Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Szrek by Oofol

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
zawodnik88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 244
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
Lokalizacja: Dąbrowa górnicza

Post autor: zawodnik88 » 01 lut 2010, 12:43

Mam pytanie do kolegi Oofol'a czy jak zdjąles głowice to planowałeś ją ?

Awatar użytkownika
Daniello85
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 793
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Daniello85 » 01 lut 2010, 14:16

Jacek konkretne mody silniczek teraz dopieszczony i ten wydech fajnie podpasowął do auta działaj z tymi fotelami i nowym materiałem :mrgreen: i trzeba jakiegos spota bedzie zmontowac zeby obczaic nowe mody na zywo

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 01 lut 2010, 18:34

Po kolei,
- rogala wywalę jednak na wiosnę teraz i tak potrzebne jest cieple powietrze bo mrozy straszne ;-)
- wiem o błędzie już było :-P
- z 17" to jeszcze bez konkretnego planu, chętnie zakupił bym coś w rozmiarze 7,5" z rancikiem do remontu bo i tak chcę w czarny mat polecieć ale na oku nic konkretnego nie mam - muszę sprzedać swoje 15"
- nie nie planowałem jej bo nie było takiej potrzeby. Ja nie zrzucałem głowicy bo musiałem tylko dla tego bo chciałem - była zdejmowana po raz pierwszy i była prościutka ;-)
- no fotele mam cały czas w pamięci ale mało czasu na realizację... Materiał już jest - na jeden fotel nawet już skrojony ;-)
Spota będzie jak najbardziej trzeba zmontować :-D

Dodam jeszcze że dzisiaj założyłem z powrotem kata - na przelotowym pomiędzy 1.5K - 1.9K obrotów nie szło wytrzymać... Teraz jest ładny pomruk a straty na mocy nie zauważyłem.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 02 lut 2010, 12:11

Jak to mówią, szewc w dzirawych butach chodzi... To po co mechanik ma dawać głowice do planowania ?

Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że jest prosta, że tak zapytam ?

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 03 lut 2010, 06:27

Dobrze działasz, ale muszę wpaść do Ciebie po pracy i ocenić wszystko "organoleptycznie" ;-)

DJ_Tomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 196
Rejestracja: 26 maja 2008, 07:04
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: DJ_Tomek » 03 lut 2010, 10:11

nom przyjemnie:) nawet bardzo przyjemnie.. jak Ci sie teraz autko spisuje po tych modach w silniku? no i pytanie ostatnie - sam robiles wszysko przy silniku czy gdzies u kogos na warsztacie i ile Cie wyniosla w PLN zabawa przy glowicy w sesie uszczelniaczy uszczelek i zapewne zabawek z klawiatury - czyt. popychacze i takie tam (bo to pewnei tez zmieniales)

Powodzenia w dalszych modach.. Pozdrawiam i do zobaczenia na spotach:)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 16:33 przez DJ_Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kolodzieju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
Lokalizacja: Warszawa | Łowicz

Post autor: kolodzieju » 03 lut 2010, 16:26

DJ_Tomek pisze:czy gdzies u kogos na warsztacie i ile Cie wyniosla w PLN zabawa przy glowicy w sesie uszczelniaczy uszczelek i zapewne zabawek z klawiatury - czyt. popychacze i takie tam (bo to pewnei tez zmieniales)
Chyba w Garazu Oofol'a ;)

a ja mam pytanie, co to za tłumik? moze jakies nagranie dzwieku? ;)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 lut 2010, 20:19

poczytajcie sobie ksiazke obslugi i napraw AUDI & VW, glowice planujemy tylko wtedy kiedy jest taka potrzeba. W madrej ksiazce jest opisana metoda sprawdzenia czy glowica jest prosta:)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 05 lut 2010, 09:08

TOMEK - autko lepiej się zbiera, jest bardziej elastyczne i spalanie się obniżyło o 0,5l :-)

Roberto dzięki za wsparcie bo mi się już nie chciało odpowiadać...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 05 lut 2010, 10:32

- olej Millers XFS 5W40 pełen syntetyk
<bravo> za odwagę i rozsądek. ;-) Z miłą chęcią posłuchał bym teraz pracy Twojego silniczka. ;-) Bardzo dobrze dbasz o autko. <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 lut 2010, 12:07

Zaraz ide założyć używane tarcze zamiast nowych <haha> Pozdro Eksperci przez duże E <rotfl2>

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 lut 2010, 12:39

Ja jednak będe nalegał, żebyś odpowiedział jak sprawdziłeś, czy głowica jest prosta? Pytam sie jak prosty człowiek który nie wie, a jak wiadomo człowiek uczy się całe życie. I jeszcze pytanko czym zeskrobywałeś ten cały syf z głowicy ? Nożykiem do tapet ? Struną?

Osobiście to widze dwa sposoby, położyc na idealnie płaskim stole i zoabczyć czy sie "kolibie" :mrgreen: a drugiego nie powiem bo niechce zapeszać ;-)

EDIT:
Proszę od odpowiedź Oofola bez żadnych suflerów, podpowiedzi <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lut 2010, 13:06

@labek

W domowych warunkach można sprawdzić głowicę na tafli szkła/szybie pokrywając miejsce styku cienką warstwą jakiegoś płynu i obserwując docisk.

@FranoF1

Nie wiem do kogo Frano pijesz ale jak do wszystkich, to zapewniam Cię, że co poniektórych uraziłeś. To, że masz możliwości oraz pieniądze wcale nie znaczy, że wszelkie domowe "wyroby" muszą być złe. Znam człowieka, który kąt wtrysku w dieslach ustawia na słuch a pompy wtryskowe składa w rękach. I co, złe wyroby pochodzą od niego? Skoro jego składane pompy na zamówienie działają tak jak powinny a za ciężkie pieniądze pompy wtryskowe, sprawdzane i regulowane na maszynach są jak kobiety oraz w zimę mają problem z odpowiednim ciśnieniem przy gorszym paliwie.


A dla oofola chylę czoło, wiele pracy i uczucia wkłada w samochód, wszystko własnymi rękami, samoróbki, żadko gotowe. To się chwali <piwo>

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 05 lut 2010, 13:30

labek pisze: EDIT:
Proszę od odpowiedź Oofola bez żadnych suflerów, podpowiedzi
trepek pisze: W domowych warunkach można sprawdzić głowicę na tafli szkła/szybie pokrywając miejsce styku cienką warstwą jakiegoś płynu i obserwując docisk.
Sie umie czytać sie.... :lol:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 lut 2010, 13:39

Nie wiem co to za mądre książki ale mnie stara szkoła nauczyła że głowicę po zdjęciu zawsze sie planuje, uszczelki zawsze zakłada nowe i nie katuje na zimno silnika.
Chłopaki tutaj pozjadali wszystkie rozumy ;-)

Oczywiście bez obrazy, ale takim fuckupom dziękuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl