[B4 2,0 ABK] Nie pali na wszystkie gary
nie masz racji Kolego.....i sprzeczaj się bo tak nie jest,mógłbym Ci napisać jak jest dokładnie ale pewnie jest na temat tyle tego na forum ,o necie już nie wspomnę .....lukwoj21 pisze:Gaz z powietrzem dostaje sie tylko gdy pracuje z silnikiem gaznikowym, A jak masz wtrysk to niby co wierca ci dziury w głowicy zeby wprowadzic gaz do komory spalania, widze ze jestes nie zorietowany urzadzenie o którym wspomniałes to parownik i przekształca on gaz ze stanu płynnego w loty, Przy wtrysku gazu masz Ecu kture nim steruje.Poczytaj i wtedy pisz... A to fakt ze gas ma własne "wtryskiwacze" a wrzeczywistosci sa to tylko elektrozawory które podaja gaz na wtrysk silnika.
witam,widzę że jest temat o wtryskach i mam takie pytanko w związku z tym,mam silnik abk bez gazu,na lekko rozgrzanym silniku auto szarpie przy hamowaniu silnikiem i podczas zmiany biegów i lekko muli,zaś na zimnym tak przypuszczam że chodzi w tedy na ssaniu chodzi jak marzenie,nic nie szarpie jest żywe i wogóle,zdażyło się parę razy że wyjeździłem bak do dna i moje przypuszczenie jest takie że się przytkały wtryski i podczas ssania paliwo przechodzi w miarę przez te zapchane wtrystki ,a kiedy się wyłącza dawka paliwa się zmniejsza i ciężko jej przejść ,a o zużyciu paliwa to nawet nie wspomnę jakie jest duże ,może mi ktoś pomóc czy dobrze kombinuje?
WYCIEKAJACY PLYN
Witam!!
Od kilku tygodni mam problem z ukladem chlodzenia.Mianowicie ubywa mi gdzies plyn i nie jestem w stanie zidentyfikowac gdzie??W oleju nie widac zeby uciekal, blok silnika i weze sa suche wiec nie wiem co sie dzieje.Jest to audi B4 2.0E B+LPG
Musze dolewac 1L na tydzien. Czy to moze byc pompa??? Prosze o pomoc i rady.
Od kilku tygodni mam problem z ukladem chlodzenia.Mianowicie ubywa mi gdzies plyn i nie jestem w stanie zidentyfikowac gdzie??W oleju nie widac zeby uciekal, blok silnika i weze sa suche wiec nie wiem co sie dzieje.Jest to audi B4 2.0E B+LPG
Musze dolewac 1L na tydzien. Czy to moze byc pompa??? Prosze o pomoc i rady.
ok sprawdzę czujnik,a da sie go sprawdzić vagiem?(jak tak to gdzie dokładnie) Czy tylko miernikiem ?A jak dobrze sprawdzić zapłon,tylko na warsztacie czy vag też podaje takie informacje?A jeżeli zapłon jest przestawiony to może mieć coś wspólnego z tym temperatura że zaczyna szarpać i muli?sonda na 100%sprawna ,bosh ma pół roku,na vagu ładnie zmienia napięcie