Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Przeguby

Wszystko co związane z w/w kategorią.
ODPOWIEDZ
Grruber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2010, 18:49

[B4 1Z] Przeguby

Post autor: Grruber » 18 sty 2010, 13:39

WItam


Niedawno mechanik wymienil mi przegłuby w audi, bo juz strasznie trzeszczaly. DO tego jeszcze jakies gumy na amortyzatorach i dazki, nie znam sie za bardzo wiec pisze co uslyszalem. Ale teraz jak jade samochodem mam odczucie ze sciaga w lewo. Czy nalzezy zrobic zbierznosc, czy mechanik cus nachrzanil??? Doradzcie cos bo nie wiem czy opalca sie wydawac 50zl na zbierznosc. Dodam ze w listopadzie zbierznosc byla robiona!!!

Słownik sie kłania :!: Normalnie Wstyd :!:
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 18:18 przez Grruber, łącznie zmieniany 1 raz.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 18 sty 2010, 14:03

Grruber pisze:i dazki,
powiedzmy że miałeś na myśli wyraz drążki. Więc postaraj się dokładniej określić czy to były końcówki drążków czy całe drążki kierownicze, w każdym bądź razie czy całe czy tylko końcówki to po ich wymianie należy ustawić zbieżność i przy kolejnej wizycie u mechanika pojechedź do innego skoro ten nawet nie raczył poinformować Ciebie że należy ustawić zbieżność i sam w warsztacie tego nie zrobił.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 18 sty 2010, 14:05

Po każdej ingerenci z zawieszenie powinno się ustawić zbieżność.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 18 sty 2010, 14:08

no tak masz rację ale wymiana gum na amortyzatorach nie musi się kończyć ustawianiem zbieżności o ile nie odkręcimy np. dolnego sworznia od wahacza

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 18 sty 2010, 14:51

Jeśli wymieniał ci końcówki drążków kierowniczych to trzeba ustawić zbieżność .Druga sprawa ciśnienie w oponach odpowiednie i stan opon

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 sty 2010, 21:34

Grruber pisze:Dodam ze w listopadzie zbierznosc byla robiona!!!
To nie ma nic do rzeczy że była robiona. Jeżeli była ingerencja w zawieszenia (wymiana drążków itp) to trzeba bezwzględnie sprawdzić zbieżność bo zaraz to będzie na oponach widać. :-/

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 19 sty 2010, 08:20

Witam zbieżność na 100 % ! Kolega pisze o wymianie przegubów więc sworzeń dolny był na pewno odkręcany ;-)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 19 sty 2010, 08:49

serial28 pisze:Witam zbieżność na 100 % ! Kolega pisze o wymianie przegubów więc sworzeń dolny był na pewno odkręcany ;-)
Ale zapewne nie od wachacza . Wówczas zbieżności nie trzeba ustawiać .

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 19 sty 2010, 16:27

marko, może i nie od wahacza tylko od piasty ale w tym momencie i tak nie ma to znaczenia bo odkręcane/wymieniane były drążki(na razie nie wiemy jakie, ale to nie istotne przy ingerencji w drążki zbieżność jest konieczna). Więc jak też wspominali koledzy wyżej jak ustawisz zbieżność i dalej będzie źle to pisz wtedy coś pomyślimy na razie nic więcej nie da się powiedzieć

litfa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 29 lis 2009, 15:24
Lokalizacja: szczecin

Post autor: litfa » 24 sty 2010, 20:22

przy wymianie koncowek drazkow kierowniczych lub samych drazkow zbierznosc trzeba ustawic natomiast jezeli byla ingerencja przy sworzniu wachacza to geometria bedzie do ustawienia. sprawdzil bym tez stan ogumienia i cisnienie w kolach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl