Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI 1z]Dlaczego piszczy kontrolka od oleju?

ODPOWIEDZ
abruzi

[b4 1.9 TDI 1z]Dlaczego piszczy kontrolka od oleju?

Post autor: abruzi » 01 lut 2010, 14:04

Witam. Ciśnienie przy 90stopniach na biegu jałowym wynosi około 0,9bara-zdaję sobie sprawę że troszke za małe. Ale dlaczego po podmianie czujnika ćisnienia przy filtrze oleju z szarego na niebieski (0,3) nadal piszczy i mruga kontrolka po przekroczeniu 2tyś obr? Czy jest możliwe że uszkodzony jest 2 czujnik (niebieski) w bloku i on ma wpływ na te piszczenie? Dziękuję za pomoc.

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 01 lut 2010, 15:20

Jaki masz stan oleju i w jakim stanie jest ? przekazuj tak do 3tysiaków i zobacz czy będzie piszczało, możesz mieć trzaśnięte czujniki.

abruzi

Post autor: abruzi » 01 lut 2010, 19:54

Poziom oleju jest w normie. Na niebieskim czujniku kontrolka nie gaśnie po przy-gazowaniu, na szarym tak.

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 01 lut 2010, 20:44

Szary czujnik wymieniałeś ostanio ? nie pamietam za co który odpowiada ale jeśli szary wymieniałeś ostnio to masz czujnik z innymi parametrami tez tak miałem podczas spokojnej jazdy piszczał po przygrazowaniu wracało do normy musiał bys sprawdzić jakie ma paramtery powinno to piosać na czujniku, niebieski pioszczy jak przekładasz go na miejsce szarego ?

abruzi

Post autor: abruzi » 01 lut 2010, 21:14

Tak wymieniałem szary na nowy, parametry czujnik ma dobre, na niebieskim też piszczy. Jedynie niebieskiego nie wymieniałem-tego przy bloku. Ale czy on ma wpływ na to?

ptaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Żary

Post autor: ptaak » 01 lut 2010, 22:16

Z tego co wiem to jeden czujnik ostrzega o zbyt niskim ciśnieniu oleju a drugi o zbyt wysokim. Miałem kiedyś podobną sytuację - po przygazowaniu do 2,5- 3 tyś obrotów włączała mi się kontrolka od oleju. Okazało się, że jeden z przewodów od czujnika się oderwał - i było to chyba niebieski czyli ostrzegający o zbyt wysokim ciśnieniu. Po przylutowaniu wszystko wróciło do normy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl