Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Problemy z ABT

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 04 lut 2010, 22:33

Silnik na tryb awaryjny przełączy i vag będzie pokazywał błąd sondy, ale jako sporadyczny - nie ma co się nim przejmować.

Godles
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 26 lis 2009, 21:38

Post autor: Godles » 05 lut 2010, 09:19

i jak podepne z powrotem sonde to wszystko będzie ok? żadnych błędów itd?

Darek_32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 09 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Darek_32 » 05 lut 2010, 11:39

Godles pisze:i jak podepne z powrotem sonde to wszystko będzie ok? żadnych błędów itd?
Chłopie, albo chcesz zdiagnozować usterkę albo nie. Rób co Ci koledzy podpowiadają.

Godles
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 26 lis 2009, 21:38

Post autor: Godles » 06 lut 2010, 23:51

Darek_32 pisze:
Godles pisze:i jak podepne z powrotem sonde to wszystko będzie ok? żadnych błędów itd?
Chłopie, albo chcesz zdiagnozować usterkę albo nie. Rób co Ci koledzy podpowiadają.
tak chce zdiagnozować a nie narobić kolejnych. czyli błędy w kompie podpinanie pod kompa usuwanie błędów itd.

doszły kolejne objawy.... po nocy problem z odpaleniem.... istny dramat. przy -25 paliła od strzała dziśbyło -6 i z wielkim trudem zagadała..... łapała na jednym garku później na dwóch i tak w kółko 1 i 2 później 2 i co jakiś czas 3-ci.... odpaliła w końcu na 3 poparkotała 2 sekundy zgasła i znowu 1-2.... aż w końcu z rozbiegu na 3 załapała i jak trzymałem lekko gaz to łapała 4-ty garnek... po przerzuceniu na gaz chodzi równo bez wyrzucania garków itd z tąd świece przewody itp wykluczam. najprędzej coś z osprzętu elektronicznego.... przepływka? coś ze ssaniem? może ta lambda?

dalej czekam na info w sprawie odpięcia sondy i jeżdzenia na odpiętej. czy po ponownym podpięciu nie zapamięta błedu i czy nie będe musiał jeździć z nią na komputer

Jacek_Daniels
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2009, 08:46
Lokalizacja: Ksawerów

Post autor: Jacek_Daniels » 10 lut 2010, 20:15

...doszły kolejne objawy.... po nocy problem z odpaleniem.... istny dramat. przy -25 paliła od strzała dziś było -6 i z wielkim trudem zagadała.....
Też tak miałem z tym odpalaniem, na mrozach -20 na dotyk paliła a jak sie robiło cieplej to nie chciała. U mnie winę za to ponosił niesprawny czujnik temp. cieczy [na krućcu ten niebieski] żeby sprawdzić odepnij od niego kostke jak będzie cieplej i zobacz jak będzie odpalać. Jak odpali i będzie ładnie równo chodzić to wymień czujnik, najlepiej na oryginalny z ASO [w Łodzi zapłaciłem 65zł].
Jak by co to podaje jego numer katalogowy: 025 906 041 A

Godles
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 26 lis 2009, 21:38

Post autor: Godles » 11 lut 2010, 22:29

puki co delegliwości ustąpiły same.... że tak powiem... ma humorki :) a co do temperatury.... to przy jakiej temp załącza wam się wentylator? bo mi dochodzi do tej białej kreski przd 90 stopni i już się załącza.

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 12 lut 2010, 10:40

Powinien się włączać przy 90 stopniach ale wskazania na zegarku od temperatury mogą się różnić od tego co jest naprawdę.

Umlaut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Umlaut » 13 lut 2010, 07:27

Witam wszystkich użytkowników tych pięknych niuniek- A B4 :) Mam prawdopodobnie problem z TPSem, czy inaczej czujnikiem położenia przepustnicy. Wie ktoś może gdzie w okolicach Wrocławia, Świdnicy, Legnicy można taki dokupić? Czy trzeba kupić całą przepustnicę??????? Za info z góry dziękuję i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 15 lut 2010, 10:01

Umlaut, powiem Ci z własnego doświadczenia, że baaardzo trudno dorwać zarówno sam TPS jak i całą przepustnicę. Jak tylko znajdziesz albo jedno albo drugie to kupuj, bo to jest towar deficytowy. Wiem coś o tym, bo sam długo polowałem na te graty. Nie powiem, mi się udało :-P Co do samego czujnika TPS to możesz spróbować założyć od Passata 1,8. Ja mam taki właśnie założony. Vag nie pokazuje błędów, jednak czujnik ma inne numery i obroty na biegu jałowym utrzymują się na poziomie 1200 obr/min. Chwilę można na tym pojeździć ale na dłuższą metę jest to denerwujące.

Umlaut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Dzięki Bastek...

Post autor: Umlaut » 17 mar 2010, 11:47

Dziękuję Bastek za odpowiedź. Rzeczywiście jest to towar mocno deficytowy. Do dziś nie kupiłem a na dodatek mam ten TPS z 4 pinami...a wszystkie są z sześcioma.Dzisiaj w salonie Audi w Świdnicy zaproponowano mi "okazyjną cenę" za cały aparat wtryskowy z TPS w kwocie 2.400zł. :)))))))))))))))))))))))))))) Biegnę kupić ;-)))))))))))))))))))))))) Pozdrawiam

Proszę nie stosować w postach wielu takich samych znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie, gdyż jest to niezgodne z regulaminem. Masz przecież emotikony ;-)

Zapoznaj się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2010, 11:51 przez Umlaut, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl