[b3 3A] nietrzyma obrotów jak zimna pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
[b3 3A] nietrzyma obrotów jak zimna pomocy
witam jestem szczesliwym posiadaczem koleinej juz audi mam silnik 2.0 3A +lpg i mam taki problem ze jak jest zimny slinik to nie trzyma obrotów dopoki sie nie zagrzeje dzieje sie tak na benzynie jak i na gazie i nie mam pojecia co to moze byc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
karollolo88 pisze:a gdzie znajduje sie ten wtrysk rozruchowy i podgrzewacz kolektora dolotowego??
Podgrzewacz powinien być podłączony pod kolektorem dolotowym. Nie pamiętam czy wszystkie modele silnikowe to miały ale powinny. Jest od spodu. Dochodzi do niego jeden kabelek.
Co do rozruchowca :
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1109549/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Mam to samo tylko nie mam LPG. Co to może być :?:karollolo88 pisze:mam taki problem ze jak jest zimny slinik to nie trzyma obrotów dopoki sie nie zagrzeje dzieje sie tak na benzynie jak i na gazie i nie mam pojecia co to moze byc.
A jaki masz sposób na autko z napędem na PB :?: Gdzie jest ten rozruchowiec i w którym miejscu go odłączyć :?:bloku pisze:Spróbuj odłączyć wtrysk rozruchowy. Odpal na benzynie i przełącz na LPG. Jeśli przestanie kuleć to znaczy że rozruchowiec chodzi do momentu jak się nie wyłączy ssanie.
A gdzie się znajdują te czujniki temperatury :?:bloku pisze:Sprawdź też czujniki temperatury oraz podgrzewacz kolektora dolotowego - odpowiada za podgrzanie powietrza w dolocie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
- Lokalizacja: Kowale Oleckie
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jeśli objawy sa na PB i na LPG to efekt ten sam...czyli odpowiada wspólnie to samo. Dlatego obstawiam wtryskiwacz rozruchowy. Szukajcie go w pobliżu kolektora ssącego lub głowicy - nie pamiętam jak to jest w 3A.
Co do czujników i podgrzewacza...po kabelku i dojdziesz. Ale wiem że jeśli nie macie podciśnień...to jest sterowany z głównego czujnika cieczy chłodzącej.
Co do czujników i podgrzewacza...po kabelku i dojdziesz. Ale wiem że jeśli nie macie podciśnień...to jest sterowany z głównego czujnika cieczy chłodzącej.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
jeśli odpalasz i jeździsz tylko na LPG to najprawdopodobniej reduktor już zabity. W tych temperaturach bardzo szybko zamarza z racji iż woda do parownika dochodzi zimna...gaz się rozpręża i zamarza parownik - co powoduje brak przepływu gazu. Dlatego zawsze się zaleca odpalanie na PB...rozgrzanie i dopiero na LPG. Ma to też duży wpływ na pompę paliwa która jest smarowana paliwem...a jak go nie ma...to się zaciera.
Posprawdzaj filtry gazu. Spróbuj odpalać na PB i przełączać na LPG po jakimś czasie...myślę że efekt zapalania na linkę zniknie
Posprawdzaj filtry gazu. Spróbuj odpalać na PB i przełączać na LPG po jakimś czasie...myślę że efekt zapalania na linkę zniknie