[B4 1Z] Przeguby
[B4 1Z] Przeguby
WItam
Niedawno mechanik wymienil mi przegłuby w audi, bo juz strasznie trzeszczaly. DO tego jeszcze jakies gumy na amortyzatorach i dazki, nie znam sie za bardzo wiec pisze co uslyszalem. Ale teraz jak jade samochodem mam odczucie ze sciaga w lewo. Czy nalzezy zrobic zbierznosc, czy mechanik cus nachrzanil??? Doradzcie cos bo nie wiem czy opalca sie wydawac 50zl na zbierznosc. Dodam ze w listopadzie zbierznosc byla robiona!!!
Słownik sie kłania :!: Normalnie Wstyd :!:
Niedawno mechanik wymienil mi przegłuby w audi, bo juz strasznie trzeszczaly. DO tego jeszcze jakies gumy na amortyzatorach i dazki, nie znam sie za bardzo wiec pisze co uslyszalem. Ale teraz jak jade samochodem mam odczucie ze sciaga w lewo. Czy nalzezy zrobic zbierznosc, czy mechanik cus nachrzanil??? Doradzcie cos bo nie wiem czy opalca sie wydawac 50zl na zbierznosc. Dodam ze w listopadzie zbierznosc byla robiona!!!
Słownik sie kłania :!: Normalnie Wstyd :!:
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 18:18 przez Grruber, łącznie zmieniany 1 raz.
powiedzmy że miałeś na myśli wyraz drążki. Więc postaraj się dokładniej określić czy to były końcówki drążków czy całe drążki kierownicze, w każdym bądź razie czy całe czy tylko końcówki to po ich wymianie należy ustawić zbieżność i przy kolejnej wizycie u mechanika pojechedź do innego skoro ten nawet nie raczył poinformować Ciebie że należy ustawić zbieżność i sam w warsztacie tego nie zrobił.Grruber pisze:i dazki,
marko, może i nie od wahacza tylko od piasty ale w tym momencie i tak nie ma to znaczenia bo odkręcane/wymieniane były drążki(na razie nie wiemy jakie, ale to nie istotne przy ingerencji w drążki zbieżność jest konieczna). Więc jak też wspominali koledzy wyżej jak ustawisz zbieżność i dalej będzie źle to pisz wtedy coś pomyślimy na razie nic więcej nie da się powiedzieć