Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
nakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2010, 17:21

[2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG

Post autor: nakan » 31 sty 2010, 11:23

Witam. Już wczoraj pisałem o tym, odesłano mnie do wyszukiwarki, ale nic konkretnego nie znalazłem, szukałem pół dnia, a temat skasowano.

jak w temacie 80tka ciężko pali na LPG, cały czas gaśnie, poniżej 2000 obrotów nie ruszy, wcześniej było wszystko ok, paliła od dotyku, obrotu trzmały się na 800.

LPG II gen.:
reduktor, zawór gazowy, wielozawór - Tomasetto
układ elektroniczny - Lecho.

Audiola jest z 92 roku B4, silnik ABK 2.0 115 ps. Proszę o pomoc, bo chciałbym spokojnie dojeżdżać do pracy i proszę ponownie nie usuwać tematu, ponieważ nic w wyszukiwarce nie znalazłem. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 12:20 przez nakan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sergiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 05 sie 2008, 18:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Sergiusz » 31 sty 2010, 11:43

Moim zdaniem winny jest parownik, a właściwie membrany. Pewnie są już stare, a guma na zimnie twardnieje i nie pracuje. Proponuje regeneracje. Całe komplety, membrany i wszystko co potrzebne znajdziesz na allegro.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 31 sty 2010, 11:50

_uwaga

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 31 sty 2010, 11:53

Zanim wymienisz membrany sprawdź czy jeszcze można regulować czułość membrany, kręcąc w prawo zwiększasz twardość membrany w lewo odwrotnie.U Ciebie należałoby przekręcić jeden obrót w lewo i sprawdzić czy pomoże.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 sty 2010, 12:02

W poprzednim temacie który poleciał do kosza napisałeś
Samochód jak jest zimny ciężko odpala na lpg i non stop spadają mu obroty i gaśnie, tylko czasami jest normalnie, ale wtedy poniżej 2000 obrotów nie ruszy. Wcześniej było wszystko ok.
Czyli zawsze odpalasz zimny silnik na LPG?
Dużo kilometrów masz już nalatane na tym parowniku? Duży przebieg plus odpalanie na LPG mogły przyspieszyć agonię reduktora który już po prostu się zużył.

nakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2010, 17:21

Post autor: nakan » 31 sty 2010, 12:16

dzięki chłopaki za pomoc. zawsze odpalam, chociaż wiem, że nie powininem. Nie mam dużo nalatane założony był w 2005, a pół roku temu cała instalacja była regenerowana.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 31 sty 2010, 13:05

nakan pisze:dzięki chłopaki za pomoc. zawsze odpalam, chociaż wiem, że nie powininem. Nie mam dużo nalatane założony był w 2005, a pół roku temu cała instalacja była regenerowana.
Cała to znaczy razem z zaworem elektrycznym w parowniku , jest on zakończony gumką która podczas odpalania na zimnym silniku szybciej twardnieje a później się kruszy i zatyka wylot gazu do komory w której gaz odparowuje .
Czy wymieniłeś filtr fazu ciekłej gazu ? Zbiera się w nim syf , który zatyka przelot gazu , coś w rodzaju popiołu .

Awatar użytkownika
lelum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 28 sty 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lelum » 01 lut 2010, 11:39

nakan pisze:dzięki chłopaki za pomoc. zawsze odpalam, chociaż wiem, że nie powininem.
Robisz duży błąd przede wszystkim niszczysz układ wtryskowy. Ja zawsze rozgrzewam na benzynie, mam gaz od 4,5 roku i parownik w dalszym ciągu w bardzo dobrym stanie.

Awatar użytkownika
Sergiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 05 sie 2008, 18:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Sergiusz » 01 lut 2010, 20:03

Zgadzam sie z lelum. Jak sie dba to sie ma. Regularna wymiana filtra gazu, odpalanie na benz. i jazda chociaż do 30stopni. Poza tym jeśli odpalasz na gazie to znaczy że w ogóle nie jeździsz na benz. a to raczej nie jest dobre dla silnika :-/

Awatar użytkownika
azev17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 sie 2007, 16:19
Lokalizacja: Jasło/podkarpacie

Re: [2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG

Post autor: azev17 » 01 lut 2010, 20:42

Mialem taki sam problem w VW GOLF , albo wymiana parownika albo zestaw naprawczy,

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 03 lut 2010, 17:13

Hmm... rozumiem, że chodzi o to, że na gazie nie odpala? W sumie nie powinien odpalić na gazie, a nawet zamrozić parownik... jeśli dobrze odpala na benzynie, to jest ok... teraz jest zima i na zimnym silniku pewnie dostaje taką dawkę gazu, że ją zatyka

moje zdanie jest takie, że na zimnym silniku parownik nie mógł upilnować ciśnienia gazu i porozciągały się membrany w parowniku, a sam krokowiec, o ile jest, nie da rady

Sergiusz i lelum mają rację, że odpalają na pb i ja też tak robię. ABK nienawidzi złego traktowania, a moim zdaniem osobistym jest delikatnym silnikiem, którego nie należy źle traktować

jeśli źle zrozumiałem temat, to mnie poprawcie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl