłem na presidencie pożyczonym.
-
- Forum Audi 80
- Kontakt:
tak chwalę sobie Jest dobre ale czy awaryjne ? Radyjko jest niezawodne i jedno z mniej awaryjnych. Tata używał w tirze jakieś 8 lat i dał mi bo mu się końcówka mocy spaliła (antena się rozstroiła i radio dostało chyba z 6 SWR ) ja sobie naprawiłem za chyba 35 zł i dalej śmigam. Zarówno ja jak i tata nie narzekamy. Tata teraz ma jakąś Cobrę i powiedział, że jak mu się coś z nią stanie to bierze ode mnie z powrotem Onwęadmish pisze:ludzie chwalą sobie jeszcze ONWA MK3 - bardzo dobre radyjko tlko czasami wadliwe
Onwa ma również FM. A prędzej czy później na pewno przejdziemy na tę modulację tak jak zachód. To również bym wziął pod uwagę kupując radio w dzisiejszych czasach.admish pisze:Przy zakupie takich radyjek w tej cenie masz JEDYNIE modulację AM
do miasta krótka, ściąga mniej zakłóceń a w mieście jest ich spooooro. Poleciłbym Ci Floridę, ale nie wiem gdzie na cabrio ją umieścić Chyba najlepiej Wilson Little Will na klapę bagaja (lub Sirio AS-100). A radyjko ? President Johny II lub Harry II zawsze mi się podobały, do miasta będzie spoko <ok>ATLAS pisze:Wolałbym krótką antenę, ale jeśli nawet w gąszczu stolicy dużo lepsza jest długa to niech będzie