[B4 1,9 TDI 1Z] Czyszczenie nastawnika Wrocław gdzie ???
[B4 1,9 TDI 1Z] Czyszczenie nastawnika Wrocław gdzie ???
Mam problem z szarpaniem ustaliłem już wcześniej że to wina nastawnika gdzie we wrocławiu można to zrobi i za ile ?????? Jeden z warsztatów na popowickiej powiedział mi 400 zł.
Chcesz to szukaj dalej, ale zdziwiłeś się jakbym namiary na pana Tadka, złotą rączkę z cichego garażu a ja poleciłem warsztat zajmujący się silnikami diesla a pan Tadek jest tam pompiarzem. Firma nazywa się STANKO, Ślężna 138.maniekwrc pisze:no panowie czy tylko pan Tadek umie to zrobić we Wrocławiu jakieś inne propozycje???
Witam. Po przeczytaniu dziesiątek postów na temat szarpania/wibracji silnika czy też całego pojazdu w zakresie 1600/1800- 2300/2500 obr. Po diagnozach niektórych ,,szpeców" moje auto zaczęło mnie coraz bardziej denerwować i traciłem przyjemność z jazdy z każdym dniem. diagnozy były różne..od poduszek, poprzez skrzynie i półośki nie mówiąc już o pomyśle z oponami.. Aż w końcu po przeczytaniu wątków o nastawniku indukcyjnym stwierdziłem, że sprawdzę jeszcze jeden trop, czyli odłączę licznik- odłączony licznik sprawił, że autko zaczęło delikatniej pracować, a w/w wibracje/ telepawki/ szarpania zwał jak zwał USTAŁY! Co wiąże się z zanieczyszczeniem nastawnika tak?? Proszę mnie poprawić. Jutro jeszcze trochę pojeżdżę dla upewnienia się usterki i jej usunięcia i jeżeli się potwierdzi, że to nastawnik to leci on do czyszczenia/regeneracji. Zasilanie mojej Audi to przepływomierz ,,PIERBURG" rok produkcji 1994 . I teraz zagwostka.. we Wrocławiu to ja wiem już gdzie mniej więcej znajdę ,,pompiarzy" którzy się podejmą, ale może jest ktoś z Oleśnicy lub okolic, który by się tym zajął? Ogólnie Oleśnica, Kępno, Namysłów też nie daleko Oława dość blisko, Jelcz Laskowice, no i Wrocław ( jeszcze parę lat i Oleśnica będzie jego sypilnią ) I jeszcze jedno moje pytanie odnośnie samej jazdy z odpiętym licznikiem. Nie wpłynie to na dłuższą metę na pracę silnika/? nie zaszkodzi mu taka jazda?? Ehhh trochę tego jest ale bardzo lubię moje auto i chciał bym by pracowała ona jak najlepiej to możliwe. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi, na pewno każda będzie rozpatrzona. Swoją drogą to koledzy kostrz, MUNIOR i luk chyba się zgadali , ze mieszkają na drugim końcu Polski jak dla mnie oczywiście, (gdzie Oleśnica k. Wrocławia) a gdzie okolice Lublina :)W innym wypadku już dawno składał bym podanie do w/w forumowiczy o diagnostykę mojego auta Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Daniel.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Być może i dał bym sobie radę, ale nie mam cierpliwości do takich czynności. Coś minimalnie pójdzie nie tak i będę latał jak .. zesr.. a po za tym myślałem ze dobrze było aby może ktoś się przyjrzał mojej pompie. Ale za nim nastawnik zostanie wyczyszczony to chcę trochę pojeździć i wciąż pytam czy jazda z odłączonym licznikiem czy też może lepiej z odłączoną wtyczką przy skrzyni? ma jakiś negatywny wpływ na sterowanie pracy silnika.
o jak coś to do Trzebnicy też mam blisko:P
o jak coś to do Trzebnicy też mam blisko:P
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt: