Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] problem z zapalaniem

jastom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 19 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jastom » 17 sty 2010, 23:47

Znam się mało, ale też myśle, ze przy dobtych świeczkaćh i szczelnej pompie, to może być kąt wtrysku.

Mi po wymianie rozrządu, też potrafił słabo gdakać nawet przy temp. powyżej 0 stopni. Nie sprawdziłem wprawdzie kąta (błąd), kupiłem świeczki, nie pomogło. Pompa szczelna. Teraz pomimo mrozów zapala lepeiej. Dziwne. Kąt sam się przestawił???
Nie wiem.

Faktem jest, ze wart go sprawdzić, zanim się czlowiek zacznie babrać w przewodach.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 18 sty 2010, 05:07

rzeczywiście, jeśli to nie świeczki i nie szczelność układu paliwa to kąt wtrysku...

tefio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:36

Post autor: tefio » 18 sty 2010, 09:11

hejka z tego co piszesz wychodzi na to ze winne jest paliwo, moja dziunia tez ma tak czasem a jak są mrozy to bardzo często. Ja tu winuje jakość paliwa i nic poza tym, ja kupuje dodatek do ON i to w zasadzie spawe załatwia.

19kam38

Post autor: 19kam38 » 18 sty 2010, 12:46

Właśnie zaprowadziłem moją 80 do mechanika. Nie wiem co mam myśleć bo trochę mnie mechanik zmartwił. Po otwarciu maski i po pierwszych oględzinach stwierdził że to może być pompa. Że daje za małe ciśnienie na zawór przez wtryski i zawory sie nie otwierają. A druga obcja że przekażnik świec. Troszke nie ufam temu majstrowi bo troche zaczoł cwaniakować jak wyraził swoją opinie mój ojciec. Jak myślicie czy mechanik może mówić prawde. Ma podłączyć do komputera i za godzine zadzwonić do mnie. Aż strach pomyśleć jaką będzie miał dla mnie informacje:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sty 2010, 19:22

19kam38 pisze:Po otwarciu maski i po pierwszych oględzinach stwierdził że to może być pompa. Że daje za małe ciśnienie na zawór przez wtryski i zawory sie nie otwierają.
Ło matko albo coś żle powtórzyłeś albo ten "mechanik "bredzi.Może chodziło mu o to że pompa daje za małe ciśnienie żeby "otworzyć "wtrysk?Według mnie mocno naciągana teoria choć jest taka możliwość
19kam38 pisze:Jak myślicie czy mechanik może mówić prawde
oni wszyscy mówią prawdę tylko czasami ta ''prawda ''jest nie prawdą tylko próbą wydojenia z kasy nie znającego się klienta ,oni tylko czekają na takich zielonych żeby ich wydoić .Wymyślają wtedy niestworzone historie z których wynika że w zasadzie to wszystko trzeba by wymienić .
19kam38 pisze:Ma podłączyć do komputera i za godzine zadzwonić do mnie. Aż strach pomyśleć jaką będzie miał dla mnie informacje:)
Ja bym też się bał...Może się okazać że silnik już ledwo zipie i do remontu, może mieć vaga z opcją pomiaru ciśnienia w cylindrach :roll: Sory że się tak nakręciłem ale mam uczulenie na mechaników

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl