Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9 TDI ] dziwne zachowanie silnika

ODPOWIEDZ
Bandzior444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 23 maja 2009, 13:17

[ B4 1.9 TDI ] dziwne zachowanie silnika

Post autor: Bandzior444 » 07 lut 2010, 17:02

Witam

Jestem właścicielem Audi B4 z 1995 roku z silnikiem 1.9 TDI. I tu zaczyna się mój problem mianowicie na pierwszym,i grugim biegu po wciśnięciu pedału gazu do podłogi przy prędkości np 30 km/h czuje się jak samochód wyrywa i tak do 4 tyś obrotów kręce, natomiast na czwartym i piątmy podczas wyprzedzania zauważyłem że odcina moc. Jadąc 80-90 km/h wciskam pedał do podłogi czuć jak samochód rwie i nagle tak jak by traci moc, jak bym jechał SDI. Gdy zdejme noge z gazu i od razu wcisne ponownie czuć jak znowu łapie zryw i po chwili znów jak by sie zacina. Dzieje się tak dosyć często. Czy ktoś mi coś doradzi??? :cry:

Z góry dziękuje

Awatar użytkownika
johny1973
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 07 cze 2007, 17:35
Lokalizacja: warszawa

Post autor: johny1973 » 07 lut 2010, 17:10

Może to wina potencjometru gazu

peryt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 25 lip 2009, 02:40

Post autor: peryt » 07 lut 2010, 17:18

Kolego wpisz w szukajkę N75 wypij duża kawę i powodzenia w czytaniu cała noc ;)

aczescik

Audi 80 B4 TDI Problem z nastawnikiem

Post autor: aczescik » 07 lut 2010, 18:21

Witam.Jestem posiadaczem Audi 80 B4 TDI z 93 r Rok temu padła mi pompa wtryskowa kupiłem drugą ale z 94 r okazało się że nie pasuję nastawnik więc zostałem przy starym (potencjometrycznym)Znowu minął rok i padł nastawnik.Mam pytanie czy ktoś może zakładał nowszy nastawnik do starszego typu Audi.Czy to jest wykonalne.
Pozdrawiam :-)

peryt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 25 lip 2009, 02:40

Post autor: peryt » 07 lut 2010, 18:38

kolego aczescik wpisz w szukajke nastawnik, jeżeli padł Ci nastawnik potencjometryczny (takie były do 93r) to masz nie lada problem...więć poczytaj to dużo się dowiesz jest tego miliard...

aczescik

Post autor: aczescik » 07 lut 2010, 18:45

Dzięki kolego za pomoc jestem pierwszy raz na forum

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2010, 20:08

aczescik pisze:Mam pytanie czy ktoś może zakładał nowszy nastawnik do starszego typu Audi.Czy to jest wykonalne.
Żeby zmienić pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na taką z indukcyjnym musisz zmienić kompa i przepływomierz .Części te mogą być z auta nie młodszego niż z 94 roku na przepływce pierburga.Pełno tego na allegro .Kompa mozna kupić za ok 150zł ,przepływkę też coś koło tego

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 07 lut 2010, 20:57

aczescik pisze:Dzięki kolego za pomoc jestem pierwszy raz na forum
i wogóle to masz bosha?czy pierburg?

peryt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 25 lip 2009, 02:40

Post autor: peryt » 07 lut 2010, 22:41

gibaj pisze:
aczescik pisze:Dzięki kolego za pomoc jestem pierwszy raz na forum
i wogóle to masz bosha?czy pierburg?
Witam.Jestem posiadaczem Audi 80 B4 TDI z 93 - wynika z tego ze ma bosch

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 07 lut 2010, 23:18

Witam.Jestem posiadaczem Audi 80 B4 TDI z 93 - wynika z tego ze ma bosch
ale moze miec perburga...

aczescik

[Audi80 B4 1.9 TDI ] Problemy z nastawnikiem

Post autor: aczescik » 08 lut 2010, 18:18

Witam.
Wracam do tematu posiadam Audi 80 B4 TDI z 93r na podzespołach Bosha z nastawnikiem potencjometrycznym napisaliście że mogę go odmłodzić zakładając przepływomierz pierburg i nowszy typ komputera.Czy ktoś to już robił i wie jak krok po kroku to wykonać.Czy końcówki przewodów będą pasować itd...
Pozdrawiam :-)

Bandzior444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 23 maja 2009, 13:17

Post autor: Bandzior444 » 09 lut 2010, 07:48

Ok zobacze te przewodzini od tego zaworku, i postaram sie pod kompa podłączyć może coś pokaże. Wcześniej mniej tak wariował i jak byłem na kompie nic nie pokazało :(

Chaquira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Chaquira » 09 lut 2010, 16:12

W pompie od spodu jest cos takiego jak hmm niewiem czy fachowo nazwe ale regulator kata wtrysku ida do niego dwa kabelki od wtyczki przy pompie.
Obczzaj sobie ta czy te przewody maja styk i wogole bo ja dzieki temu forum uporalem sie z odcieciem (taki nagly spadek jakby ktos dmuchnal w ciebie) mocy powyzej 80 i to byla wina tego regulatora dokladnie przerwane przewody

Bandzior444
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 23 maja 2009, 13:17

Post autor: Bandzior444 » 09 lut 2010, 16:56

Oki jutro zerkne na to, a najlepiej umówie się z kolesiem i pod jade na kompa niech zobaczy, bo tak to nie da sie jeździć i wyprzedzać :-| :-(

[ Dodano: 2010-02-11, 12:26 ]
Wymieniłem jeden przewód bo był naderwany od tego zaworka N75 i na razie nie odczuwa się odcinania, jak znowu kilka razy tak zrobi to wymienie zaworek wo raczej nie ma sensu go naprawiać. Dzięki wszystkim za pomoc... pozdr.. :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl