[b4 1.9 TDI 1z]Dlaczego piszczy kontrolka od oleju?
[b4 1.9 TDI 1z]Dlaczego piszczy kontrolka od oleju?
Witam. Ciśnienie przy 90stopniach na biegu jałowym wynosi około 0,9bara-zdaję sobie sprawę że troszke za małe. Ale dlaczego po podmianie czujnika ćisnienia przy filtrze oleju z szarego na niebieski (0,3) nadal piszczy i mruga kontrolka po przekroczeniu 2tyś obr? Czy jest możliwe że uszkodzony jest 2 czujnik (niebieski) w bloku i on ma wpływ na te piszczenie? Dziękuję za pomoc.
Szary czujnik wymieniałeś ostanio ? nie pamietam za co który odpowiada ale jeśli szary wymieniałeś ostnio to masz czujnik z innymi parametrami tez tak miałem podczas spokojnej jazdy piszczał po przygrazowaniu wracało do normy musiał bys sprawdzić jakie ma paramtery powinno to piosać na czujniku, niebieski pioszczy jak przekładasz go na miejsce szarego ?
Z tego co wiem to jeden czujnik ostrzega o zbyt niskim ciśnieniu oleju a drugi o zbyt wysokim. Miałem kiedyś podobną sytuację - po przygazowaniu do 2,5- 3 tyś obrotów włączała mi się kontrolka od oleju. Okazało się, że jeden z przewodów od czujnika się oderwał - i było to chyba niebieski czyli ostrzegający o zbyt wysokim ciśnieniu. Po przylutowaniu wszystko wróciło do normy.