Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] Czyszczenie nastawnika Wrocław gdzie ???

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

[B4 1,9 TDI 1Z] Czyszczenie nastawnika Wrocław gdzie ???

Post autor: maniekwrc » 21 sty 2010, 22:29

Mam problem z szarpaniem ustaliłem już wcześniej że to wina nastawnika gdzie we wrocławiu można to zrobi i za ile ?????? Jeden z warsztatów na popowickiej powiedział mi 400 zł.

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 21 sty 2010, 22:40

W jaki sposób ustaliłeś? Jak masz możliwość to podłącz auto pod Vag-a. Diagnoza to podstawa jeśli chodzi o jakieś szarpania.

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 21 sty 2010, 22:57

Diagnozy były robione na pewno nastawnik pomógł mi to ustalić jeden z forumowiczów.

Baca63
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 lis 2008, 17:47

Post autor: Baca63 » 23 sty 2010, 12:23

Jedź do Diesel Serwis na ul. Ślężną. Nie wchodź do żadnego biura tylko szukaj Pana Tadka.

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 25 sty 2010, 14:09

no panowie czy tylko pan Tadek umie to zrobić we Wrocławiu jakieś inne propozycje???

Baca63
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 lis 2008, 17:47

Post autor: Baca63 » 25 sty 2010, 18:31

maniekwrc pisze:no panowie czy tylko pan Tadek umie to zrobić we Wrocławiu jakieś inne propozycje???
Chcesz to szukaj dalej, ale zdziwiłeś się jakbym namiary na pana Tadka, złotą rączkę z cichego garażu a ja poleciłem warsztat zajmujący się silnikami diesla a pan Tadek jest tam pompiarzem. Firma nazywa się STANKO, Ślężna 138.

Awatar użytkownika
vwkasG40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: vwkasG40 » 25 sty 2010, 18:39

Baca63 pisze:Jedź do Diesel Serwis na ul. Ślężną. Nie wchodź do żadnego biura tylko szukaj Pana Tadka.
dokładnie tam zrobią ci tanio i dobrze
syn jego robi benzyniaki - Tomek
u nich nie ma lipy

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 30 sty 2010, 17:57

Oki dzięki przejadę się tam w tygodniu ..

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 30 sty 2010, 19:57

a z jakiej okolicy jesteś :?:

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 08 lut 2010, 08:26

Z Mirkowa pod Wrocławiem wylot na warszawę .

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 08 lut 2010, 17:46

a to nie koleś który czyści nastawnik to drugi koniec Wrocławia w leśnicy

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 07 wrz 2012, 23:41

Witam. Po przeczytaniu dziesiątek postów na temat szarpania/wibracji silnika czy też całego pojazdu w zakresie 1600/1800- 2300/2500 obr. Po diagnozach niektórych ,,szpeców" moje auto zaczęło mnie coraz bardziej denerwować i traciłem przyjemność z jazdy z każdym dniem. diagnozy były różne..od poduszek, poprzez skrzynie i półośki nie mówiąc już o pomyśle z oponami..;) Aż w końcu po przeczytaniu wątków o nastawniku indukcyjnym stwierdziłem, że sprawdzę jeszcze jeden trop, czyli odłączę licznik- odłączony licznik sprawił, że autko zaczęło delikatniej pracować, a w/w wibracje/ telepawki/ szarpania zwał jak zwał USTAŁY! Co wiąże się z zanieczyszczeniem nastawnika tak?? Proszę mnie poprawić. Jutro jeszcze trochę pojeżdżę dla upewnienia się usterki i jej usunięcia i jeżeli się potwierdzi, że to nastawnik to leci on do czyszczenia/regeneracji. Zasilanie mojej Audi to przepływomierz ,,PIERBURG" rok produkcji 1994 :). I teraz zagwostka.. we Wrocławiu to ja wiem już gdzie mniej więcej znajdę ,,pompiarzy" którzy się podejmą, ale może jest ktoś z Oleśnicy lub okolic, który by się tym zajął? Ogólnie Oleśnica, Kępno, Namysłów też nie daleko Oława dość blisko, Jelcz Laskowice, no i Wrocław ( jeszcze parę lat i Oleśnica będzie jego sypilnią :P) I jeszcze jedno moje pytanie odnośnie samej jazdy z odpiętym licznikiem. Nie wpłynie to na dłuższą metę na pracę silnika/? nie zaszkodzi mu taka jazda?? Ehhh trochę tego jest ale bardzo lubię moje auto i chciał bym by pracowała ona jak najlepiej to możliwe. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi, na pewno każda będzie rozpatrzona. Swoją drogą to koledzy kostrz, MUNIOR i luk chyba się zgadali , ze mieszkają na drugim końcu Polski jak dla mnie oczywiście, (gdzie Oleśnica k. Wrocławia) a gdzie okolice Lublina :)W innym wypadku już dawno składał bym podanie do w/w forumowiczy o diagnostykę mojego auta :) Pozdrawiam :D i czekam na odpowiedź. Daniel.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 08 wrz 2012, 09:08

A nie lepiej samemu to przeczyscic?? bo nasi ''pompiarze'' slono za to potrafia wziasc... :evil: na forum jest fotostory i nie wyglada to zeby bylo takie trudne do zrobienia :mrgreen:

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 08 wrz 2012, 09:46

Być może i dał bym sobie radę, ale nie mam cierpliwości do takich czynności. Coś minimalnie pójdzie nie tak i będę latał jak .. zesr..:P a po za tym myślałem ze dobrze było aby może ktoś się przyjrzał mojej pompie. Ale za nim nastawnik zostanie wyczyszczony to chcę trochę pojeździć i wciąż pytam czy jazda z odłączonym licznikiem czy też może lepiej z odłączoną wtyczką przy skrzyni? ma jakiś negatywny wpływ na sterowanie pracy silnika.
o jak coś to do Trzebnicy też mam blisko:P

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 08 wrz 2012, 10:04

Nie slyszalem zeby cos sie komus stalo jeak mial odpieta ta wtyczke ale niech sie tez wypowiedza nasi spece :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl