[ 80 B3 JV]Obieg płynu chłodzącego.
[ 80 B3 JV]Obieg płynu chłodzącego.
Witam.Audi 80 b3 1.8 benz./gaz. Brak ogrzewania na wolnych obrotach.Nie ma wycieków,odpowietrzałem,sra...em itd ale zauważyłem ,że jest bardzo słabe ciśnienie płynu w wężu dopływu płynu do nagrzewnicy.Praktycznie na wolnych obrotach nic nie leci z tego przewodu.Dopiero na wysokich obrotach cosik tam ciśnie.
Co to może być? Podejrzewam pompę,za tę słabą wydajność.
Jkieś rady,porady ,sugestie?
Pzdr.Jan.
Co to może być? Podejrzewam pompę,za tę słabą wydajność.
Jkieś rady,porady ,sugestie?
Pzdr.Jan.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 21:04 przez yonek2, łącznie zmieniany 6 razy.
Re: Obieg płynu chłodzącego.
kolego a nie używałeś czasem jakiegoś uszczelniacza do chłodnicy który wsypuje sie do układu ?
Re: Obieg płynu chłodzącego.
Wręcz przeciwnie.Środek do czyszczenia układu.diablo228 pisze:kolego a nie używałeś czasem jakiegoś uszczelniacza do chłodnicy który wsypuje sie do układu ?
Rozumię ,że przez to może być słaby obieg?diablo228 pisze:wyciągnij chłodnice przeczyść ją wodą tak jak i układ cały, rozumiem kupiłeś auto z tym problemem?? jeśli tak być może poprzedni właściciel jeździł na wodzie w układzie chłodzenia i układ jest zarośnięty kamieniem - chłodnica
Ale przewód zasilający nagrzewnicę wychodzi z bloku silnika.A jak jest mały(podczas nagrzewania) obieg to i tak chłodnica nie bierze w nim obiegu,może się mylę?
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
yonek2, kolego skoro oczekujesz od nas pomocy to nie docinaj nikomu i bo to jest niezgodne z regulaminem i zastosuj się do panujących tu zasad. Jeżeli nie wiesz o co koledze chodziło wystarczyło zapytać na PW.
Co do Twojego problemu mam podobnie. Sądzę że to możę być wina instalacji gazowej. Poprostu parownik ma mniejszy opór i zamiast przez nagrzewnicę płyn idzie prze niego.
Kolega z forum radził aby zastosować jakąś zwężkę aby przytłumić przepływ przez parownik aby płyn poszedł na nagrzewnicę.
Na małym obiegu faktycznie chłodnica nie ma nic wspólnego. Wymień jeszczed korek od zbiorniczka.
Co do Twojego problemu mam podobnie. Sądzę że to możę być wina instalacji gazowej. Poprostu parownik ma mniejszy opór i zamiast przez nagrzewnicę płyn idzie prze niego.
Kolega z forum radził aby zastosować jakąś zwężkę aby przytłumić przepływ przez parownik aby płyn poszedł na nagrzewnicę.
Na małym obiegu faktycznie chłodnica nie ma nic wspólnego. Wymień jeszczed korek od zbiorniczka.
Zasady szanuję i się poprawię.Jeśli ktoś poczuł się obrażony to przepraszam.kokolino1 pisze:yonek2, kolego skoro oczekujesz od nas pomocy to nie docinaj nikomu i bo to jest niezgodne z regulaminem i zastosuj się do panujących tu zasad. Jeżeli nie wiesz o co koledze chodziło wystarczyło zapytać na PW.
Co do Twojego problemu mam podobnie. Sądzę że to możę być wina instalacji gazowej. Poprostu parownik ma mniejszy opór i zamiast przez nagrzewnicę płyn idzie prze niego.
Kolega z forum radził aby zastosować jakąś zwężkę aby przytłumić przepływ przez parownik aby płyn poszedł na nagrzewnicę.
Na małym obiegu faktycznie chłodnica nie ma nic wspólnego. Wymień jeszczed korek od zbiorniczka.
Co do mojego problemu.Może żle rozumuję to mnie poprawcie.Wąż z bloku idzie do nagrzewnicy i wychodzi do parownika i z powrotem do bloku tak?
Jeśli tak to najpierw pojawia się problem ,jak napisałem wyżej tzn.nie ma ciśnienia(na wolnych) już przy dolocie na nagrzewnicę i w tym nie bierze jeszcze udział parownik.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To teraz jestem w kropce. Jak masz podłączony parownik ? Szeregowo czy równolegle ?
Zobacz proszę ten temat. Różnica jest tylko w silniku, a cały układ jest taki sam.
https://audi80.pl/80b4-v6-podlaczeni ... t36945.htm
Zobacz proszę ten temat. Różnica jest tylko w silniku, a cały układ jest taki sam.
https://audi80.pl/80b4-v6-podlaczeni ... t36945.htm