Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2,3 NG+LPG QUATTRO] Wtrysk rozruchowy.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mieczyk1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:41

[B3 90 2,3 NG+LPG QUATTRO] Wtrysk rozruchowy.

Post autor: mieczyk1983 » 20 sty 2010, 17:47

Witam mam pytanko bo niedziała mi ten wtrysk dzisiaj patrzyłem na pinach w kostce na jednym jest masa a na drugim niema nic jaka może być przyczyna ze niema napięcia.

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 20 sty 2010, 18:04

napiecie na wtrysku rozruchowym powinno sie pojawic do 2s od momentu rozpoczecia pracy przez rozrusznik i tylko na zimnym silniku, bodajże ponizej 30 stopni

to tyle co udalo mi sie ustalic, u mnie jes na zimnym tylko 8.5V i nie wiem czemu:/

Ace1985

Post autor: Ace1985 » 20 sty 2010, 23:19

To ja się podepnę, kombinuję z czujnikami i dla sprawdzenia odpiąłem wtryskiwacz rozruchowy, auto lepiej się zbiera i wogóle ciekawiej pracuje, ale zaskoczyło mnie że po nocy odpala bez problemu, myślałem, że bez tego wtryskiwacza będzie problem a tu nic, Czy to prawidłowe jest???
Ogólnie wynika z tego że po odłączeniu wtryskiwacza silnik zachowuje się lepiej i to zawsze

Awatar użytkownika
Joh_n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Joh_n » 21 sty 2010, 00:15

ja podziele sie jak to u mnie jest, wprawdzie mam silnik 3A, ale wtrysk rozruchowy jest w ogóle odpięty (taki juz kupiłem) i jest podpiety bezpośrednio do akumulatora a uruchamia się go przyciskiem przy kierownicy ;o ktoś był pomysłowy ale fakt faktem działa, bez tego żeby odpalić to jest jakies 40 sekund kręcenia, mam nadzieję że się przyda, pozdrawiam

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 21 sty 2010, 14:04

Ace1985 to masz dokladnie tak jak ja, wtrysk odpiety i na zimnym pali bez problemu, ale juz na chlodnym, np po postoju 2-3h to juz ciezej pali i tez nie wiem o co kaman

Ace1985

Post autor: Ace1985 » 21 sty 2010, 23:29

Tego nie zauważyłem u siebie, ale jak miałem wpięty wtrysk, to palił więcej, gorzej jechał i na wolnych miał lambde 0,8, czyli fatalnie.
Tylko brak mi juz pomysłów co jeszcze zmienic

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 22 sty 2010, 15:53

moze zmierz mu napiecie, moze cały czas Ci podawał paliwko i dlatego wiecej palił

Awatar użytkownika
mieczyk1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:41

Post autor: mieczyk1983 » 22 sty 2010, 16:02

Może to wlącznik termiczny ten na krućcu pod czyjnikiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl