[B3 1.6 TD] Nieznany problem z kontrolą oleju i olejem
[B3 1.6 TD] Nieznany problem z kontrolą oleju i olejem
Witam. -20 na dworze, grzeje świece, włączam ssanie i kręcę...kręcę i kręcę...i nic. Jednak nie o to chodzi, bo jest to w miarę zrozumiałe dla 20 letniego diesla lecz problem w tym, że podczas 3 kręcenia zgasła kontrolka oleju...nigdy tak nie było. Gasła dopiero po zapaleniu silnika i złapaniu ciśnienia przez olej. Dało mi to do myślenia. Czwartej próby kręcenia już nie było...na drugi dzień chciałem zajechać na BP dolać trochę benzyny ale coś mnie tknęło, żeby sprawdzić olej...bagnet suchutki! Nie było ani milimetra oleju. Dziwne mówię bo 2 tygodnie temu sprawdzałem olej i było ok...autko bierze olej ale nie aż tak. Czy podczas felernego kręcenia przy -20 coś mogło "strzelić" i to może być powodem braku oleju ? Pozdrawiam.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jedynie w ekstremalnych sytuacjach czysto teoretycznych coś mogło strzelić.
Przy jakiej temperaturze poprzednio mierzyłeś poziom oleju? Może zrobił Ci się jakiś wyciek, o którym nie wiesz i tak sobie jeździłeś a z silnika kap, kap, kap olej.
Jakoś nie zrozumiałe Chyba, że ON Ci zamarzł. Mój przy -25*C zapalił po trzecim obrocie rozrusznika. Posiadacze kręcących i kręcących w nieskończoność Common Railów tylko oczy zrobili.
Przy jakiej temperaturze poprzednio mierzyłeś poziom oleju? Może zrobił Ci się jakiś wyciek, o którym nie wiesz i tak sobie jeździłeś a z silnika kap, kap, kap olej.
.bo jest to w miarę zrozumiałe dla 20 letniego diesla
Jakoś nie zrozumiałe Chyba, że ON Ci zamarzł. Mój przy -25*C zapalił po trzecim obrocie rozrusznika. Posiadacze kręcących i kręcących w nieskończoność Common Railów tylko oczy zrobili.