Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] ECU nie reguluje kąta wtrysku. Twarda praca

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 20 sty 2010, 19:15

virus_lx, to spróbuj może bezposrednio sie podpiać z vagiem
dla boscha:
pin 42 linia K
pin 27 linia L
może gdzieś jest przerwany kabel albo został odciety

virus_lx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 19 sie 2007, 23:19
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: virus_lx » 21 sty 2010, 21:11

wenon odpowiedź poszła na PW.
Podłączyłem "chip rezystor" (przeciełem kabel z nastawnika pin2 i wsadziłem potencjometr) i troszkę się polepszyło, ale dalej nie widzę dymu za autem ani nie chce jechać "normalnie" na 1 i dwa idzie w miare ale reszta to porażka :( na zimnym ciężko pali dalej brakuje mi komunikacji VAG-ECU
Który czujnik temperatury odpowiada za dodatkową dawkę przy rozruchu i zmniejsza ją po nagrzaniu silnika?
oprócz tego niebieskiego widziałem jeszcze 6 pinowy(chyba6) no i w przepływomierzu.
Kto wie jak je sprawdzić jaki opór powinny posiadać, szczególnie ten 6pin

[ Dodano: 2010-01-23, 16:17 ]
Kąt przyśpieszony autko pali od dotyku, ale dalej brak mocy... tzn 1 i 2 może być ale dalej to porażka :( autko idzie 120 jak się poprzeciąga na 3 i 4 to dojdzie do 140 ale z bólem :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl