Szrek by Oofol
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Się całki mój mózg zryły mójlabek pisze:labek pisze: EDIT:
Proszę od odpowiedź Oofola bez żadnych suflerów, podpowiedziSie umie czytać sie.... :lol:trepek pisze: W domowych warunkach można sprawdzić głowicę na tafli szkła/szybie pokrywając miejsce styku cienką warstwą jakiegoś płynu i obserwując docisk.
P.S.
Wybaczcie Panowie, ale ciężki tydzień odreagowuje. Ty też Frano do moich słów z dystansem i przymróżeniem oka podchodź
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na początek koledzy przypomne Wam o regulaminie. Tutaj też obowiazuje i obowiązuje wszystkich.
Ładny się tu zaczął cyrk wyprawiać.
Na początek to panowie przyhamujcie troche z tymi osadami bo to zaczyna to robić żenujące. Fochem każdy rzuca a nie ma ku temu podstaw.
Każdy z Was może mieć rację.
Nie wiem Jacek jak sprawdzałeś ta głowicę ale mam nadzieje że to zrobiłeś dokładnie nie zyczę Ci abyś musiał ja zrzucać drugi raz.
Ktoś tu wspomniał o starej szkole ja tez jestem po starej szkole i mnie uczono że głowicę można sprawdzić a wykonuje sie to na płycie traserskiej.
I jeżeli tak była głowica sprawdzana to ok może sie okazać że głowica planowania nie wymaga. Często będąc w szkole na praktykach tak robiliśmy, w niektórych przypadkach głowica nawet była w ten sposów docierana na specjalnej paście na owej płycie.
Jeśli chodzi o mnie to ja za każdym razem (dot. moich samochodów) daje głowicę do planowania i sprawdzenia. Nie raz na wyraźnie polecenie klienta nie robiło sie planowania głowicy i taki klient prędzej czy później wracał z podobną usterką.
Tyle ode mnie. A jak dalej będzie bajzel to zamkne temat. Koniec OT.
Pozdrawiam
Ładny się tu zaczął cyrk wyprawiać.
Na początek to panowie przyhamujcie troche z tymi osadami bo to zaczyna to robić żenujące. Fochem każdy rzuca a nie ma ku temu podstaw.
Każdy z Was może mieć rację.
Nie wiem Jacek jak sprawdzałeś ta głowicę ale mam nadzieje że to zrobiłeś dokładnie nie zyczę Ci abyś musiał ja zrzucać drugi raz.
Ktoś tu wspomniał o starej szkole ja tez jestem po starej szkole i mnie uczono że głowicę można sprawdzić a wykonuje sie to na płycie traserskiej.
Do określenia zakresu naprawy płaszczyzny przylgowej, konieczne jest dokładne sprawdzenie wielkości i rodzaju odkształceń. Wykonuje się to na płycie traserskiej mierząc szczelinomierzem największy luz między płaszczyzną przylgową a płytą. Miejsca odkształceń najłatwiej określić przez pocieranie płaszczyzną przylgową głowicy o płytę traserską posmarowaną tuszem, uzyskując ślady punktów styku płaszczyzny z płytą.
I jeżeli tak była głowica sprawdzana to ok może sie okazać że głowica planowania nie wymaga. Często będąc w szkole na praktykach tak robiliśmy, w niektórych przypadkach głowica nawet była w ten sposów docierana na specjalnej paście na owej płycie.
Jeśli chodzi o mnie to ja za każdym razem (dot. moich samochodów) daje głowicę do planowania i sprawdzenia. Nie raz na wyraźnie polecenie klienta nie robiło sie planowania głowicy i taki klient prędzej czy później wracał z podobną usterką.
Tyle ode mnie. A jak dalej będzie bajzel to zamkne temat. Koniec OT.
Pozdrawiam
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
labek, rozumiem Twoje rozczarowanie moją osobą ale ponosi cie równo.
Jak już wspominałem jestem mechanikiem i robię wszystko sam wobec czego oszczędności nie ma. Planowanie głowicy jest dla mnie ostatecznością - kiedy faktycznie jest krzywa to nie ma wyjścia. Do sprawdzania głowicy mam specjalny przymiar z lanej stali i sprawdzam to na swój sposób - dodam może iż robię średni 1 głowicę tygodniowo i nie było jeszcze reklamacji.
Jak się robi sobie to zawsze przykłada się więcej uwagi niż jak komuś - taka smutna prawda ale w moim wypadku znaczy to tyle że komuś robię bardzo dobrze a sobie sprawdzam jeden raz więcej.
Bardzo proszę aby z mojego wątku nie robić śmietnika i w szczególności Ciebie kolego labek abyś wyluzował bo PW od Ciebie zalatują nie tylko cynizmem...
Auto zrobiło 500km. Nic się nawet nie poci. Jest git malina i jak bym jeszcze raz ściągał głowicę to na 90% bym ją założył bez planowania.
Nie pasuje wam? To róbcie jak uważacie - ja staram się zawsze robić wszystko najlepiej jak jest to możliwe i nie przeprowadzam zbędnych napraw aby naciągać swoich klientów. Nie miałem jeszcze poprawek reklamacyjnych.
Nie mam zamiaru się przed nikim tłumaczyć.
Jeśli uważacie mnie za partacza to proszę bardzo - wasza sprawa - ale nie zaśmiecajcie mojego wątku
Żegnam.
BTW - labek AKA w pełnym tego znaczeniu się delikatnie inaczej pisze - przewertuj słownik ang-ang
Jak już wspominałem jestem mechanikiem i robię wszystko sam wobec czego oszczędności nie ma. Planowanie głowicy jest dla mnie ostatecznością - kiedy faktycznie jest krzywa to nie ma wyjścia. Do sprawdzania głowicy mam specjalny przymiar z lanej stali i sprawdzam to na swój sposób - dodam może iż robię średni 1 głowicę tygodniowo i nie było jeszcze reklamacji.
Jak się robi sobie to zawsze przykłada się więcej uwagi niż jak komuś - taka smutna prawda ale w moim wypadku znaczy to tyle że komuś robię bardzo dobrze a sobie sprawdzam jeden raz więcej.
Bardzo proszę aby z mojego wątku nie robić śmietnika i w szczególności Ciebie kolego labek abyś wyluzował bo PW od Ciebie zalatują nie tylko cynizmem...
Auto zrobiło 500km. Nic się nawet nie poci. Jest git malina i jak bym jeszcze raz ściągał głowicę to na 90% bym ją założył bez planowania.
Nie pasuje wam? To róbcie jak uważacie - ja staram się zawsze robić wszystko najlepiej jak jest to możliwe i nie przeprowadzam zbędnych napraw aby naciągać swoich klientów. Nie miałem jeszcze poprawek reklamacyjnych.
Nie mam zamiaru się przed nikim tłumaczyć.
Jeśli uważacie mnie za partacza to proszę bardzo - wasza sprawa - ale nie zaśmiecajcie mojego wątku
Żegnam.
BTW - labek AKA w pełnym tego znaczeniu się delikatnie inaczej pisze - przewertuj słownik ang-ang
Gdybyś odpowiedział odrazu, uniknęlibyśmy zbędnego OT, więc po części jesteś sam sobie winien.
I o taką odpowiedź mi chodziło, chyba nie jest to takie trudne jak widać.
Pozdro!
EDIT:
A dzieki za to AKA, rzeczywiscie źle napisałem.
I o taką odpowiedź mi chodziło, chyba nie jest to takie trudne jak widać.
Pozdro!
EDIT:
A dzieki za to AKA, rzeczywiscie źle napisałem.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 16:07 przez labek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Onlineenzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
ja tam kata nie mam i powiem Ci że za cicho jest z tym moim tłumikiem, ja jeszcze myśle nad właśnie tak jak Ci posałem wywaleniem środkowego i dać przelotowy środkowyOofol pisze:
Dodam jeszcze że dzisiaj założyłem z powrotem kata - na przelotowym pomiędzy 1.5K - 1.9K obrotów nie szło wytrzymać... Teraz jest ładny pomruk a straty na mocy nie zauważyłem.
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz