przebieg ok. 228 000km.
Zaczne moze od poczatku, autko jak kupilem to przy ok 3200-3400obr bylo odciecie zaplonu, wyminiony przeplywomierz i jest lepiej, niedawno zrobiono mi ta sztange przy turbo bo byla zapieczona. olej wymieniony mobil 10w40 wszystkie filtry, wiadomo jak po kupnie auta. auto po zrobieniu tej sztangi duzo lepiej chodzi. jak go przycisne na 3 do dechy (oczywiscie na cieplym silniku) do 4 000 obr, dalej 4 do 4000 obr i 5 bieg auto nawet idzie i 180km pociagnie, ale jakbym jechal spokojnie na 4 czy 5 biegu i chcialbym zaczac wyprzedzac to jest problem, prakuje mu czasem mocy i jakby stal w miejscu.
Dodam ze auto chyba dlugo mi sie nagrzewa, bo zeby temp. pokazala w srodku te 87 stopnie (niecale 90) to musze zrobic ok. 20km), nie wiem czy nawiew ma cos z tym wspolnego ale w srodku cieplo mi sie robi po ok. 5km)
Pierszy raz podpialem VAGa
wywala mi bledy:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Dodam ze pokazuje sie sporadycznie, jak zgasze i zapale jest ok na jakies 30-40km, jak swieci swiatlo stop tez swieci.
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
dzisiaj pojawilo mi sie
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Bledy skasowalem i pojawiają sie na nowo
Pierwszy raz zrobilem logi
Zrobilem zrzuty vag-coma (auto na postoju, silnik cieply):
000
001
003
004
Logi w tescie dynamicznym (jechal na 3 biegu, gaz do dechy, przy 4 tys. wrzucilem na 4, do dechy i pozniej 5 bieg)
Basic Settings
003,004,008
010,011,013
(nie wiem czemu ten tekst jest taki zlany w jedno, nie wiem jak go zrobic zeby ladnie w kolumnach pokazywalo, pierwszy raz zrobilem takie logi wiec nie wiem czy dobrze).