Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] silnik nie odpala

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 21:28

dzięki wielkie myster jutro napewno dam znać co się dzieje,kąt wtrysku ustawiony 2miesiące temu .pasek rozrządu wymieniony do dnia dzisiejszego palił na dotyk

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 sty 2010, 21:35

myster pisze:A co do pompy to musisz wykrecic z pompy ten kruciec co przewod zasilajacy paliwo jest podlonczony bodajrze na klucz 17 i wlewasz przez otwor paliwa az sie przeleje nastepnie skrecasz spowrotem i najlepiej wez butelke nalej do niej paliwka i do niej wsadz przewod nie podlaczaj do filtra(zasilajacy pompe) wtedy szybciej zaciagnie.
A po co taka zabawa z rozkręcaniem przewodów itd.wystarczy pompka ręczna tzw.gruszka na przewodzie .Przydaje się co prawda rzadko ale jak już to potrafi uratować akumulator przed rozładowaniem bo wystarczy kilka uciśnięć i paliwo nabite aż jęczy kiedy idzie przelewem.Niezastąpiona w sytuacjach awaryjnych jak np.zablokowanie filtra przy dużym mrozie

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 25 sty 2010, 21:44

[/quote]A po co taka zabawa z rozkręcaniem przewodów itd.wystarczy pompka ręczna tzw.gruszka na przewodzie .Przydaje się co prawda rzadko ale jak już to potrafi uratować akumulator przed rozładowaniem bo wystarczy kilka uciśnięć i paliwo nabite aż jęczy kiedy idzie przelewem.Niezastąpiona w sytuacjach awaryjnych jak np.zablokowanie filtra przy dużym mrozie[/quote]

Jak sie nie ma takich rzeczy pod reka to trzeba se radzic ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 22:07

będę jutro cudował ma być trochę mniejszy mróz to jakoś dam radę mam garaż ale taki bez drzwi to także chyba lepiej na dworze na słońcu pogrzebać dzięki chłopaki a jakby padł komp to co by było?

[ Dodano: 2010-01-26, 18:42 ]
witam chodzi kulka wziąłem dzisiaj kumpla zaholowaliśmy ją do jego garażu 2pudła drzewa i ogień suszarka do ręki i na pompę .zrobiłem jak mówił myster trochę trzeba było pokręcić ale odpaliła zmieniłem wszystkie ori zaciski i powietrza w przewodzie zasilającym nie ma :-D tak sobie myślę że po porostu na wolnych obrotach jakoś pompa wyrabiała a jak zacząłem jechać to całkiem się zapowietrzyła wogóle te ori zaciski to są do bani kupiłem zwykłe na śrubokręt i teraz wiem że układ jest szczelny ,dolałem trochę benzynki no i zobaczymy jutro ,dzisiaj u mnie było rano -28 także wielkie dzięki chłopaki za rady a już myślałem że coś z elektroniką jakoś tak niby trochę głośniej chodzi po dolaniu tej benzyny :-x ale może mi się wydaje bo dawno ją słyszałem :mrgreen: jeszcze raz dzięki a teraz u mnie -28

[ Dodano: 2010-01-27, 15:57 ]
także wydaje mi się że to wina tych ori zacisków

[ Dodano: 2010-02-07, 21:04 ]
dzięki Myster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl