Za 100zl kupisz używkę z gwarancją na allegro .Odpuść sobie regenerację ,starczy na krócej niż myśliszluk448 pisze:Pytałem w zakładzie który zajmuję się regeneracją tego typu pomp i Pan krzyknął mi coś ok.350-400 zł
[B4 ABT] Wyje maglownica czy pompa?
Zalezy co padlo, rozbierz ja. Jesli Wyje to padly pewnie lozyska i wirnik trze o obudowe, wystarczy je wymienic, dac nowe zimmeringi i tyle. Oni nic wiecej nie robia podczas regeneracji, bo nie ma co robic. Wkladow przeciez nie wymieniaja. Zrobilem tak kiedys kumplowi w golfie mk3 pompa smiga juz mu ponad rok.
MUNIOR, ja koło tego zakładu często przejeżdżam bo mieści się blisko mojego domu więc tak tylko zapytałem z ciekawości.Na razie swojej pompy nie ruszam-pompa jeszcze działa a nie przeszkadza mi to że czasem zapracuje troszkę głośniej.Nie jest to jakoś częste ani uporczywe.Jak zakończy swój żywot to zrobię tak jak mówi kolega flgmnft, :mrgreen:
Syczenie pochodzi z maglownicy. W pompa padło uszczelnienie na wałku, została wymieniona na używkę od mechanika (120zł) Wspomaganie chodzi dużo łatwiej, tylko czasami jakby nie dawała ciśnienia. Ciężko jest wtedy obrócić kołem kierownicy, a syczenie ustaje. Czyżby jednak i maglownica do wymiany? Może ktoś zna dobry zakład w okolicach Lublina lub Rzeszowa od regeneracji przekładni?