[80 B3] pytanko co do obniżenia zawieszenia.
Święta racja. <pomysl>adam1988audi pisze:lepiej zainwestować z amorki krótsze do krótkich sprężyn bo standardowym amorom skrócisz życie o wiele
Ja jak założyłem u siebie springi -60mm z przodu do ori amorów w dobrym stanie to 2 tygodnie się nimi pocieszyłem po czym poprostu umarły i tylko tłukły jak głupie. Musiałem zapodać krótsze amory. Przy -40 może by lepiej to zniosły ale pewności ni ma.
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
prawda jest stara jak swiat
amortyzato wytrzyma przy obniżeniu do 25 mm
co do sprężyn to sa dwa rodzaje linearne i progresywne
mam doświadczenie w zawieszeniach w VW i powiem jedno seryjne amory olejowe nie wytrzymują! jedyne co to olejowo-gazowe zwane gazówkami jako tako się sprawdzają gdyż są twardsze
ale jeżeli chcemy miec napradę profi zawiechę to Koni z regulacją twardości lub tez Supersport, bilstain B6 ub wyższa półka albo gwint renomowanej firmy
amortyzato wytrzyma przy obniżeniu do 25 mm
co do sprężyn to sa dwa rodzaje linearne i progresywne
mam doświadczenie w zawieszeniach w VW i powiem jedno seryjne amory olejowe nie wytrzymują! jedyne co to olejowo-gazowe zwane gazówkami jako tako się sprawdzają gdyż są twardsze
ale jeżeli chcemy miec napradę profi zawiechę to Koni z regulacją twardości lub tez Supersport, bilstain B6 ub wyższa półka albo gwint renomowanej firmy
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
i kolegi bym w pelni wysluchal bo najlepiej razdzi... a ze swojej strony to bierz tego gwinta i masz spokoj...vwkasG40 pisze:prawda jest stara jak swiat
amortyzato wytrzyma przy obniżeniu do 25 mm
co do sprężyn to sa dwa rodzaje linearne i progresywne
mam doświadczenie w zawieszeniach w VW i powiem jedno seryjne amory olejowe nie wytrzymują! jedyne co to olejowo-gazowe zwane gazówkami jako tako się sprawdzają gdyż są twardsze
ale jeżeli chcemy miec napradę profi zawiechę to Koni z regulacją twardości lub tez Supersport, bilstain B6 ub wyższa półka albo gwint renomowanej firmy
Mam pytanko do znawców tematu gwintu.
Powiedzmy że zapodaje sobie takie coś http://www.allegro.pl/item843134333_zaw ... coupe.html No i okazuje się że amory są zużyte. Czy idzie zastąpić je normalnymi wkładami oczywiście o krótszym skoku np. http://moto.allegro.pl/item871987794_am ... 80_90.html
Czy to już trzeba szukać ori wwkładów KW w tym wypadku??????
Powiedzmy że zapodaje sobie takie coś http://www.allegro.pl/item843134333_zaw ... coupe.html No i okazuje się że amory są zużyte. Czy idzie zastąpić je normalnymi wkładami oczywiście o krótszym skoku np. http://moto.allegro.pl/item871987794_am ... 80_90.html
Czy to już trzeba szukać ori wwkładów KW w tym wypadku??????
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
ja bym zaliczył ten gwint do grupy do odratowania ale niestety cena nie adekwatna do stanuslavocoupe pisze:Mam pytanko do znawców tematu gwintu.
Powiedzmy że zapodaje sobie takie coś http://www.allegro.pl/item843134333_zaw ... coupe.html No i okazuje się że amory są zużyte. Czy idzie zastąpić je normalnymi wkładami oczywiście o krótszym skoku np. http://moto.allegro.pl/item871987794_am ... 80_90.html
Czy to już trzeba szukać ori wwkładów KW w tym wypadku??????
zależy który to wariant kw?? to pytanie pierwsze do Pana bo nie wszystko da się zregenerować
koszt można łatwo przeliczyć to drugie tyle ile chce
dotego dochodzą nakrętki bo są pewnie zapieczone więc stare trzeba wywalić oczyścić wysmarować, zabezpieczyć i wyjdzi jeszcze z 200 zł
ogólnie 300-400 zł to warte bo zabawy kupa
Wszystko można porównać do złomu. Jednak ten gwint z allegro posiadam ja. Po zkupie był założony w cabriolecie na tydzień czasu i nie zauważyłem żeby sie pocił, nakrętki były zapieczone, lub zeby był w stanie agonalnym. Osoba, od ktorej kupiłem to zawieszenie podejrzewam ze sama nie zdążyła założyć gwintu do auta. Poza tym ten gwint da sie zregenerować i jest to koszt około 150 zł na amor.
[ Dodano: 2010-01-26, 09:59 ]
Aha jeszcze jedno do kolegi vwkasG40, gwint nowy kosztuje 4500 zł albo i więcej, dlatego cena 300-400 zł jest ceną z palca wyssaną. Jeśli bedzie kolega miał takich gwintów za 300 zł 10 sztuk to ja wezme wszystkie od razu.
[ Dodano: 2010-01-26, 09:59 ]
Aha jeszcze jedno do kolegi vwkasG40, gwint nowy kosztuje 4500 zł albo i więcej, dlatego cena 300-400 zł jest ceną z palca wyssaną. Jeśli bedzie kolega miał takich gwintów za 300 zł 10 sztuk to ja wezme wszystkie od razu.
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
bobsley6 regenerowałem amortyzatory i wiem w czym rzecz,
napisz który to wariant ? i czy nakrętki luźno chodzą
długo żeś się zwoją drogą najeździł skoro tydzień tylko
daj więcej fotek na kas18(at)tlen.pl bo chętnie bym go wziął ale maks 400 zł mogę dać
zawiecha obniżenie w zakresie 45-80 ale można skrecic inaczej.. tył schodzi nizej duzo
napisz który to wariant ? i czy nakrętki luźno chodzą
długo żeś się zwoją drogą najeździł skoro tydzień tylko
daj więcej fotek na kas18(at)tlen.pl bo chętnie bym go wziął ale maks 400 zł mogę dać
zawiecha obniżenie w zakresie 45-80 ale można skrecic inaczej.. tył schodzi nizej duzo
Ostatnio zmieniony 26 sty 2010, 10:11 przez vwkasG40, łącznie zmieniany 1 raz.
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
4500 zł kosztuje variant 3 z wkłądami koni z regulacją twardosći zrobine w INoXie czyli ze stali kwasoodpornejkolczat pisze:no to zes troche przesadzil chyba...bobsley6 pisze:gwint nowy kosztuje 4500 złw 80tce? czyli jest to gwint wymienny z cabrio?bobsley6 pisze:Po zkupie był założony w cabriolecie na tydzień czasu
czytanie Tuv'ów sie kłania