[1.9 TDi 1z] niepokojące drgania
[1.9 TDi 1z] niepokojące drgania
[ 80 b4 1.9TDi 1z]
Witam
Panowie proszę o pomoc. nie wiem co jest jak silnik jest zimny to samochód jest ok a jak się rozgrzeje to mam drgania całego samochodu na wolnych obrotach oraz w granicach obrotów 1500 do 2000.
Witam
Panowie proszę o pomoc. nie wiem co jest jak silnik jest zimny to samochód jest ok a jak się rozgrzeje to mam drgania całego samochodu na wolnych obrotach oraz w granicach obrotów 1500 do 2000.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
nastawnik do czyszczenia lub wymiany .Albo odcinasz kabelek przy 43 pinie ECU i po problemie.Zanim jednak zaczniesz cokolwiek robić trzeba się upewnić .Żeby się upewnić że to nastawnik odpinasz wtyczkę od czujnika prędkości w skrzyni .Jeżeli po odpięciu czujnika nie ma drgań na 100%nastawnik w pompiepiotr2210 pisze:jak się rozgrzeje to mam drgania całego samochodu na wolnych obrotach oraz w granicach obrotów 1500 do 2000.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak
Jak twierdzi kolega na zaprzyjażnionym forum http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 to załatwia sprawę i nie ma żadnych skutków ubocznych.Ja zamierzam spróbować z tym kabelkiem bo mam też lekkie objawy nastawnika .marko009 pisze:a jak tak zrobi to czy załatwi to problem z nastawnikiem raz na długi czas czy może raczej złagodzi objawy które niebawem i tak powrócą
Witajcie Panowie i Panie
Właśnie wróciłem od mechanika sprawdził mi wtryski podpiął vaga zczytał błędy sprawdził kompresje i okazuje się że według niego silnik jest walnięty. pomiar sprężania wykazał (od 1 cylindra) 26, 32, 31, 32. Jeździł też nim powiedział że nastawnik na pewno jest w porządku. Co o tym sądzicie? Czy szukać innego mechanika dla potwierdzenia tezy? Pomóżcie proszę.
Właśnie wróciłem od mechanika sprawdził mi wtryski podpiął vaga zczytał błędy sprawdził kompresje i okazuje się że według niego silnik jest walnięty. pomiar sprężania wykazał (od 1 cylindra) 26, 32, 31, 32. Jeździł też nim powiedział że nastawnik na pewno jest w porządku. Co o tym sądzicie? Czy szukać innego mechanika dla potwierdzenia tezy? Pomóżcie proszę.