Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 JN bp/lpg] wolne obroty miedzy 1500 a 2000

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

[b3 1.8 JN bp/lpg] wolne obroty miedzy 1500 a 2000

Post autor: moto18 » 26 sty 2010, 16:20

Witam serdecznie panowie poradzcie co jest mojej audiczce zpo zapaleniu i chwilowej jezdzie ma obroty cos ponad 1500 do 2000 i nawet jak jest rozgrzana a jak zgasze auto i za pół godziny odpale juz ciut ostygnie to przez chwile ma wolne obroty i potem znowu tak koło 1500 , dzieje sie to na BP jak i LPG , jest to pełny wtrysk mechaniczny , są podobne tematy ale z silnikami ABK a mój jest JN i mój niema silnika krokowego chyba z tego wiem.. prosze o pomoc thanx


//popraw ortografy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2010, 22:36 przez moto18, łącznie zmieniany 3 razy.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 26 sty 2010, 16:59

identyczny problem miałem, ustąpił po zrobieniu na nowo adaptacji

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 sty 2010, 22:12

Prawdę mówiąc nie wiem jak wygląda wtrysk mechaniczny , ale jeżeli są tam jakieś siłowniki podciśnieniowe to sprawdź czy któryś nie otwiera wbrew Twojej woli przepustnicy - w gaźnikach jest coś takiego .

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 26 sty 2010, 22:36


moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 26 sty 2010, 22:38

Tomcio90, a ty masz wtrysk mechaniczny?? adaptacja to znaczy rozłączenie aku na chwile i zapalenie i pozostawinie go az włączy sie wentylator?? mam tak rozumiec

[ Dodano: 2010-01-26, 22:54 ]
spiczi, dzieki wielkie kurcze ten temat co mi podałes ma takie same objawy co u mnie ... https://audi80.pl/5092.htm tylko nie wiem o co biega o który chodzi zawór

Awatar użytkownika
Masa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2009, 16:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Masa » 26 sty 2010, 22:54

Witaj ja też miałem ten problem, musiałem wyregulować położenie i wycentrować talerz w przepustnicy i pomogło. Mógł Ci strzelić gaz i przestawić a co najgorsza rozwalić talerz i znaczą się zawieszać.

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 26 sty 2010, 23:00

aha oki jutro sciągne gume tak jak piszesz i zobacze wycentruje talerz moze pomoze ale jeszcze odrazu ten zawór co piszą chłopaki w podanym linku chciał bym sprawdzic tylko nie wiem o jaki biega...

Awatar użytkownika
Masa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2009, 16:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Masa » 26 sty 2010, 23:05

Będzie Ci ciężko wycentrować talerz to musi być idealnie położone bo zaraz będzie się przycinało itd potem jeszcze wyregulujesz "wysokość" talerza i powinno być dobrze;) Zobacz jeszcze rzeczywiście ten czujnik temperatury i ten "zaworek";)

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 26 sty 2010, 23:10

Masa, a wiesz o jaki zaworek chodzi ?? czy on jest obok termostatu czy to cos koło cewki z wtyczką ??

[ Dodano: 2010-01-29, 09:33 ]
panowie zlokalizowałem problem a mianowicie tentalez w rozdzielaczu przymarzł i mogł sie zacinac i dla tego czasem było oki po rozgrzaniu a czasem nie . Wyczysciłem bo była tam taka maz i ona zamarzła i wszystko wruciło do normy , spalanie gazu tez :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl