Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 b4] AAZ CZY 1Z ?

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

[1,9 b4] AAZ CZY 1Z ?

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 12:49

Witam kupilem audi 80 b4 z silnikiem 1,9

tu fota jego...
http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00883.JPG wyglada na 1z w dowodzie jest 66kw...ale

na wlepce http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00873.JPG ewidentnie widac 55kw i AAZ (po etce tez)

i nie chce sie polaczyc z vagiem przez silnik, np. przez abs sie laczy ale nic nie sprawdze
wiec zastanawiam sie czy ktos przelozyl silnik ale juz kompa nie zmienil i czy ktos moglby mi sprawdzic czy to jest komp od 1z czy aaz? (moja etca nic nie znajduje)

http://gumis.nd.e-wro.pl/bordo/DSC00885.JPG komp

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 23 sty 2010, 12:53

1Z. widac to po pompie sterowanej elektronicznie. W AAZ nie ma komputera takze komp musi byc od 1Z skoro silnik pracuje

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 12:55

silniczek smiga ladnie:)
wiec czemu nie moge sie polaczyc z silnikiem?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 23 sty 2010, 13:01

Zrób foto filtra powietrza oraz przepływomierza jak jest . Mi to wygląda na jakiegoś moda slnika lub pompy wtryskowej.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 13:02 przez rczopik2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 13:02

gumis99 pisze:wyglada na 1z w dowodzie jest 66kw...ale
pompa z nastawnikiem indukcyjnym jak w Pierburgu :-o
gumis99 pisze:ewidentnie widac 55kw i AAZ (po etce tez)
helmuty też wymieniają silniki :-P Zrób zdjęcie przepływki
gumis99 pisze:nie chce sie polaczyc z vagiem przez silnik, np. przez abs sie laczy
a jaka masz wersję VAG bo domyślam sie ,że DEMO :roll:

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 23 sty 2010, 13:10

a masz wtyczke pod vaga podłączoną czy tylko jest wtyczka a kebelki odcięte lub urwany któryś przewodzik jest

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sty 2010, 13:15

Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 14:43

pompa z nastawnikiem indukcyjnym jak w Pierburgu :-o
to lepiej czy gorzej? ;-)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1749.JPG
helmuty też wymieniają silniki :-P Zrób zdjęcie przepływki
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1745.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1746.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1747.JPG
a jaka masz wersję VAG bo domyślam sie ,że DEMO :roll:
[/quote]
jakis mam 409,312,poslki vag 2.5 w benzynie mi sie laczy
a masz wtyczke pod vaga podłączoną czy tylko jest wtyczka a kebelki odcięte lub urwany któryś przewodzik jest
kabelki wygladaja na spoko, taki blad wyskakuje z absem sie np. lacze wiec raczej kable sa spoko
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1755.JPG
Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD
no lukalem i tylko jest cos miedzy 2a3... p.s Fighter001 kupilem licznik z 2,3 vdo i smiga:)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1750.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1751.JPG

i jeszcze jedno pytanie zauwazylem ze jakas wtyczka sobie wisi samotnie gdzie ma isc?
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1752.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1753.JPG tu przy trojniku jest to chyba czujnik temperatury?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 15:13

kolego masz Zetorka na Boschu <bravo>
tylko ta pompa mi trochę dziwnie wygląda :roll: jakoś nowo ;-) jak możesz to napisz jaki jest jej numer

gumis99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2008, 17:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gumis99 » 23 sty 2010, 15:34

marko009 pisze:kolego masz Zetorka na Boschu <bravo>
tylko ta pompa mi trochę dziwnie wygląda :roll: jakoś nowo ;-) jak możesz to napisz jaki jest jej numer
no koles mowil ze cos tam w niej robil i placil 1500zl a gdze beda nr jej bo nigdzie nei widac:/

a co z polaczeniem z vagiem?

niby na fotce motor jest z pompą z nastawnikiem potencjometryczym(czyli jaka?),a wiec z przed roku 94 i sterownik bedzie miał tylko dostępną grupe 000 i komunikacja z tymi sterownikami jest dosc ciezka i jaki jest sposob komunikacji z sterownikami z przed 94r?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 23 sty 2010, 21:23

Sprawdz na silniku miedzy 3 a 4 cylindrem masz oznaczenie silnika. I bedziesz wszystko wiedzial. Ludzie rozne kombinacje robia ale jak pompa na kabel a nie na linke to raczej 1Z bo w AAZ jak dobrze pamietam kompa nie ma bo to TD
no lukalem i tylko jest cos miedzy 2a3... p.s Fighter001 kupilem licznik z 2,3 vdo i smiga:)
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1750.JPG
http://gumis.nd.e-wro.pl/pozniej/IMG_1751.JPG


No albo miedzy 2 a 3 juz nie pamietam napewno tam jest oznaczenie silnika.
Wyglada na to ze ktos sklecil z kilku jeden bo pompa pierburg a rok wskazuje na boscha przeplywke to od czego jest komp?
ps. a ten licznik tez kupiles z ac czy nie?

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 23 sty 2010, 21:43

Fighter001 pisze:bo pompa pierburg a rok wskazuje na boscha przeplywke
no właśnie ta pompa mi wygląda na tą z nastawnikiem indukcyjnym a więc Pierburg a przepływka Bosch jak widać na zdjęciach. :roll: Ciekawe połaczenie :-/
gumis99 pisze:a gdze beda nr jej bo nigdzie nei widac:/
numery powinny być na boku pompy na takim płaskim kawałku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2010, 21:58

marko009 pisze:no właśnie ta pompa mi wygląda na tą z nastawnikiem indukcyjnym
Zaćmienie jakieś czy co?Gdzie kolega tu widzi pompę z nastawnikiem indukcyjnym jak przelew jest u góry?Przecież z nastawnikiem indukcyjnym przelew jest z tyłu pompy .Ja widzę pompę z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływką boscha .Czyli normalny zestaw w 1Z z przed 94roku.Żadnej kombinacji tu nie widać .Wlepka w bagarzniku mówi tylko co tam było wcześniej .Tylko się cieszyć że ktoś zamiast AAZ-eta Zetorka wstawił .Ciekawe czy skrzynię biegów też zmienił bo jak została z AAZ to nieciekawie bo króciutka

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 23 sty 2010, 22:12

MUNIOR pisze:Ciekawe czy skrzynię biegów też zmienił bo jak została z AAZ to nieciekawie bo króciutka
Na wlepce jest GOC tak jak u mnie czyli ,skrzynia ze sportowymi przełożeniami,odczytałem to kiedyś z kodów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2010, 22:15

tokarka606 pisze:Na wlepce jest GOC tak jak u mnie czyli ,skrzynia ze sportowymi przełożeniami,odczytałem to kiedyś z kodów.
Na wlepce też jest że to AAZ a jest zetor więc ja bym na wlepkę nie patrzył tylko na oznaczenie na skrzyni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl