Post
autor: mariusz8282 » 14 lis 2010, 11:15
Tez mam podobny problem, zauwazylem ostartnio ze kolo korka wlewu oleju na pokrywie rozrzadu jest troche mokro od oleju. Wyglada jakby olej wydostawal sie jakos spod sruby mocującej pokrywe (tej przy korku - 1 z brzegu od strony chlodnicy). Podejrzewam ze to wina uszczelki. Dodatkowo obudowa turbiny tez jest troche "przypocona" olejem. Bedzie to mialo zwiazek z uszczelka pokrywy zaworów? I wogole to powiedzcie mi czy dobrze mi sie wydaje z ta uszczelka, czy moze to jeszcze cos innego byc przyczyna?
[ Dodano: 2010-11-24, 15:21 ]
Wizyta u mechanika potwierdzila teze, do wymiany uszczelka pokrywy zaworów. Pytalem w sklepie o ta uszczelke firmy Ajusa co polecacie tu na forum jednak w sklepie maja jakaś Glasena czy jakos tak za 45zł. Ktos zakladal taka uszczelke? Warto zakladac?
[ Dodano: 2011-01-16, 21:11 ]
Wymienilem sam tą uszczelke (firmy Elring) z kompletem uszczelek. Uszczelniłem silikonem temperaturowym dodatkowo. Zrobilem jakies 400km i widze ze nadal mi cos pryska na obudowe akumulatora (troche kropelek) no i na turbinie tez troche mokro. Rozebrac to jeszcze raz? Bo nie wiem co moze byc nie tak. Staralem sie wszystko zrobic bardzo dokladnie.