[2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG
[2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG
Witam. Już wczoraj pisałem o tym, odesłano mnie do wyszukiwarki, ale nic konkretnego nie znalazłem, szukałem pół dnia, a temat skasowano.
jak w temacie 80tka ciężko pali na LPG, cały czas gaśnie, poniżej 2000 obrotów nie ruszy, wcześniej było wszystko ok, paliła od dotyku, obrotu trzmały się na 800.
LPG II gen.:
reduktor, zawór gazowy, wielozawór - Tomasetto
układ elektroniczny - Lecho.
Audiola jest z 92 roku B4, silnik ABK 2.0 115 ps. Proszę o pomoc, bo chciałbym spokojnie dojeżdżać do pracy i proszę ponownie nie usuwać tematu, ponieważ nic w wyszukiwarce nie znalazłem. Pozdrawiam.
jak w temacie 80tka ciężko pali na LPG, cały czas gaśnie, poniżej 2000 obrotów nie ruszy, wcześniej było wszystko ok, paliła od dotyku, obrotu trzmały się na 800.
LPG II gen.:
reduktor, zawór gazowy, wielozawór - Tomasetto
układ elektroniczny - Lecho.
Audiola jest z 92 roku B4, silnik ABK 2.0 115 ps. Proszę o pomoc, bo chciałbym spokojnie dojeżdżać do pracy i proszę ponownie nie usuwać tematu, ponieważ nic w wyszukiwarce nie znalazłem. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 12:20 przez nakan, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W poprzednim temacie który poleciał do kosza napisałeś
Dużo kilometrów masz już nalatane na tym parowniku? Duży przebieg plus odpalanie na LPG mogły przyspieszyć agonię reduktora który już po prostu się zużył.
Czyli zawsze odpalasz zimny silnik na LPG?Samochód jak jest zimny ciężko odpala na lpg i non stop spadają mu obroty i gaśnie, tylko czasami jest normalnie, ale wtedy poniżej 2000 obrotów nie ruszy. Wcześniej było wszystko ok.
Dużo kilometrów masz już nalatane na tym parowniku? Duży przebieg plus odpalanie na LPG mogły przyspieszyć agonię reduktora który już po prostu się zużył.
Cała to znaczy razem z zaworem elektrycznym w parowniku , jest on zakończony gumką która podczas odpalania na zimnym silniku szybciej twardnieje a później się kruszy i zatyka wylot gazu do komory w której gaz odparowuje .nakan pisze:dzięki chłopaki za pomoc. zawsze odpalam, chociaż wiem, że nie powininem. Nie mam dużo nalatane założony był w 2005, a pół roku temu cała instalacja była regenerowana.
Czy wymieniłeś filtr fazu ciekłej gazu ? Zbiera się w nim syf , który zatyka przelot gazu , coś w rodzaju popiołu .
Re: [2.0 ABK LPG] gaśnie ciężko pali na LPG
Mialem taki sam problem w VW GOLF , albo wymiana parownika albo zestaw naprawczy,
Hmm... rozumiem, że chodzi o to, że na gazie nie odpala? W sumie nie powinien odpalić na gazie, a nawet zamrozić parownik... jeśli dobrze odpala na benzynie, to jest ok... teraz jest zima i na zimnym silniku pewnie dostaje taką dawkę gazu, że ją zatyka
moje zdanie jest takie, że na zimnym silniku parownik nie mógł upilnować ciśnienia gazu i porozciągały się membrany w parowniku, a sam krokowiec, o ile jest, nie da rady
Sergiusz i lelum mają rację, że odpalają na pb i ja też tak robię. ABK nienawidzi złego traktowania, a moim zdaniem osobistym jest delikatnym silnikiem, którego nie należy źle traktować
jeśli źle zrozumiałem temat, to mnie poprawcie
moje zdanie jest takie, że na zimnym silniku parownik nie mógł upilnować ciśnienia gazu i porozciągały się membrany w parowniku, a sam krokowiec, o ile jest, nie da rady
Sergiusz i lelum mają rację, że odpalają na pb i ja też tak robię. ABK nienawidzi złego traktowania, a moim zdaniem osobistym jest delikatnym silnikiem, którego nie należy źle traktować
jeśli źle zrozumiałem temat, to mnie poprawcie