[B4 cabrio 2.3 NG] co sie dzieje ...silnik
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
[B4 cabrio 2.3 NG] co sie dzieje ...silnik
na poczatek moze napisze czego nie wymienilem wiec tablice rejestracyjen i takie tam pozatym reszta albo nowa albo podmieniana i ciagle nie tak...
wiec zimny silnik pali od strzalu i trzyma 1100 jak sie rozgrzeje to ma juz 850 czyli ok
ciagnie no nie jak moje poprzednie auto ale nie jest zle nie krztusi sie nie ma zachwian -ok
ala jak zgasze rozgrzane auto postoi z 20 minut to odpala jak kosiarka najpierw jakby 3 cyl
za 2 sec 4 i za 2sec piaty obroty po takiej zawiejce stabilne..
wtryski ok sprawdzone nie leja trzymja nowe o-ringi + dirco nie pomoglo
czojniki nowy - pruba na 4 urzywanych ciagle tak samo
lambda nowa i 3 uzywane bez zmian - 01-09V
nastawnik cisnienia mam 3 sztuki na kazdym tak samo prad od 0.2 do minus 0.2mA oscyluje -czyli ok
krokowiec ok chodzi podmieniany na tez dobry dalej tak samo
zadnych dziur w wezach lub lewego powietrza wszystko ok
teraz co zauwazylem:
- jak pomaludku odkrecam korek na chodzacym silniku to moge go odkrecic a silnik nie zgasnie jak zrobie to szybko zgasnie.. ?????
-jak odepne na dluzej ok 30 sekund i wiecej to silnik zacznie nieruwno pracowac, zaworek od wegla ten na gurze gumy dolotu przestanie cykac a jak wpinam wtyczke w nastawnik to silnik gasnie... ?????
mam kompletny rozdzielacz od audi 100 z 92r z 5 cyl silnikiem ale to nie byl NG i zastanawiam sie czy podmieniac na prube????
porobilem juz wszystko w aucie nowy caly przod czyli zawieszenie wydech chamulce tyl
zalany specjalny olej do skrzyni omeka 906 czerwony dozywotni i zmiejsza opory toczenia uzywalem go w porsche 500 zl litr zostal mi tylko problem z tym silnikiem ...
wiec zimny silnik pali od strzalu i trzyma 1100 jak sie rozgrzeje to ma juz 850 czyli ok
ciagnie no nie jak moje poprzednie auto ale nie jest zle nie krztusi sie nie ma zachwian -ok
ala jak zgasze rozgrzane auto postoi z 20 minut to odpala jak kosiarka najpierw jakby 3 cyl
za 2 sec 4 i za 2sec piaty obroty po takiej zawiejce stabilne..
wtryski ok sprawdzone nie leja trzymja nowe o-ringi + dirco nie pomoglo
czojniki nowy - pruba na 4 urzywanych ciagle tak samo
lambda nowa i 3 uzywane bez zmian - 01-09V
nastawnik cisnienia mam 3 sztuki na kazdym tak samo prad od 0.2 do minus 0.2mA oscyluje -czyli ok
krokowiec ok chodzi podmieniany na tez dobry dalej tak samo
zadnych dziur w wezach lub lewego powietrza wszystko ok
teraz co zauwazylem:
- jak pomaludku odkrecam korek na chodzacym silniku to moge go odkrecic a silnik nie zgasnie jak zrobie to szybko zgasnie.. ?????
-jak odepne na dluzej ok 30 sekund i wiecej to silnik zacznie nieruwno pracowac, zaworek od wegla ten na gurze gumy dolotu przestanie cykac a jak wpinam wtyczke w nastawnik to silnik gasnie... ?????
mam kompletny rozdzielacz od audi 100 z 92r z 5 cyl silnikiem ale to nie byl NG i zastanawiam sie czy podmieniac na prube????
porobilem juz wszystko w aucie nowy caly przod czyli zawieszenie wydech chamulce tyl
zalany specjalny olej do skrzyni omeka 906 czerwony dozywotni i zmiejsza opory toczenia uzywalem go w porsche 500 zl litr zostal mi tylko problem z tym silnikiem ...
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
cisnienie na wszystkich jak mierzylem bylo miedzy 12-13 bara...
silnik zimny miezone na wykreconych wszystkich swiecach ...
po zmianie wtryskow jest znowy tak iz zimny pali od strzalu dzis bylo -16 i zadnego problemu
nagrzany silnik zgaszam odpalam po 20 secundach pali od strzalu
goracy silnik postoi 15-20 minut odpali od strzala zgasnie drugie podojscie odpali i ladnie chodzi ..
niema juz objawu zapalania na trzy 4-5 ale gasnie..
sonda lambda prubkuje miedzy 0-0.9v
nastawnik cisnienia prad 0.2 do minus 0.1 mA
CO miezone na rozgrzanym 0.49 do 0.57 wywalony katalizator wiec calkiem dobrze jak na k.jeta bez kata
nowy czojnik temp 2 piny jak i kable kopulka palec swiece filtry olej stokowy ++++
juz niemam pojecia...
wystawilem auto na sprzedaz bo nie mam juz pomyslu i cierpliwosci ... poddaje sie..chyba
silnik zimny miezone na wykreconych wszystkich swiecach ...
po zmianie wtryskow jest znowy tak iz zimny pali od strzalu dzis bylo -16 i zadnego problemu
nagrzany silnik zgaszam odpalam po 20 secundach pali od strzalu
goracy silnik postoi 15-20 minut odpali od strzala zgasnie drugie podojscie odpali i ladnie chodzi ..
niema juz objawu zapalania na trzy 4-5 ale gasnie..
sonda lambda prubkuje miedzy 0-0.9v
nastawnik cisnienia prad 0.2 do minus 0.1 mA
CO miezone na rozgrzanym 0.49 do 0.57 wywalony katalizator wiec calkiem dobrze jak na k.jeta bez kata
nowy czojnik temp 2 piny jak i kable kopulka palec swiece filtry olej stokowy ++++
juz niemam pojecia...
wystawilem auto na sprzedaz bo nie mam juz pomyslu i cierpliwosci ... poddaje sie..chyba
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Zgadzam się z Krzyśkiem. Bardzo prawdopodobne że to ma związek z układem zapłonowym, tak profilaktycznie sprawdź kabelki jaką mają rezystancje, rozmontuj kopółkę rozdzielacza, sprawdź palec jaką ma rezystancje, i może być że cewka jest już zużyta. Jak ściągniesz osłonkę cewki to będzie tam taki.. pipek.. Pomiędzy napisem 1 i 15 chyba, jeżeli będzi wysunięty to znaczyć będzie że kończy się żywot cewki. Warto sprawdzić, bo czasem przez złe ustawienie lusterek auto nie chce zapalić, pozdrawiam <ok>
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
kable swiece kopulka palec +++ wszystko nowe boscha orginal, wiec niema co sprawdzac... zreszta podmienialem na zamienniki i uzywki i bez zmian...
podmienilem dzis cewke wraz z ukladem czyli kompletna i dalej to samo..
odpali zgasnie i zapali i bedzia juz ok...
do konca tygodnia pogrzebie jak nie rusze to daje sobie spokoj...
wole krecic nadgodziny przy dafie i zarabiac kase niz siedziec nad swoim autem...
podmienilem dzis cewke wraz z ukladem czyli kompletna i dalej to samo..
odpali zgasnie i zapali i bedzia juz ok...
do konca tygodnia pogrzebie jak nie rusze to daje sobie spokoj...
wole krecic nadgodziny przy dafie i zarabiac kase niz siedziec nad swoim autem...
Pompa... Moze byc. A zastanawiales sie nad komputerem? (sterownikiem KE-J) Sprawdzalas czy dziala w 100% poprawnie?
A tak jeszcze podpinajac sie pod temat silnika NG.
Czy mial ktos podobny objaw:
W okolicach skrzynki przekladniowej po odpaleniu silnika po ok 2 min wydobywa sie dziwny dzwiek... Nie jest zalezny od obratow (nie nasila sie z obrotami) Tak jakby nisko tonowe piszczenie.. Po ok 10 min ustaje.. WTF?
A tak jeszcze podpinajac sie pod temat silnika NG.
Czy mial ktos podobny objaw:
W okolicach skrzynki przekladniowej po odpaleniu silnika po ok 2 min wydobywa sie dziwny dzwiek... Nie jest zalezny od obratow (nie nasila sie z obrotami) Tak jakby nisko tonowe piszczenie.. Po ok 10 min ustaje.. WTF?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt: