Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] szarpie silnikiem na LPG

Wszystko co związane z LPG
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 lut 2010, 09:03

Kolego Leopard nie chce watpic w twoej umiejetnosci ale tak jak to opisałes mozna zrobic na instalacji I generacji najczesciej spotykana w autach gaźnikowych i czasem z mechanicznym wtryskiem. Przy instalacjach II generacji trzeba ustawiac za pomoca programu diagnostycznego, przydałoby sie sprawdzic sonde, jak masz ustawiona mieszanke na wolnych i wysokich obroatch i profilaktycznie wymień przewody, swiece, palec i kopułke. Najczesciej za strzały przy obciazeniu winny jest układ WN.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lut 2010, 13:17

leopard pisze:drugiej generacji to za silnikiem krokowym powinna być śruba regulacyjna na przewodzie i nią właśnie ustawiasz dawke gazu precyzyjnie i nawet po wypięciu silnika krokowego będzie działała instalacja gazowa idealnie.
WOJTEK26 pisze:Przy instalacjach II generacji trzeba ustawiac za pomoca programu diagnostycznego,
Obaj macie rację przy II generacji występują dwa rodzaje silniczków krokowych. Przy tzw. mini komputerach są dodatkowo ze "śrubka" np. Stag L czy Lecho mini lambda.
Przy "większych" nie ma registra i trzeba ustawiać je przy pomocy odpowieniego interfejsu oraz komputera np. Bingo M, Bingo S, Stag 50/100/150, DT Gas.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 lut 2010, 14:00

Dodam ze srubka jest tez w BRC Blitz ale tak czy inaczej trzeba podpiac tester zeby wiedziec co sie dzieje z mieszanka

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 04 lut 2010, 17:58

wiec sam juz nie wiem od czego mam zaczac...Chyba czeka mnie znowu wizyta u gazownikow.A mam jeszcze pytanie.Ile mniejwiecej powinien spalac ten silnik gazu??Bo moja to tak ze 14 w miescie spali!!A i czy to normalne ze tak kopci z wydechu na bialo???I strasznie woda mi leci w tlumika.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 04 lut 2010, 18:05

W tych warunkach pogodowych ta całkiem normalne że kopci na biało z tyłu i woda wydobywa się z tłumika.A pali troszkę za dużo w ABK spalanie w mieście to ok 12l gazu.

skifa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 18 sty 2009, 19:29
Lokalizacja: Łódzkie

[ABT 2.0]szarpie na gazie przy puszczeniu i dodawaniu gazu]

Post autor: skifa » 04 lut 2010, 18:43

Panowie mam prośbę do was co jest grane z tym moim autem że podczas jazdy na lpg przy puszczeniu i dodaniu gazu auto szarpnie ostro na benzynie tego nie ma.W poniedziałek byłem u mechanika i stwierdził że mam silnik krokowy od gazu do wymiany bo się zacina. A dziwi mnie najbardziej to że przy przełączaniu z benzyny na gaz pod wpływem obrotów silnik sie dławi ciężko mu na obroty wejść to też muszę mu zawsze nacisnąć bardziej pedał gazu .Gdy mechanik tam cos przy nim pomajstrował to płynnie przełączył się parę razy i kazał zrobić jazdę próbną i było super nic nie szarpało przy ujmowaniu i dodawaniu gazu lecz od wczoraj znowu jest to samo i szarpie.Ojciec mój ma VW 3 i taką samą instalację i u niego wszystko płynnie się przełącza , a u mnie nie i czemu tak? proszę was o pomoc i szybką odpowiedż.Z góry dzięki za pomoc skifa. pozdrawiam klubowiczów

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 lut 2010, 07:31

Podjedź do gazownika i niech sprawdzi czy przypadkiem nie masz ustawionej funkcji CUTOFF, ta funkcja odłącza dopływ gazu w pewnym zakresie obrotów po puszczeniu pedału gazu.

skifa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 18 sty 2009, 19:29
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: skifa » 05 lut 2010, 20:42

Witam! Panowie udało mi się dojść do setna sprawy co przyczyną jest u mnie tym szarpaniem mam uszkodzony tzw pogrzewacz powietrza ( jesli to tak sie fachowo nazywa) on powinien na zimnym silniku zamykać się żeby powietrze szło ciepłe z kolektora ( wydechu) do filtra powietrza , to badziewie nie działa jest uszkodzone, przez co ciężko się przełącza na gaz z benzyny.Z nowym to raczej ciężko bedzie żeby kupić pozostało mi popytać na szrocie filtr od gazu też miałem zasyfiony troszkę i tak samo spuściłem z parownika ten syf , tą oliwę z pięćdziesiątka to wyleciała spokojnie.

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 05 lut 2010, 23:12

skifa pisze:Witam! Panowie udało mi się dojść do setna sprawy co przyczyną jest u mnie tym szarpaniem mam uszkodzony tzw pogrzewacz powietrza ( jesli to tak sie fachowo nazywa) on powinien na zimnym silniku zamykać się żeby powietrze szło ciepłe z kolektora ( wydechu) do filtra powietrza
Zablokuj to urządzenie w ten sposób aby cały czas zarówno na zimnym i ciepłym silniku ciągnęło zimne powietrze spod zderzaka (zaślep podciśnienia ). Gaz lubi zimne, gęste powietrze. Nie bedzie to miało wpływu na pracę zimnego silnika. Z moich obserwacji wynika że jakieś 90% vw/audi ma te urządzonka niesprawne. Poza tym silnik pracując ciągle na gorącym powietrzu będzie miał wyższe spalanie nawet do 1 litra gazu wiecej.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 05 lut 2010, 23:15

Wyjmij z obudowy filtra powietrza zawór sterujący dopływem ciepłego powietrza , najpierw namocz a później umyj go w benzynie wysusz i zamontuj . Powinno być dobrze jeżeli to byo przyczyną . A żeby sprawdzić na szybko czy to regulacja dopływu ciepłego powietrza szankuje zdejmij wężyk gumowy z siłownika na filtrze powiatrza , zaślep go śrubką 3 i przejedź się tylko na zimnym powietrzu . Jeżeli będzie dobrze to wiesz co masz do naprawienia , jeżeli nie to trzeba szukać dalej - stawiam na regulacjepod obciązeniem a nie statyczną w garażu .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl