[1,9 D] - ciężko pali na zimnym...
- bloku
- Forum Audi 80
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Kontakt:
[1,9 D] - ciężko pali na zimnym...
Temat dotyczy ogólnie silnika 1,9 Diesel. Otóż przy rannym odpalaniu jest problem. Auto kręci, kręci jakby chciało zapalić ale nie łapie. Świece grzeją troszkę dłużej niż zwykle oraz przy kręceniu z wydechu idzie ciemny dym. Czy to wina świec żarowych czy coś bardziej poważniejszego. Nie znam się na diesel`ach więc wole zapytać?!
P.S. Do Panów Moderatorów - nie użyłem tagu modelu z racji iż tyczy się to ogólnie silnika 1,9D.
P.S. Do Panów Moderatorów - nie użyłem tagu modelu z racji iż tyczy się to ogólnie silnika 1,9D.
- hudy
- Forum Audi 80
- Imię: Robert
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Kontakt:
a układ nie jest zapowietrzony?? nie ma czasem bąbelków powietrza w rurce?? u mnie jak miałem zapowietrzony układ to po postoju na mrozie nie mogłem normalnie odpalić.samochód kręcił i kręcił już prawie łapiąc jednak nie mógł odpalić a podczas odpalania z rury leciał ciemny dym...po zlikwidowaniu nieszczelności problem znikł...
- bloku
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Zaczęło się od tego że mi ropa zamarzła... Więc wiadomo...dwa litry benzyny...zalane 10 litrami ropy. Do tego gorąca woda na filtr i pompę. Odpalał. Przyszły mrozy kolejne. I znów to samo. Teraz jest tak że rano trzy razy robię cykl grzania świec...potem kręce...kręce i łapie jakby na trzy cylindry...potem zaczyna klekotać i jak dodam mu więcej gazu łapie na 4 i potem luzik. Po 2 minutach zgaszę i odpali już normalnie.
- bloku
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Generalnie jak już chcę kupić komplecik. Benzyniaki znam od podszewki...a zizli nie lubię więc się w nie nie zagłębiam. A że to autko mojej narzeczonej...wiecie jak to jest
Serdecznie podziękował wszystkim kolegom za pomoc. Jutro zamawiam świeczki - jeszcze może podpowiecie jakie najlepiej (chodzi o markę)