Szrek by Oofol
- zawodnik88
- Forum Audi 80
- Posty: 244
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
- Lokalizacja: Dąbrowa górnicza
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Po kolei,
- rogala wywalę jednak na wiosnę teraz i tak potrzebne jest cieple powietrze bo mrozy straszne
- wiem o błędzie już było
- z 17" to jeszcze bez konkretnego planu, chętnie zakupił bym coś w rozmiarze 7,5" z rancikiem do remontu bo i tak chcę w czarny mat polecieć ale na oku nic konkretnego nie mam - muszę sprzedać swoje 15"
- nie nie planowałem jej bo nie było takiej potrzeby. Ja nie zrzucałem głowicy bo musiałem tylko dla tego bo chciałem - była zdejmowana po raz pierwszy i była prościutka
- no fotele mam cały czas w pamięci ale mało czasu na realizację... Materiał już jest - na jeden fotel nawet już skrojony
Spota będzie jak najbardziej trzeba zmontować
Dodam jeszcze że dzisiaj założyłem z powrotem kata - na przelotowym pomiędzy 1.5K - 1.9K obrotów nie szło wytrzymać... Teraz jest ładny pomruk a straty na mocy nie zauważyłem.
- rogala wywalę jednak na wiosnę teraz i tak potrzebne jest cieple powietrze bo mrozy straszne
- wiem o błędzie już było
- z 17" to jeszcze bez konkretnego planu, chętnie zakupił bym coś w rozmiarze 7,5" z rancikiem do remontu bo i tak chcę w czarny mat polecieć ale na oku nic konkretnego nie mam - muszę sprzedać swoje 15"
- nie nie planowałem jej bo nie było takiej potrzeby. Ja nie zrzucałem głowicy bo musiałem tylko dla tego bo chciałem - była zdejmowana po raz pierwszy i była prościutka
- no fotele mam cały czas w pamięci ale mało czasu na realizację... Materiał już jest - na jeden fotel nawet już skrojony
Spota będzie jak najbardziej trzeba zmontować
Dodam jeszcze że dzisiaj założyłem z powrotem kata - na przelotowym pomiędzy 1.5K - 1.9K obrotów nie szło wytrzymać... Teraz jest ładny pomruk a straty na mocy nie zauważyłem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 196
- Rejestracja: 26 maja 2008, 07:04
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
nom przyjemnie:) nawet bardzo przyjemnie.. jak Ci sie teraz autko spisuje po tych modach w silniku? no i pytanie ostatnie - sam robiles wszysko przy silniku czy gdzies u kogos na warsztacie i ile Cie wyniosla w PLN zabawa przy glowicy w sesie uszczelniaczy uszczelek i zapewne zabawek z klawiatury - czyt. popychacze i takie tam (bo to pewnei tez zmieniales)
Powodzenia w dalszych modach.. Pozdrawiam i do zobaczenia na spotach:)
Powodzenia w dalszych modach.. Pozdrawiam i do zobaczenia na spotach:)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 16:33 przez DJ_Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
Chyba w Garazu Oofol'aDJ_Tomek pisze:czy gdzies u kogos na warsztacie i ile Cie wyniosla w PLN zabawa przy glowicy w sesie uszczelniaczy uszczelek i zapewne zabawek z klawiatury - czyt. popychacze i takie tam (bo to pewnei tez zmieniales)
a ja mam pytanie, co to za tłumik? moze jakies nagranie dzwieku?
Ja jednak będe nalegał, żebyś odpowiedział jak sprawdziłeś, czy głowica jest prosta? Pytam sie jak prosty człowiek który nie wie, a jak wiadomo człowiek uczy się całe życie. I jeszcze pytanko czym zeskrobywałeś ten cały syf z głowicy ? Nożykiem do tapet ? Struną?
Osobiście to widze dwa sposoby, położyc na idealnie płaskim stole i zoabczyć czy sie "kolibie" :mrgreen: a drugiego nie powiem bo niechce zapeszać
EDIT:
Proszę od odpowiedź Oofola bez żadnych suflerów, podpowiedzi <ok>
Osobiście to widze dwa sposoby, położyc na idealnie płaskim stole i zoabczyć czy sie "kolibie" :mrgreen: a drugiego nie powiem bo niechce zapeszać
EDIT:
Proszę od odpowiedź Oofola bez żadnych suflerów, podpowiedzi <ok>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@labek
W domowych warunkach można sprawdzić głowicę na tafli szkła/szybie pokrywając miejsce styku cienką warstwą jakiegoś płynu i obserwując docisk.
@FranoF1
Nie wiem do kogo Frano pijesz ale jak do wszystkich, to zapewniam Cię, że co poniektórych uraziłeś. To, że masz możliwości oraz pieniądze wcale nie znaczy, że wszelkie domowe "wyroby" muszą być złe. Znam człowieka, który kąt wtrysku w dieslach ustawia na słuch a pompy wtryskowe składa w rękach. I co, złe wyroby pochodzą od niego? Skoro jego składane pompy na zamówienie działają tak jak powinny a za ciężkie pieniądze pompy wtryskowe, sprawdzane i regulowane na maszynach są jak kobiety oraz w zimę mają problem z odpowiednim ciśnieniem przy gorszym paliwie.
A dla oofola chylę czoło, wiele pracy i uczucia wkłada w samochód, wszystko własnymi rękami, samoróbki, żadko gotowe. To się chwali
W domowych warunkach można sprawdzić głowicę na tafli szkła/szybie pokrywając miejsce styku cienką warstwą jakiegoś płynu i obserwując docisk.
@FranoF1
Nie wiem do kogo Frano pijesz ale jak do wszystkich, to zapewniam Cię, że co poniektórych uraziłeś. To, że masz możliwości oraz pieniądze wcale nie znaczy, że wszelkie domowe "wyroby" muszą być złe. Znam człowieka, który kąt wtrysku w dieslach ustawia na słuch a pompy wtryskowe składa w rękach. I co, złe wyroby pochodzą od niego? Skoro jego składane pompy na zamówienie działają tak jak powinny a za ciężkie pieniądze pompy wtryskowe, sprawdzane i regulowane na maszynach są jak kobiety oraz w zimę mają problem z odpowiednim ciśnieniem przy gorszym paliwie.
A dla oofola chylę czoło, wiele pracy i uczucia wkłada w samochód, wszystko własnymi rękami, samoróbki, żadko gotowe. To się chwali