Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[1,9 b4] AAZ CZY 1Z ?

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

[1,9 b4] AAZ CZY 1Z ?

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 12:49

Witam kupilem audi 80 b4 z silnikiem 1,9

tu fota jego...
http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00883.JPG wyglada na 1z w dowodzie jest 66kw...ale

na wlepce http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00873.JPG ewidentnie widac 55kw i AAZ (po etce tez)

i nie chce sie polaczyc z vagiem przez silnik, np. przez abs sie laczy ale nic nie sprawdze
wiec zastanawiam sie czy ktos przelozyl silnik ale juz kompa nie zmienil i czy ktos moglby mi sprawdzic czy to jest komp od 1z czy aaz? (moja etca nic nie znajduje)

http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00885.JPG komp

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 23 sty 2010, 12:53

1Z. widac to po pompie sterowanej elektronicznie. W AAZ nie ma komputera takze komp musi byc od 1Z skoro silnik pracuje

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 12:55

silniczek smiga ladnie:)
wiec czemu nie moge sie polaczyc z silnikiem?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 23 sty 2010, 13:01

Zrób foto filtra powietrza oraz przepływomierza jak jest . Mi to wygląda na jakiegoś moda slnika lub pompy wtryskowej.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 13:02 przez rczopik2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 13:02

gumis99 pisze:wyglada na 1z w dowodzie jest 66kw...ale
pompa z nastawnikiem indukcyjnym jak w Pierburgu :-o
gumis99 pisze:ewidentnie widac 55kw i AAZ (po etce tez)
helmuty też wymieniają silniki :-P Zrób zdjęcie przepływki
gumis99 pisze:nie chce sie polaczyc z vagiem przez silnik, np. przez abs sie laczy
a jaka masz wersję VAG bo domyślam sie ,że DEMO :roll:

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 23 sty 2010, 13:10

a masz wtyczke pod vaga podłączoną czy tylko jest wtyczka a kebelki odcięte lub urwany któryś przewodzik jest

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sty 2010, 13:15

Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 14:43

pompa z nastawnikiem indukcyjnym jak w Pierburgu :-o
to lepiej czy gorzej? ;-)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1749.JPG
helmuty też wymieniają silniki :-P Zrób zdjęcie przepływki
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1745.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1746.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1747.JPG
a jaka masz wersję VAG bo domyślam sie ,że DEMO :roll:
[/quote]
jakis mam 409,312,poslki vag 2.5 w benzynie mi sie laczy
a masz wtyczke pod vaga podłączoną czy tylko jest wtyczka a kebelki odcięte lub urwany któryś przewodzik jest
kabelki wygladaja na spoko, taki blad wyskakuje z absem sie np. lacze wiec raczej kable sa spoko
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1755.JPG
Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD
no lukalem i tylko jest cos miedzy 2a3... p.s Fighter001 kupilem licznik z 2,3 vdo i smiga:)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1750.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1751.JPG

i jeszcze jedno pytanie zauwazylem ze jakas wtyczka sobie wisi samotnie gdzie ma isc?
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1752.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1753.JPG tu przy trojniku jest to chyba czujnik temperatury?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 15:13

kolego masz Zetorka na Boschu <bravo>
tylko ta pompa mi trochę dziwnie wygląda :roll: jakoś nowo ;-) jak możesz to napisz jaki jest jej numer

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 15:34

marko009 pisze:kolego masz Zetorka na Boschu <bravo>
tylko ta pompa mi trochę dziwnie wygląda :roll: jakoś nowo ;-) jak możesz to napisz jaki jest jej numer
no koles mowil ze cos tam w niej robil i placil 1500zl a gdze beda nr jej bo nigdzie nei widac:/

a co z polaczeniem z vagiem?

niby na fotce motor jest z pompą z nastawnikiem potencjometryczym(czyli jaka?),a wiec z przed roku 94 i sterownik bedzie miał tylko dostępną grupe 000 i komunikacja z tymi sterownikami jest dosc ciezka i jaki jest sposob komunikacji z sterownikami z przed 94r?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sty 2010, 21:23

Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD
no lukalem i tylko jest cos miedzy 2a3... p.s Fighter001 kupilem licznik z 2,3 vdo i smiga:)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1750.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1751.JPG


No albo miedzy 2 a 3 juz nie pamietam napewno tam jest oznaczenie silnika.
Wyglada na to ze ktos sklecil z kilku jeden bo pompa pierburg a rok wskazuje na boscha przeplywke to od czego jest komp?
ps. a ten licznik tez kupiles z ac czy nie?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 21:43

Fighter001 pisze:bo pompa pierburg a rok wskazuje na boscha przeplywke
no właśnie ta pompa mi wygląda na tą z nastawnikiem indukcyjnym a więc Pierburg a przepływka Bosch jak widać na zdjęciach. :roll: Ciekawe połaczenie :-/
gumis99 pisze:a gdze beda nr jej bo nigdzie nei widac:/
numery powinny być na boku pompy na takim płaskim kawałku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2010, 21:58

marko009 pisze:no właśnie ta pompa mi wygląda na tą z nastawnikiem indukcyjnym
Zaćmienie jakieś czy co?Gdzie kolega tu widzi pompę z nastawnikiem indukcyjnym jak przelew jest u góry?Przecież z nastawnikiem indukcyjnym przelew jest z tyłu pompy .Ja widzę pompę z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływką boscha .Czyli normalny zestaw w 1Z z przed 94roku.Żadnej kombinacji tu nie widać .Wlepka w bagarzniku mówi tylko co tam było wcześniej .Tylko się cieszyć że ktoś zamiast AAZ-eta Zetorka wstawił .Ciekawe czy skrzynię biegów też zmienił bo jak została z AAZ to nieciekawie bo króciutka

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 23 sty 2010, 22:12

MUNIOR pisze:Ciekawe czy skrzynię biegów też zmienił bo jak została z AAZ to nieciekawie bo króciutka
Na wlepce jest GOC tak jak u mnie czyli ,skrzynia ze sportowymi przełożeniami,odczytałem to kiedyś z kodów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2010, 22:15

tokarka606 pisze:Na wlepce jest GOC tak jak u mnie czyli ,skrzynia ze sportowymi przełożeniami,odczytałem to kiedyś z kodów.
Na wlepce też jest że to AAZ a jest zetor więc ja bym na wlepkę nie patrzył tylko na oznaczenie na skrzyni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl