virus_lx, to spróbuj może bezposrednio sie podpiać z vagiem
dla boscha:
pin 42 linia K
pin 27 linia L
może gdzieś jest przerwany kabel albo został odciety
[B4 TDI 1Z] ECU nie reguluje kąta wtrysku. Twarda praca
wenon odpowiedź poszła na PW.
Podłączyłem "chip rezystor" (przeciełem kabel z nastawnika pin2 i wsadziłem potencjometr) i troszkę się polepszyło, ale dalej nie widzę dymu za autem ani nie chce jechać "normalnie" na 1 i dwa idzie w miare ale reszta to porażka na zimnym ciężko pali dalej brakuje mi komunikacji VAG-ECU
Który czujnik temperatury odpowiada za dodatkową dawkę przy rozruchu i zmniejsza ją po nagrzaniu silnika?
oprócz tego niebieskiego widziałem jeszcze 6 pinowy(chyba6) no i w przepływomierzu.
Kto wie jak je sprawdzić jaki opór powinny posiadać, szczególnie ten 6pin
[ Dodano: 2010-01-23, 16:17 ]
Kąt przyśpieszony autko pali od dotyku, ale dalej brak mocy... tzn 1 i 2 może być ale dalej to porażka autko idzie 120 jak się poprzeciąga na 3 i 4 to dojdzie do 140 ale z bólem
Podłączyłem "chip rezystor" (przeciełem kabel z nastawnika pin2 i wsadziłem potencjometr) i troszkę się polepszyło, ale dalej nie widzę dymu za autem ani nie chce jechać "normalnie" na 1 i dwa idzie w miare ale reszta to porażka na zimnym ciężko pali dalej brakuje mi komunikacji VAG-ECU
Który czujnik temperatury odpowiada za dodatkową dawkę przy rozruchu i zmniejsza ją po nagrzaniu silnika?
oprócz tego niebieskiego widziałem jeszcze 6 pinowy(chyba6) no i w przepływomierzu.
Kto wie jak je sprawdzić jaki opór powinny posiadać, szczególnie ten 6pin
[ Dodano: 2010-01-23, 16:17 ]
Kąt przyśpieszony autko pali od dotyku, ale dalej brak mocy... tzn 1 i 2 może być ale dalej to porażka autko idzie 120 jak się poprzeciąga na 3 i 4 to dojdzie do 140 ale z bólem